За EGR клапана
Модератор: Технически модератори
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Enrique написа:Не става ли само да се запуши малката тръбичка гумената дето влиза отдолу?Или требе и голямата да се запушва?
Това става на работещ коректно клапан но както писах и по-горе ако е заседнал нещо няма да промени.Затова е по-добре да се запуши металната тръба за да е сигорно 100% и без друго операцията е супер проста и не отнема време

- naz
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 48
 - Регистриран на: 26.05.2005
 - Местоположение: Слънчака
 - Пол: Мъж
 - Кара: E91 330XD
 - Мечтае да кара: 280hp
 
?
и аз направих описаната процедура и затворих с капачка отвора а другия маркуч с болтче 
 
дано има ефект -зашото от1/2 дена карам тъй и не съм усетил разлика да е по мощна колата или подобни,просто ще е по чист двигателя мисла само
			
		дано има ефект -зашото от1/2 дена карам тъй и не съм усетил разлика да е по мощна колата или подобни,просто ще е по чист двигателя мисла само
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Колеги искам само да отбележа че не е задължително да усетите някаква разлика.Ако клапана е бил наред няма да усетите такава след неговото изолиране.При мен лично се усети разлика защото беше прецакан и затова и поради тази причина имах и намаление на разхода. 
			
		- pazokolarov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2287
 - Регистриран на: 26.01.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320dA 525xd
 
dinozab написа:Колеги искам само да отбележа че не е задължително да усетите някаква разлика.Ако клапана е бил наред няма да усетите такава след неговото изолиране.При мен лично се усети разлика защото беше прецакан и затова и поради тази причина имах и намаление на разхода.
Много добре казано!
За видимо повишаване на мощноста се слага Wastegate
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Изчетох внимателно мненията,запуших дупката и аз:mhihi: ,но още е рано да кажа дали съм усетил нещо   , имам обаче следните въпроси:
След като запуша голямата дупка ,какъв е смисълът да запушвам малката?;)
Когато клапанът е прецакан ясно-вкарват се допълнително газове в системата при ниски обороти без да има нужда от тях,обаче когато е наред и бъде запушен не се ли обърква работата на двигателя и не му ли се подават по-малко газове от необходимото при по-високи обороти(предполагам ,че цялата работа на двигателя е настроена при определени обороти да се вкара еди колко си допълнително газове през клапана).
Може би най-добрият вариант е да се почисти клапана както показа колегата-ще отнеме време колкото да си измиеш зъбите.
			
		След като запуша голямата дупка ,какъв е смисълът да запушвам малката?;)
Когато клапанът е прецакан ясно-вкарват се допълнително газове в системата при ниски обороти без да има нужда от тях,обаче когато е наред и бъде запушен не се ли обърква работата на двигателя и не му ли се подават по-малко газове от необходимото при по-високи обороти(предполагам ,че цялата работа на двигателя е настроена при определени обороти да се вкара еди колко си допълнително газове през клапана).
Може би най-добрият вариант е да се почисти клапана както показа колегата-ще отнеме време колкото да си измиеш зъбите.
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Обаче,че от там се цапа няма две мнения по въпроса-след два дни реших да сменя първата тапа с друга и имаше около един милиметър нагар. 
			
		- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Абе вий ква разлика искате да намерите все пак не слагате второ турбо 
  
  
 Казах че при мен имаше щото тоя клапан беше тотално сбъгясан и колекторите от вътрешната страна ми са мазало.Просто писах тук да го изолирате и вие да не стане като при мен а който му се струва това тъпо може да иде да си купи нов да му излезе по-тънко 
  
  
			
		- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
go_play написа:извинявам се ако прозвочи малко банално но нормално ли е тази вапросна джаджа е омазнена ое кам малкото по точно тънко маркуче от долната страна и ако е омазнено вазмажноли е да се извърше този изолация
Щом го изолираш ще спре да тече масло от там
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
pit55 написа:Бе аз си изолирах клапана (с капачка) и пак омаслява !
Странно да не би да се изтича каквото е останало.На мен и на брат ми спряха да омасляват след като ги изолирахме
- Ivan Kazakov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 20
 - Регистриран на: 30.08.2005
 - Местоположение: Майна Таун
 
Маслото което се отича през долния маркуч няма нищо общо с EGR-а.
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).
			
		Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Ivan Kazakov написа:Маслото което се отича през долния маркуч няма нищо общо с EGR-а.
Това са кондензирали маслени пари от вентилацията на мотора. Тя е вързана преди студения охлюв на турбото. Маслените пари се засмукват от турбалан, минават през интеркулера и се вкарват в смукателния колектор(мотора) за изгаряне. Въпросният кондензат се отича по маркуча за да не попадне в двигателя(опасност от хидравличен удар).
Да така е но като се изолира клапана и стои постоянно затворен спира да омаслява
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани