Що е то ix и как действа?
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Х-много страшна тема подхвана брато х-то означава не 4х4,това е раэдатака , което озночава- раздава движението от дифа на колелото което приплъзгва, а 4х4 е съвсем друга история. На това му се вика демултипликатор и това в същност е което избира-предно, задно, всяко за себе си, по дигонал и т.н.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Sami99 написа:Х-много страшна тема подхвана брато х-то означава не 4х4,това е раэдатака , което озночава- раздава движението от дифа на колелото което приплъзгва, а 4х4 е съвсем друга история. На това му се вика демултипликатор и това в същност е което избира-предно, задно, всяко за себе си, по дигонал и т.н.
:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha:
















------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

демултипликатор във х системите на бмв няма
таквоз животно има само във сериозните джипове и то е модул във скоростната кутия (или централния диференцял) което позволява много ниски предавки със цел голяма мощност (използва се като се катериш/слизаш и трябва бавно но постоянно да върви возилото...) можеш да го познаеш че освен лоста за скоростите във кабината има още 2 лоста - единия е за контролиране на кои мостове да са включени (ако не е автоматично) , другия е точно за демултипликатора - често на него или около него пише "не повече от 15-20км в час" или нещо такова...
по темата- аз лично не знам. 4х4 бмв никога не ми е било обект на интерес.. освен 4.6ис-ката.. ма това е друга тема..

по темата- аз лично не знам. 4х4 бмв никога не ми е било обект на интерес.. освен 4.6ис-ката.. ма това е друга тема..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
За съжаление 4х4 системата на БМВ се окаzа оЩе на времето супер не сполучлив вариант. Въпреки това, колкото и да е истина, едни допълнителни две zадвижваЩи колела zимата могат само да са предимство
файда от IX има.
Цялата игра в едно наистина качествено 4х4 идва от средния диф. който в до към края на миналата година (преди face lift-a на Х5) при БМВ куцаШе... Идеята е да раzпределя колкото се може повече или по чисто механичен начин или както е съвременно чреz електроника, а точно това IX не го владее ама грам
Има 3 фирми проиzвеждаЩи диф.: Халдекс, Торсен и Виско, като последните са най-ефтини и най-смотани и както се досеЩате се слагат точно при БМВ, както и Голф Синхро.
Новата Х5 от мисля началото на таzи година раzпределя чудесно между двете оси чреz Халдекс подпомаган от CPU следяЩо промените в оборотите на 4те колела и се превърна в истински off-roader.
ИмаШе преди една торба с време супер интересна, zа мен поне, тема zа това как бачкат теzи системи в абв.бг форума zа абтомобили и zа това съм zаделил тоzи ценнен материал в моята web страница, zаЩото както се вижда чат-пат мога да я препоръчам zа фенове http://chakalov.net/forum/

Цялата игра в едно наистина качествено 4х4 идва от средния диф. който в до към края на миналата година (преди face lift-a на Х5) при БМВ куцаШе... Идеята е да раzпределя колкото се може повече или по чисто механичен начин или както е съвременно чреz електроника, а точно това IX не го владее ама грам

Новата Х5 от мисля началото на таzи година раzпределя чудесно между двете оси чреz Халдекс подпомаган от CPU следяЩо промените в оборотите на 4те колела и се превърна в истински off-roader.
ИмаШе преди една торба с време супер интересна, zа мен поне, тема zа това как бачкат теzи системи в абв.бг форума zа абтомобили и zа това съм zаделил тоzи ценнен материал в моята web страница, zаЩото както се вижда чат-пат мога да я препоръчам zа фенове http://chakalov.net/forum/
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
ix
Остава с впечатление, че вие сравнявате задвижването на ix-са с това на истинските offroad-и. Това за мене е грешка - целта е различна.
Едното държи колата на пътя и я прави само по-сатбилна (може да те извади и от някоя снежна виелица), докато с другото претенцията е, че можеш да отидеш навсякъде (я иди с ix-са налов в дерето де).
Едното държи колата на пътя и я прави само по-сатбилна (може да те извади и от някоя снежна виелица), докато с другото претенцията е, че можеш да отидеш навсякъде (я иди с ix-са налов в дерето де).
Остава с впечатление, че вие сравнявате задвижването на ix-са с това на истинските offroad-и
Няма начин да бъде сравнено, zаЩото истинските offroad-и полzват истински диференциали


Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- Anton Anastasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 28.02.2003
ix
За какво му е на onroad-да offroad диференциал????
Няма on или off-road диф.
Има скапани (Виско) диф., добри диф. (Халдекс) и перфектни диф. като Торсен. Дали Ще бъдат сложени на джип или кола няма zначение, ефекта е един и съЩ!

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Човека го е написал пределно ясно- за какво му е на автомобил, който има двойно предаване за да може да излеже зимата от гаража от тези"супер" диференциали
колата не може и няма да ходи да се катери по Монт еверест, за да му трябват специални диференциали и предавки. Защо да ги мъкне със себе си, при положение, че не би могъл да ги използва пълноценно
Само за да хаби гориво ли
Моите наблюдениа над теб са, че явно имаш техническа грамотност, но вместо да седенш да обясниш на хората идваш с номера - кви са тия БМВ-та, разбира се там само най-лошото се използва.
Ами така е, скапана марка са БМВ, цяло чудо е, че са още на пазара и то дори не са купени от Фолксваген.
За пореден път ти казвам да осмислиш дъражанието си тук- ако има какво да кажеш по темата(както първия пост) направи го, ако ще се заяждаме(втория пост), по-добре недей, не носи добро никому.

колата не може и няма да ходи да се катери по Монт еверест, за да му трябват специални диференциали и предавки. Защо да ги мъкне със себе си, при положение, че не би могъл да ги използва пълноценно


Моите наблюдениа над теб са, че явно имаш техническа грамотност, но вместо да седенш да обясниш на хората идваш с номера - кви са тия БМВ-та, разбира се там само най-лошото се използва.
Ами така е, скапана марка са БМВ, цяло чудо е, че са още на пазара и то дори не са купени от Фолксваген.
За пореден път ти казвам да осмислиш дъражанието си тук- ако има какво да кажеш по темата(както първия пост) направи го, ако ще се заяждаме(втория пост), по-добре недей, не носи добро никому.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Ако нямах респект към БМВ нямаШе въобЩе да пиШа тук, ок? Мерси zа оценката ти над мен, оценявам го
Аz виждам така неЩата: една кола zа да е наистина устойчива на пътя благодарение на 4х4 трябва определено да има хубав диф, като торсен на пример.
Странно е zа мен твърдението, че едно 4х4 качва толкова раzхода на гориво, не съм чул Ауди собственик да се е оплакал. Мисля дават литър и малко отгоре, което не вярвам и ти да намериШ zа проблемно.
Ако човека е имал наистина предвид двойното предаване само zа да може да си купи мляко с колата в преспите, моля да ме иzвините - раzбрал съм погреШно!
Така е, но когато ние, Ауди, проиzвеждаме една кола с предно тя никога няма да е толкова устойчива на пътя както едно БМВ със zадно и zа това раzчитаме на quattro. Иска ми се съЩо някак си да вметна, че 4х4 не е предимство само на сняг, ами и на мокро и то определено! Надявам се колегата с IX да сподели с мен това мнение...

Аz виждам така неЩата: една кола zа да е наистина устойчива на пътя благодарение на 4х4 трябва определено да има хубав диф, като торсен на пример.
Странно е zа мен твърдението, че едно 4х4 качва толкова раzхода на гориво, не съм чул Ауди собственик да се е оплакал. Мисля дават литър и малко отгоре, което не вярвам и ти да намериШ zа проблемно.
Ако човека е имал наистина предвид двойното предаване само zа да може да си купи мляко с колата в преспите, моля да ме иzвините - раzбрал съм погреШно!
колата не може и няма да ходи да се катери по Монт еверест, за да му трябват специални диференциали и предавки.
Така е, но когато ние, Ауди, проиzвеждаме една кола с предно тя никога няма да е толкова устойчива на пътя както едно БМВ със zадно и zа това раzчитаме на quattro. Иска ми се съЩо някак си да вметна, че 4х4 не е предимство само на сняг, ами и на мокро и то определено! Надявам се колегата с IX да сподели с мен това мнение...
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Ако нямах респект към БМВ нямаШе въобЩе да пиШа тук, ок? Мерси zа оценката ти над мен, оценявам го
Аz виждам така неЩата: една кола zа да е наистина устойчива на пътя благодарение на 4х4 трябва определено да има хубав диф, като торсен на пример.
Странно е zа мен твърдението, че едно 4х4 качва толкова раzхода на гориво, не съм чул Ауди собственик да се е оплакал. Мисля дават литър и малко отгоре, което не вярвам и ти да намериШ zа проблемно.
Ако човека е имал наистина предвид двойното предаване само zа да може да си купи мляко с колата в преспите, моля да ме иzвините - раzбрал съм погреШно!
Така е, но когато ние, Ауди, проиzвеждаме една кола с предно тя никога няма да е толкова устойчива на пътя както едно БМВ със zадно и zа това раzчитаме на quattro. Иска ми се съЩо някак си да вметна, че 4х4 не е предимство само на сняг, ами и на мокро и то определено! Надявам се колегата с IX да сподели с мен това мнение...

Аz виждам така неЩата: една кола zа да е наистина устойчива на пътя благодарение на 4х4 трябва определено да има хубав диф, като торсен на пример.
Странно е zа мен твърдението, че едно 4х4 качва толкова раzхода на гориво, не съм чул Ауди собственик да се е оплакал. Мисля дават литър и малко отгоре, което не вярвам и ти да намериШ zа проблемно.
Ако човека е имал наистина предвид двойното предаване само zа да може да си купи мляко с колата в преспите, моля да ме иzвините - раzбрал съм погреШно!
колата не може и няма да ходи да се катери по Монт еверест, за да му трябват специални диференциали и предавки.
Така е, но когато ние, Ауди, проиzвеждаме една кола с предно тя никога няма да е толкова устойчива на пътя както едно БМВ със zадно и zа това раzчитаме на quattro. Иска ми се съЩо някак си да вметна, че 4х4 не е предимство само на сняг, ами и на мокро и то определено! Надявам се колегата с IX да сподели с мен това мнение...
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]