За EGR клапана
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Enrique написа:Не става ли само да се запуши малката тръбичка гумената дето влиза отдолу?Или требе и голямата да се запушва?
Това става на работещ коректно клапан но както писах и по-горе ако е заседнал нещо няма да промени.Затова е по-добре да се запуши металната тръба за да е сигорно 100% и без друго операцията е супер проста и не отнема време

- naz
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 26.05.2005
- Местоположение: Слънчака
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330XD
- Мечтае да кара: 280hp
?
и аз направих описаната процедура и затворих с капачка отвора а другия маркуч с болтче
дано има ефект -зашото от1/2 дена карам тъй и не съм усетил разлика да е по мощна колата или подобни,просто ще е по чист двигателя мисла само

дано има ефект -зашото от1/2 дена карам тъй и не съм усетил разлика да е по мощна колата или подобни,просто ще е по чист двигателя мисла само
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колеги искам само да отбележа че не е задължително да усетите някаква разлика.Ако клапана е бил наред няма да усетите такава след неговото изолиране.При мен лично се усети разлика защото беше прецакан и затова и поради тази причина имах и намаление на разхода. 

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
dinozab написа:Колеги искам само да отбележа че не е задължително да усетите някаква разлика.Ако клапана е бил наред няма да усетите такава след неговото изолиране.При мен лично се усети разлика защото беше прецакан и затова и поради тази причина имах и намаление на разхода.
Много добре казано!

За видимо повишаване на мощноста се слага Wastegate

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Изчетох внимателно мненията,запуших дупката и аз:mhihi: ,но още е рано да кажа дали съм усетил нещо , имам обаче следните въпроси:
След като запуша голямата дупка ,какъв е смисълът да запушвам малката?;)
Когато клапанът е прецакан ясно-вкарват се допълнително газове в системата при ниски обороти без да има нужда от тях,обаче когато е наред и бъде запушен не се ли обърква работата на двигателя и не му ли се подават по-малко газове от необходимото при по-високи обороти(предполагам ,че цялата работа на двигателя е настроена при определени обороти да се вкара еди колко си допълнително газове през клапана).
Може би най-добрият вариант е да се почисти клапана както показа колегата-ще отнеме време колкото да си измиеш зъбите.
След като запуша голямата дупка ,какъв е смисълът да запушвам малката?;)
Когато клапанът е прецакан ясно-вкарват се допълнително газове в системата при ниски обороти без да има нужда от тях,обаче когато е наред и бъде запушен не се ли обърква работата на двигателя и не му ли се подават по-малко газове от необходимото при по-високи обороти(предполагам ,че цялата работа на двигателя е настроена при определени обороти да се вкара еди колко си допълнително газове през клапана).
Може би най-добрият вариант е да се почисти клапана както показа колегата-ще отнеме време колкото да си измиеш зъбите.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Обаче,че от там се цапа няма две мнения по въпроса-след два дни реших да сменя първата тапа с друга и имаше около един милиметър нагар. 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Абе вий ква разлика искате да намерите все пак не слагате второ турбо
Казах че при мен имаше щото тоя клапан беше тотално сбъгясан и колекторите от вътрешната страна ми са мазало.Просто писах тук да го изолирате и вие да не стане като при мен а който му се струва това тъпо може да иде да си купи нов да му излезе по-тънко







- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
go_play написа:извинявам се ако прозвочи малко банално но нормално ли е тази вапросна джаджа е омазнена ое кам малкото по точно тънко маркуче от долната страна и ако е омазнено вазмажноли е да се извърше този изолация
Щом го изолираш ще спре да тече масло от там

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
pit55 написа:Бе аз си изолирах клапана (с капачка) и пак омаслява !
Странно да не би да се изтича каквото е останало.На мен и на брат ми спряха да омасляват след като ги изолирахме

- Ivan Kazakov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 30.08.2005
- Местоположение: Майна Таун
Маслото което се отича през долния маркуч няма нищо общо с EGR-а.
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ivan Kazakov написа:Маслото което се отича през долния маркуч няма нищо общо с EGR-а.
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).
Да така е но като се изолира клапана и стои постоянно затворен спира да омаслява

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани