ot bmw-azlk 412???
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
ot bmw-azlk 412???
мом4ета 4увал съм 4е азлк 2140 е произведен от крадени от руснаците скици на бмв/не знам кои модел/интересувам се 4ували ли сте не6то по въпроса
дори и двигателите имали сходни 4асти???

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
kво пък и има на колата.смея да твърдя 4е москви4а ми e закъсвал мноо по рядко на пътя/ли4ен опит/ и поддръжката ми излиза 100 пъти по евтино...бмв -то 6то спря в снега на село а москви4а си върве6е като по асфалт през 40 см преспи???
п.с.:това стана в4ера.отидох на село колата затъна и се върнах с реиса да я изтегля с мустанга
п.с.:това стана в4ера.отидох на село колата затъна и се върнах с реиса да я изтегля с мустанга
Re: ot bmw-azlk 412???
koko_star написа:мом4ета 4увал съм 4е азлк 2140 е произведен от крадени от руснаците скици на бмв/не знам кои модел/интересувам се 4ували ли сте не6то по въпросадори и двигателите имали сходни 4асти???
През 1972г. руснаците пускат на пазара Москвич 412 - купе на осмица нов двигател копиран от БМВ. Дотогава се монтира двигател произведен от оригинална поточна линия на Опел изнесена от Берлин след превземането на града от руснаците. По-късно крадат дизайна са Симка и така се получава Москвич 1500. Когато започват да го сглобяват в Ловеч той вече е снабден с дефорсиран двигател и леееко променена външност.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
koko_star написа:бмв -то 6то спря в снега на село а москви4а си върве6е като по асфалт през 40 см преспи???
п.с.:това стана в4ера.отидох на село колата затъна и се върнах с реиса да я изтегля с мустанга
Аз вчера също спрях в 40-см пряспа и ме подмина мохер, мисля, че е щото БМВ-то има просвет отдолу 10 см. (поне мойто де...), а мохера - 30 ???



Ама с веригите съм като снегорин !!!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
разликата между двигателите е само надписа на главата
Абсолютно вярно! И съвсем не е случайно, че това са едни от най-сполучливите руски двигатели, поне според мои познати, които са се занимавали с години с руски коли. Само изработката на детайлите куца здраво - нещо не са доизкусурили калъпите... Абе, руска работа...
Never mistake motion for action...
Абсолютно вярно! И съвсем не е случайно, че това са едни от най-сполучливите руски двигатели, поне според мои познати, които са се занимавали с години с руски коли. Само изработката на детайлите куца здраво - нещо не са доизкусурили калъпите... Абе, руска работа...[/quote]
и аз си мисля така 6тото много 4асти като селеновите втулки/да ги еба и фал6ивите на десетина хиляди км ги сменям/ и зъб4атите колела в касетата на диференциала ми създаваха ядове
и аз си мисля така 6тото много 4асти като селеновите втулки/да ги еба и фал6ивите на десетина хиляди км ги сменям/ и зъб4атите колела в касетата на диференциала ми създаваха ядове
BMW is the car...another cars are just traffic
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Аз не знам за двигателя, но с толкова много копиране май се е получил тюрлю гювеч!!!
Поне дизайна е неземно бездарен, не знам от кой са крали, но според мен по-скоро са взаимствали от дизайна на некой контейнер за боклук!!!







От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


Вече 7 години почти карам 21412 и не мога да кажа много лоши думи за него. Руснаците, че са копирали копирали са, но за съжаление пак са били пияни. Двигателя е докаран много близо до BMW-то но само като архитектура (с малки разлики де). Блока е с цилиндрови гилзи, има отвратителна охладителна система, спирачките са под всякаква критика и има доста тежка предница, която комбинирана с прекрасното предно предаване, което ИЗТЕГЛЯ
от завоя, водят до стабилно подзавиване.
За тези селенови втулки, които в действителност нямат никаква връзка със селена, който е полупроводников елемент и е доста скъп, зависи много колко качествена е гумата използвана за изработка им. До колкото съм чувал от сравнително достоверни източници, използват каретата им във Форд Косуърд ама това си е под въпрос де. След като аз успявам да ги потроша сравнително бързо с тези 78hp, какво остава за Форда.......
Дали двигателя става не мога да кажа със сигурност, но това лято Роската ми каза "Давай да слагаме 1,8-то". Единствената причина да не пробвам беше баща ми тъй като колата се води на негово име а той смята, че това е незаконно (не, че е много законно де), какво съм щял да правя ако ме спрът куките и как ще минавам прегледи. На външен вид са еднакви, незнам скоростите дали ще паснат но нагоди го и нагоденко ще помогнат
. Само дано при някой старт да не ти проължи предницата напред а ти да останеш гледайки на място


За тези селенови втулки, които в действителност нямат никаква връзка със селена, който е полупроводников елемент и е доста скъп, зависи много колко качествена е гумата използвана за изработка им. До колкото съм чувал от сравнително достоверни източници, използват каретата им във Форд Косуърд ама това си е под въпрос де. След като аз успявам да ги потроша сравнително бързо с тези 78hp, какво остава за Форда.......
Дали двигателя става не мога да кажа със сигурност, но това лято Роската ми каза "Давай да слагаме 1,8-то". Единствената причина да не пробвам беше баща ми тъй като колата се води на негово име а той смята, че това е незаконно (не, че е много законно де), какво съм щял да правя ако ме спрът куките и как ще минавам прегледи. На външен вид са еднакви, незнам скоростите дали ще паснат но нагоди го и нагоденко ще помогнат






Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани