синтетика или не?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
синтетика или не?
Четох, четох с търсачката но не намерих това което ме интересува:
а тое кола над 150 000 км с какво масло се кара: синтетика или полусинтетика кое е по-добре и защо?
а тое кола над 150 000 км с какво масло се кара: синтетика или полусинтетика кое е по-добре и защо?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Space написа:Според мен, полусинтетиката си е по-добре. Синтетичното масло е прекалено тънко за дърт матор.
то си има и дебели синтетики

един приятел караше М20Б2- с 0W60, знаешли кво хубаво се чувстваше шестака


- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена 


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
аз си карах М50-то с 10В60 пълна синтетика и пак беше много доволно.
така, че зависи колко пара му се отделя на колегата..
така, че зависи колко пара му се отделя на колегата..

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
martoto написа:При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена

Дори и да "похапва" масълце леко, с пълна синтетика мотора се чувства доста по-добре и ще ти слуша по-дълго



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
nandrolon написа:martoto написа:При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена
е да де ама нали то е по тънко и при поразтропан двигател не уплатнява добре ...
пак грешо си схванал колега!
гъстотата няма общо с това дали са минерални, полусинтетика, пълна синтетика или естерни!

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
е да де ама нали то е по тънко и при поразтропан двигател не уплатнява добре ...
Ами всъщност то не е по тънко. Целта е определен вискозитет при НОРМАЛНА РАБОТНА температура и предписаните масла (дори и минералните) със сигурност го притежават. Разликата е при студения старт. Синтетичните масла запазват желания вискозитет при по голям температурен диапазон и осигуряват близък или същия вискозитет като необходимия още при студен двигател. Но това не е единственото предимство. Тези масла също така имат по добри отмиващи и топлоотделящи качества. Запазват мазилните си показатели за много по-голям период от време (пробег) и в крайна сметка при всички случаи са по добри. Друг е въпроса дали използването им при вече износен двигател е рентабилно защото както всички знаем са и по скъпи.


30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани