как да вдигнем малко кончета

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 18.09.2006

как да вдигнем малко кончета

Мнение от qnko » 29 Апр 2007, 22:19

аз си направих прекъсвач на динамото само за стартове . направо не е за вярване колко твари това динамо. мотора без динамото много бързо се развърта. но на някои хора това им се видя смешно :mhihi: отивате при някои които е по ел инсталация и за 5 мин ви слага прекъсвач за 5 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 29 Апр 2007, 22:45

как го направи пообясни малко...
наистина динамото си товари...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 18.03.2006
Местоположение: Люлин

Мнение от MARFI » 30 Апр 2007, 14:44

Тоя прекъсвач си го сложи некъде наблизо по таблото и ли си отваряш капака секи път?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 30 Апр 2007, 19:27

Дай повече инфо ако можеш. Тва е интересно пък и на малките моторчета като моето ще се усети.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 18.03.2006
Местоположение: Люлин

Мнение от MARFI » 30 Апр 2007, 20:26

Ми пробвай го де, срежи кабела, сложи прекъсвача и тествай, аз така ще сторя в четвъртък.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 30 Апр 2007, 20:32

вие луди ли сте???????? динамото си се върти непрекъснато независимо дали зарежда или не каде го слагате тоя прекъсвач на ремъка ли???????????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 18.09.2006

ИС

Мнение от qnko » 30 Апр 2007, 21:36

динамото се върти но без товар е като свободна ролка. а когато се включи се създава съпротивление. за слагането на прекъсвача единия кабел от динамото се прекъсва и там се слага едно обикновено копче за 50 ст . но по добре отидете на ел техник да не стане авария . моето копче е до бушоните. но много е важно при превключване колата да е загасена и да не е на контакт. на ис ката има разлика въпреки че е 140 кс

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 30 Апр 2007, 22:46

Това е интересна идея за някой старт или дрифт да получиш допълнителна мощност:) Аз бих го опитал също, но трябва да се има в предвид, че акумолатора бързо ще умре (смисъл става съвсем за кратко, за 2-3 пресечки).
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 30 Апр 2007, 22:54

На печката да си го напрая ше е яката раута...ама нещо не виждам чак такъв смисъл :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 30 Апр 2007, 23:09

аз пък бих пробвал ей това
http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml
из доста форуми го има и на разни динота дава между 6-9 коня...следващите седмици ще пробвам и ще пиша резултата
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 01 Май 2007, 7:54

Прекъсва се възбудителната намотка към генератора.
П.С.Минавал съм 180 километра без да ми зарежда генератора..само на акум.(повреда:()

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Re: ИС

Мнение от BMW_dreamer » 01 Май 2007, 14:32

qnko написа:динамото се върти но без товар е като свободна ролка. а когато се включи се създава съпротивление. за слагането на прекъсвача единия кабел от динамото се прекъсва и там се слага едно обикновено копче за 50 ст . но по добре отидете на ел техник да не стане авария . моето копче е до бушоните. но много е важно при превключване колата да е загасена и да не е на контакт. на ис ката има разлика въпреки че е 140 кс

е хубаво де кое го създава това съпротивление електромагнинтите сили ли ли имаш предвид щото ако са те там верно има яко загуби :mhihi: иначе що съм останал с впечатлението че динамото си генерира напрежение нон стоп и само реле регулатора решава да зарежда или не акумлатора и по ваща логика ако акумулатора ми е нов или добре зареден и динамото не зарежда ми идват едни 5 коня от тая работа :idea: :mhihi: има смисъл само ако се направи както е компресора на климатика ел съединител тва е :winky:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 01 Май 2007, 14:36

oxam написа:аз пък бих пробвал ей това
http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml
из доста форуми го има и на разни динота дава между 6-9 коня...следващите седмици ще пробвам и ще пиша резултата


Много добре работи, на 320i дава 3-4 киловата в повече - премерих :) На 2.8 мотора още не съм го пробвал, ама и там трябва да има осезаема разлика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 01 Май 2007, 14:42

kay написа:
oxam написа:аз пък бих пробвал ей това
http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml
из доста форуми го има и на разни динота дава между 6-9 коня...следващите седмици ще пробвам и ще пиша резултата


Много добре работи, на 320i дава 3-4 киловата в повече - премерих :) На 2.8 мотора още не съм го пробвал, ама и там трябва да има осезаема разлика.

А някой да разясни малко,за нас неуките в някой насоки :uups:
(тва да не е термодатчика дето казва кога колата е студена...) И за печките важи ли...
Последна промяна Nightmare на 01 Май 2007, 14:47, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 01 Май 2007, 14:42

копче на динамото-3 коня(5лв)
махане на виско-6 коня(100лв)
компресора на климатика барбар с ремъка--3коня(10 мин работа)
преминаване към механична рейка и отърваване от секакви хидравлики-7коня(50кинта на майстор и мноо срам после)
спрортен филтър-3 коня(120 пари)
чип-8 коня( според зависи)
махане на катализатори и монтаж на прави тръби-5 коня(150лв)
и резултата е леле майкоууу от една ИС-ка как за 500лева да си направиш 325 :shock:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook