Голям проблем с лампата на маслото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 29 Май 2007, 22:07

Ами 4естно казано незнам кои лагери гледа маистора,но бяха от долу от към картера и ги извади и каза,4е са като нови,а дали е вазможно да е ваноса? какво то4но е то всъщност? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Май 2007, 22:21

не може да е от ВАНОС-а( а какво е той прочети във форума ползвайки търсачката)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 30 Май 2007, 1:31

Моето мнение е че са лагери,ако предишния собственик ги е сменил и е сложил някакви ментета,те изглеждат нови,но не пасват точно на вала и от там не може да уплътни,много малка разлика е нужна,за да стане този проблем.Купи си оригинални,биелни и основни,така или иначе вече си се набутал и пиши пак

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 30 Май 2007, 9:09

jery написа:Моето мнение е че са лагери,ако предишния собственик ги е сменил и е сложил някакви ментета,те изглеждат нови,но не пасват точно на вала и от там не може да уплътни,много малка разлика е нужна,за да стане този проблем.Купи си оригинални,биелни и основни,така или иначе вече си се набутал и пиши пак


да не забравяме че смяна на биели в европа е доста скъпо удоволствие да се слагат ментаци части . и е абсурд да си го мислим !

няма ли варянт да са някви уплатнения вътре или извън двигателя?
Тия павета мн лзгави бе...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 30 Май 2007, 9:29

моето скромно мнение без да се обидиш е че си скочил на един автомобил който е каран ,каран ,каран и душичката му е взета и си започнал веднага да пестиш за Е60 слагайки 20В-50 масло,разчитайки като малко детенце на приказки на някакъв си там търговец и не си му сменял маслото още тогава..щеше да си навътре само 100-150 лв максимум и да се откажеш на време от тази кола...за да прави такива мизерии представям си на колко стотин км е тази кола :roll: ...сега или продаваш мотора и взимаш друг незнайно откъде и в какво състояние или си бъркаш дълбоко в джоба и почваш един хубав основен и този преден капак освен за масло и вода за чистачките да не го отварящ....
и никакви "дай евтино масло че нямам пари" нали караш Е39 бе пич :shock: маслото е това което пази двигателя ти и джоба ти от евентуални кризи...нямам повече коментари не знам...

по въпроса , уплътнения са ти казали колегите какво може да е ,маслената помпа просто я забрави тя просто е вечна...искам да те посъветвам следното:да размениш датчиците и да провериш какво става???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 30 Май 2007, 19:30

бе толкова ли е трудно да намерите някъде да замерят налягането на маслото, :shock:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 30 Май 2007, 22:31

днес бях в ЮВЕ,мерихме налягането,бе6е около 0.5-0.7 бара ,смених дат4ика пак,отново диагностика,после видяхме и дат4ика на картера и го разка4ихме,но пак свети лампата :( после видях един приятел маистор,които ми каза,че може да губи налягане от ВАНОСА и по-точно от някаква гума на него!! ако някои знае да помага моля!!! :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 30 Май 2007, 23:20

В Юве са добри майстори,не ги ли пита какво е тяхното мнение по въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 31 Май 2007, 0:27

Ами те казаха,че мойе да се каже ,само когато се разглоби мотора,но все се надявам някои от форума да сподели в случаи ,че е имал същите проблеми с лампата на маслото!!! :help: :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 31 Май 2007, 0:28

от това което аз видях за 520ката - лампата светеше доста повече с италянския датчик , след смянаат с немски датчик почна да свети мн. по-малко - само след като оборотите на колата се намалят насилствено (с навъртане волана докрай или натискане сирачката по-силно) , сега свети дота по-малко но проблема си остава пак ... гледахме че единия маслен маркуч дето влиза във вануса малко е умаслен .

за мойта лампата светва чак след 30-40 мин задръстване и ако е жега, ако е студено не свети , а и аз не я карам по дълго от 1час ... та при мен ми присветва 1 път в месец , и се надявам с смяна на масло от 10в40 на 15в40 и преди това да пусна прочистващи течности да се оправи... мисля да изчистя и дюзите .

това което забелязах и при двата двигателя е че намирисва маслото на бензин а и 2те масла не са на повече от 1000км (от който повечето са градски км)
Тия павета мн лзгави бе...

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 31 Май 2007, 1:43

Tony,обади ми се на този телефон:0885-526-528,за да ти кажа къде да я докараш,да се види какво е.Да ти свети лампата на маслото,никак не е за подценяване...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Май 2007, 9:06

toni2222 написа:днес бях в ЮВЕ,мерихме налягането,бе6е около 0.5-0.7 бара ,смених дат4ика пак,отново диагностика,после видяхме и дат4ика на картера и го разка4ихме,но пак свети лампата :( после видях един приятел маистор,които ми каза,че може да губи налягане от ВАНОСА и по-точно от някаква гума на него!! ако някои знае да помага моля!!! :help:

налягането е ниско и трябва да откриеш причината ,не е в датчика той просто сигнализира че е ниско .. смъкнете и зачистете маслената помпа ,а може направо да се смени профилактично

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 29.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46Ci

Мнение от toni2222 » 31 Май 2007, 11:36

Маслената помпа е едно от първите неща ,които сменихме,а за нялягането на датчика си го пише,че трябва да е 0.5 поне,а при мен си е малко над това,но наистина може да губи налягане от от вапросната гума на ваноса,която с времето се износвала и от там падало налягането,трябва да отворим ваноса,но ако е това ,лошото е че тази гума не се продава отделно от ВАНОСА ,а това е лошо...

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 31 Май 2007, 11:37

Човека е написал по-нагоре,че маслената помпа я е сменил,а също така на нея няма какво да и се чисти...Ако си виждал маслена помпа,това са две зъбни колела,които се задвижват от коляновия вал и качват маслото нагоре,супер елементарна е...Както казах,трябва да се види на място от специалист...На ваноса ролята му е да мести разпределителния вал,когато подаваш газ, с цел да върви повече колата,няма нищо общо с налягането

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от jery » 31 Май 2007, 11:47

И по принцип се мери не налягане на датчика,а налягане на маслото,което при добър мотор трябва да е от 2-4 бара.Самия датчик не може да има налягане,той само отчита такова....По нагоре съм ти дал телефон,обади се да видиме какво става,защото доктора по телефона не лекува...

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook