Авариино ключе за отключване на централното.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2007

Авариино ключе за отключване на централното.

Мнение от JSB » 11 Май 2007, 18:35

При мен работи на 100%. Всеки използв схемата на своя отговорност.
Скоро ще имам и схемно решение на проблема с отключването (ако проблема е в Блока).
[url][URL=http://imageshack.us]Изображение[/url]
[/url]Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Май 2007, 18:40

Говориш ми на китайски,
щото от това нищо не разбирам,
но евала за ентусиазма!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 11 Май 2007, 18:48

и е хубаво да обясниш за какво ти е ключе за отключване на централното, като може просто да си мушнеш ключа и да отключиш?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от JSB » 11 Май 2007, 19:26

когато не ти отключва централното(отключваш с ключ но отключва само шофьорската врата или стоиш си вътре и е заключено), които има такъв проблем знае защо :)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 11 Май 2007, 22:58

я обесни по подробно че колегата Antibioti има същия бъг :help:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от JSB » 12 Май 2007, 0:07

Ами тръгнал си с приятели на някаде и отключваш с дистанционното но не става и какво правиш, връткаш ключа във вратата и какво, отваряш само твоята врата. И после се качваш и отваряш всяка врата една по една и голяма излагация. А с това копче е само половин излагация защото като се качиш натискаш и отключваш всички врати с него. Значи може да сикупиш нов Модул за 622лв. но до тогава това копче спестява 50% неудобство. А скоро смятам да измисля схема която да прави пълен баипас и да работи като нормално за около 20лв.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 12 Май 2007, 1:47

офф
пич само да попитам .. понеже гледам разбираш и си правиш туй унуй .. та и колата сам ли си я направи или това е някакъв нов модел 320д от 91ва :)
питам щот ако може и моита да стане ама искам 330д че това дизелче сега ми е слабичко
офф
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от JSB » 12 Май 2007, 9:43

не ме разбираите погрешно искам само да помогна, ок.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 12 Май 2007, 11:51

пич, при тебе това не е бъг - при тебе е ситуация и е нужно намеса на доктор!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 12 Май 2007, 12:40

:mhihi:
прав е, ако се случи отключваш шофьорската врата и отиваш в сервиз да оправят всичко, макар като гледам скоро и сам ще се справиш без аварийни ключета ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от JSB » 13 Май 2007, 23:08

И какво казват в сервиза , повреден е модула за еид си какво,триябва да се смени струва еди си колко. Колеги , имам сервиз (не за коли) и знам как стоят нещата, по лесно е да се смени модула от колкото да смениш дефектния чип. Чипа струва 25лв. а модула 621,34лв но за да откриеш дефектния чип ще ти отнеме 5 часа, а за да смениш модила 20 мин. Ще спечелиш повече пари за по малко време, е ощитения е клиента, но нали сме пичов и щом се повреди нещо ходм в сервиз за да оправят всичко, а другите са за доктор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 14 Май 2007, 7:36

Защо бре? Не им ли е печалбата на частите колкото процента на чипа толкова и на модула. Без труда. :D
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 14 Май 2007, 9:54

пичове звучи като комплимент :mhihi:
обичам всичко да работи, дори и с цената на 600лв, дори и с цената на влизане в сервиз

изпадаш в крайности - и аз мога да кажа, че някои хора чакат колата им да се разпадне преди да влязат в сервиз или се опитват да побългарят всичко ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от evlogi » 14 Май 2007, 15:33

JSB написа:И какво казват в сервиза , повреден е модула за еид си какво,триябва да се смени струва еди си колко. Колеги , имам сервиз (не за коли) и знам как стоят нещата, по лесно е да се смени модула от колкото да смениш дефектния чип. Чипа струва 25лв. а модула 621,34лв но за да откриеш дефектния чип ще ти отнеме 5 часа, а за да смениш модила 20 мин. Ще спечелиш повече пари за по малко време, е ощитения е клиента...


прав си.
аз нямам тоя проблем, но мерси за постинга.. сигурно ще помогне на някой.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: софия
Кара: e90 330d вече не кара що я гепиха
Мечтае да кара: е21

Мнение от hackon » 26 Фев 2008, 14:56

Пичове аз имам много странен проблем. Смених предна дясна врата и прехвърлих машинката за централното, инсталацията на вратата и централното са от старата врата, и сега когато заключа вратите тази врата се отклчва и обратното когато отключа вратата се заключва машинката работи на обратно???
Човек се учи докато е жив...????

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook