Shell V-Power Racing -за кои двигатели при Е36 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Shell V-Power Racing -за кои двигатели при Е36 ?
Здравейте колеги,
Днес след поредния БМВ ентусиастки разговор на тема рацерство се заформи поредният въпрос:
- Вреден ли е Shell V-Power Racing за стоковия М42? (вреден – подари високите октани, по-висока температура на детонация, вреден ефект върху клапани и т.н.)
Дали някой от вас има наблюдения върху въпроса ??? Аз лично се посъветвах и ми казаха, че бензините са едни и същи , другото е въпрос на добавки.
И в крайна сметка ако има някакво разделение на двигатели за които става от тези на Е36 кои са те?
Благодарско от мен !
Днес след поредния БМВ ентусиастки разговор на тема рацерство се заформи поредният въпрос:
- Вреден ли е Shell V-Power Racing за стоковия М42? (вреден – подари високите октани, по-висока температура на детонация, вреден ефект върху клапани и т.н.)
Дали някой от вас има наблюдения върху въпроса ??? Аз лично се посъветвах и ми казаха, че бензините са едни и същи , другото е въпрос на добавки.
И в крайна сметка ако има някакво разделение на двигатели за които става от тези на Е36 кои са те?
Благодарско от мен !
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
По-скоро идеята е дали Shell като бензин е читав в BG и дали е удачно да се сипва..... иначе и Super 100 да сипеш пак няма да му направиш нещо лошо.... кой знае колко е 100 октана... или 98.... М42 е здраво копеле и при положение, че е направен за поне 95..... едва ли 98-100 ще му направи нещо лошо 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
ахам, ами това ми каза единиат човек, че от високата температура можело да сдуха клапани и гумички...другиат ми каза, че се дават пари на празно за 100 октана щото колата била направена за 95 и работила при компресия дето е за 95 и с 100 окта нямало особена разлика. Според мен обаче има.
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
Тва дето го пишат че е 100 октана хич не им вярвай, всичко зависи от бензиностанцията като слагат добавката колко ще сложат,
май не се стараят много. От ЛукОйл-а бензина излиза един и същ, после го мешат с добавки за октана.
Ако си сигурен в бензиностанцията слагай 100 и карай смело, тея с високите температури не ги слушай

Ако си сигурен в бензиностанцията слагай 100 и карай смело, тея с високите температури не ги слушай

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Владо написа:разлика има... ако ми кажеш и цените в момента у нас, мога и да ти я сметна точно каква е ...
Баце прав си то за цента на бензина е ясно, аз за съжаление нямам кога да си карам колата и общо взето само вечер я изкарвам за по 10-20 км ако реша да ходя някаде. Преди пътувах повече и значително се усещаше разликата в парите м/у 95 и 100:) все пак сега гледам уж да е по-качествено горивото пък и не крия, че обичам да я настъпвам тук там...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Както каза един приятел: Най-бързия и лесен начин да вдигнеш мощността на двигателя е като го "нахраниш" с по-високооктаново гориво!
Та високия октан има само предимства. Аз лично съм адски доволен от V-power Racing. През последните 7 години по-голямата част от горивото, което съм сипвал е от серията V-power и не съм имал проблеми с колите.
Та високия октан има само предимства. Аз лично съм адски доволен от V-power Racing. През последните 7 години по-голямата част от горивото, което съм сипвал е от серията V-power и не съм имал проблеми с колите.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
аз трябва да си мразя колата за да сипя на шел. винаги са правели врътки с разреждане, и се опитват да компенсират с тъпи добавки тоновете вода. някой шел-ар да си е гледал филтрите при смяна на кво мязат?
отделно по книжка съм виждал че е 92-98 бензина за е36/е34, тогава е нямало 100, но може би не е и предвиден двигателя за 100. от еко-100 (2 пълни ерзервоара) не останах доволен нито като вървеж, нито като разход в сравнение с лукойл95 и особено 98. за омв-100 дори не споменавам кво показа 1 резервоар тест. а сега и за цената пък с 11 стотинки нагоре на литър кво да кажа...
мое мнение, може и да греша - тествайте
отделно по книжка съм виждал че е 92-98 бензина за е36/е34, тогава е нямало 100, но може би не е и предвиден двигателя за 100. от еко-100 (2 пълни ерзервоара) не останах доволен нито като вървеж, нито като разход в сравнение с лукойл95 и особено 98. за омв-100 дори не споменавам кво показа 1 резервоар тест. а сега и за цената пък с 11 стотинки нагоре на литър кво да кажа...
мое мнение, може и да греша - тествайте

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Октановото число на бензина не е пряко свързано с температурата, при която изгаря в двигателя. Бензна с по-ниско октаново число се самовъзпламенява при по-ниско налягане. От там идва и необходимостта на двигатели с висока компресия да се сипва по-високооктаново гориво - за да не се възпламени преди достигането на мъртвата точка. Иначе се получава детонация. Което ще рече, че ако на двигател, предвиден за 95 му сипеш примерно 99, нищо лошо не може да му се случи. По-скоро обратното, ако на някое ферари дето си е правено за 99 му сипеш 95, тогава идват проблемите.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани