синтетика или не?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

синтетика или не?

Мнение от kraska » 03 Май 2007, 12:58

Четох, четох с търсачката но не намерих това което ме интересува:
а тое кола над 150 000 км с какво масло се кара: синтетика или полусинтетика кое е по-добре и защо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Май 2007, 13:01

ако е добро състояние - синтетика, ако не си сигурен за километри или похапва -полу.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 03 Май 2007, 13:30

Според мен, полусинтетиката си е по-добре. Синтетичното масло е прекалено тънко за дърт матор.
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Май 2007, 13:39

Space написа:Според мен, полусинтетиката си е по-добре. Синтетичното масло е прекалено тънко за дърт матор.

то си има и дебели синтетики ;)
един приятел караше М20Б2- с 0W60, знаешли кво хубаво се чувстваше шестака ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 03 Май 2007, 13:44

При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 03 Май 2007, 14:12

Stanchev написа:
Space написа:Според мен, полусинтетиката си е по-добре. Синтетичното масло е прекалено тънко за дърт матор.

то си има и дебели синтетики ;)
един приятел караше М20Б2- с 0W60, знаешли кво хубаво се чувстваше шестака ;)


Е да, с такова ще е добре 8)
_!_

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Май 2007, 14:13

аз си карах М50-то с 10В60 пълна синтетика и пак беше много доволно.
така, че зависи колко пара му се отделя на колегата..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 03 Май 2007, 20:25

martoto написа:При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена ;)

:yes:
Дори и да "похапва" масълце леко, с пълна синтетика мотора се чувства доста по-добре и ще ти слуша по-дълго ;) ;) 8)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Май 2007, 20:43

пълна синтетика е маслото за БМВто на ентусиаста :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 03 Май 2007, 20:54

martoto написа:При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена ;)


е да де ама нали то е по тънко и при поразтропан двигател не уплатнява добре ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Май 2007, 23:08

nandrolon написа:
martoto написа:При всички положения напълно синтетичното масло е по-добро. Единствения недостатък е по-високата цена ;)


е да де ама нали то е по тънко и при поразтропан двигател не уплатнява добре ...

пак грешо си схванал колега!
гъстотата няма общо с това дали са минерални, полусинтетика, пълна синтетика или естерни!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 03 Май 2007, 23:12

Опс, аз не знаех това. Би ли обяснил по-подробно. :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 03 Май 2007, 23:13

Alexi написа:пълна синтетика е маслото за БМВто на ентусиаста :yes:

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Май 2007, 23:14

има 2 или 3 мисля огромни теми за маслата, потърси с търсачката, че е много мат'рял за писане :uups: ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 03 Май 2007, 23:19

е да де ама нали то е по тънко и при поразтропан двигател не уплатнява добре ...


Ами всъщност то не е по тънко. Целта е определен вискозитет при НОРМАЛНА РАБОТНА температура и предписаните масла (дори и минералните) със сигурност го притежават. Разликата е при студения старт. Синтетичните масла запазват желания вискозитет при по голям температурен диапазон и осигуряват близък или същия вискозитет като необходимия още при студен двигател. Но това не е единственото предимство. Тези масла също така имат по добри отмиващи и топлоотделящи качества. Запазват мазилните си показатели за много по-голям период от време (пробег) и в крайна сметка при всички случаи са по добри. Друг е въпроса дали използването им при вече износен двигател е рентабилно защото както всички знаем са и по скъпи. 8)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook