Shell V-Power Racing -за кои двигатели при Е36 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Shell V-Power Racing -за кои двигатели при Е36 ?

Мнение от Burningparis » 25 Апр 2007, 15:12

Здравейте колеги,
Днес след поредния БМВ ентусиастки разговор на тема рацерство се заформи поредният въпрос:
- Вреден ли е Shell V-Power Racing за стоковия М42? (вреден – подари високите октани, по-висока температура на детонация, вреден ефект върху клапани и т.н.)
Дали някой от вас има наблюдения върху въпроса ??? Аз лично се посъветвах и ми казаха, че бензините са едни и същи , другото е въпрос на добавки.
И в крайна сметка ако има някакво разделение на двигатели за които става от тези на Е36 кои са те?
Благодарско от мен !

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Апр 2007, 15:48

По-скоро идеята е дали Shell като бензин е читав в BG и дали е удачно да се сипва..... иначе и Super 100 да сипеш пак няма да му направиш нещо лошо.... кой знае колко е 100 октана... или 98.... М42 е здраво копеле и при положение, че е направен за поне 95..... едва ли 98-100 ще му направи нещо лошо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 25 Апр 2007, 16:48

за всички... без дизелите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Апр 2007, 17:02

М50 направо пееше с Рейсига :D наливай няма страшно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Апр 2007, 17:06

ахам, ами това ми каза единиат човек, че от високата температура можело да сдуха клапани и гумички...другиат ми каза, че се дават пари на празно за 100 октана щото колата била направена за 95 и работила при компресия дето е за 95 и с 100 окта нямало особена разлика. Според мен обаче има.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 25 Апр 2007, 17:15

Тва дето го пишат че е 100 октана хич не им вярвай, всичко зависи от бензиностанцията като слагат добавката колко ще сложат, :roll: май не се стараят много. От ЛукОйл-а бензина излиза един и същ, после го мешат с добавки за октана.
Ако си сигурен в бензиностанцията слагай 100 и карай смело, тея с високите температури не ги слушай :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 25 Апр 2007, 17:18

разлика има... ако ми кажеш и цените в момента у нас, мога и да ти я сметна точно каква е ... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 25 Апр 2007, 17:34

Владо написа:разлика има... ако ми кажеш и цените в момента у нас, мога и да ти я сметна точно каква е ... :mhihi:


Баце прав си то за цента на бензина е ясно, аз за съжаление нямам кога да си карам колата и общо взето само вечер я изкарвам за по 10-20 км ако реша да ходя някаде. Преди пътувах повече и значително се усещаше разликата в парите м/у 95 и 100:) все пак сега гледам уж да е по-качествено горивото пък и не крия, че обичам да я настъпвам тук там...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 25 Апр 2007, 22:47

Както каза един приятел: Най-бързия и лесен начин да вдигнеш мощността на двигателя е като го "нахраниш" с по-високооктаново гориво!
Та високия октан има само предимства. Аз лично съм адски доволен от V-power Racing. През последните 7 години по-голямата част от горивото, което съм сипвал е от серията V-power и не съм имал проблеми с колите.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 25 Апр 2007, 23:16

аз трябва да си мразя колата за да сипя на шел. винаги са правели врътки с разреждане, и се опитват да компенсират с тъпи добавки тоновете вода. някой шел-ар да си е гледал филтрите при смяна на кво мязат?

отделно по книжка съм виждал че е 92-98 бензина за е36/е34, тогава е нямало 100, но може би не е и предвиден двигателя за 100. от еко-100 (2 пълни ерзервоара) не останах доволен нито като вървеж, нито като разход в сравнение с лукойл95 и особено 98. за омв-100 дори не споменавам кво показа 1 резервоар тест. а сега и за цената пък с 11 стотинки нагоре на литър кво да кажа...

мое мнение, може и да греша - тествайте :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 26 Апр 2007, 1:38

Октановото число на бензина не е пряко свързано с температурата, при която изгаря в двигателя. Бензна с по-ниско октаново число се самовъзпламенява при по-ниско налягане. От там идва и необходимостта на двигатели с висока компресия да се сипва по-високооктаново гориво - за да не се възпламени преди достигането на мъртвата точка. Иначе се получава детонация. Което ще рече, че ако на двигател, предвиден за 95 му сипеш примерно 99, нищо лошо не може да му се случи. По-скоро обратното, ако на някое ферари дето си е правено за 99 му сипеш 95, тогава идват проблемите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 26 Апр 2007, 9:25

:bowdown:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook