СПЕШНО: Въпроси за повреден климатик!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Re: клима
turbo написа:КУНИ написа:Преди няколко дена пълних с газ поради абсолютна липса на такъви компресора ми също не даваше никакви признаци на живот. Когато започна да се подава фреон на с-мата компресора заработи след около 30 секунди за това време има няма да са влезли 50 грама газ от общо 825гр. но са достатъчни да се завърти. Когато (на моята кола специално) си пусна климатика не мога да разбера вътре от купето че развърта компресора и свързани шумове с това не мога да установя. Отвън когато стоя е същото някой пуска климата отвътре и пак нищо не се чува - питам майстора и му казвам - Що не чувам нищо като се пуска? И той ми обеснява че е нормално вдигна капака гледам компресора тръгва - спира ама съвсем дискретен шум издава който отвътре в купето не може да се долови. Та казва ми също че климатичните инсталации за автомобили били различни - едни били по-шумни други по тихи имало значение големината на мотора и разни други неща. Мисълта ми е че ако не се чува как тръгва компресора не значи че не работи, но няма ли газ - ядец!
В тоя ред на мисли ти на коя кола не чуваш компресора как тръгва?
Ами да ти кажа хич и не съм ги мислил другите си коли - пускам климатика и духа ли студено работата е наред ако ли не на майстор! Просто на някои коли които съм имал като им пусна студеното се сменят оборотите на мотора за кратко и понякога съм чувал разни неща при пускане на климатика - навярно от компресора
p.s
Виж кви небивалици съм писал още неразсънен - исках да кажа че ако фреон няма компресора не тръгва, перката когато е пуснат климатика не е задължително да се върти успоредно с него по всяко време и още исках да споделя че на моята кола на празен ход няма никакво колебание в оборотите след като се задейства климата. Другите работи дето съм писал като първи пост са части от разговора който съм водил с майстора на фирмата за климатични системи.
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
вьзтановява но като вкл. и изкл. се усешта спад на мошноста те тва не ми харесваLe Transporteur написа:stoni написа:не се 4ува но се усешта зашто така пада мошностаLe Transporteur написа:При мен се усеща падането на обороти за секунда-две ,докато компа реагира,това е разбира се при празен ход.При натоварен двигател може и да не забележиш,ако не се заслушаш.
Компресора е консуматор и като зацепи товари двигателя,съответно ЕКУ-то реагира и възстановявя оборотите...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- SpLiT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
- Мечтае да кара: отново BMW
t0sh написа:а откъде знаеш че ти е читав радиатора? просто идея, да не бъдеш изненадан. иначе пълнят навсякъде, гледай само да не платиш 80 лева за 'проба' за да се окаже че ти тече радиатора...
ако не е тотално заминал, знам къде ги поят. а и нали си в час, че като се напълни както трябва вътре царят 22-25 атмосфери?
п.с. цяло лято стягах клима, поради дефицитни части като перка и радиатор, да не се засилиш че е от раз...
п.п.с. някой в продава предлагаше пълен комплект за 550 лева с всичко, което си е яка оферта за работещ комплект
Колега, съгласен съм за радиаторе... ама как да проверя дали е спраскан??? Освен с "проба" незнам как???
С нормален климатик съм...
Последно колеги къде да ходя???????
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
няма как, пълниш догоре и гледаш дали изпуска. мож еи на 2/3 да го напълниш, ама и оцветителя е някви там кинти за да се види къде пуска и т.н.
но дълго непускан климатик.... и тръбички може би са ти за смяна и незнам. ходи на проба и преглед...
иначе гледам в продава в момента от на часи и работи има поне 2 радиатора... а аз търсих 1 месец като луд и на късмет намерих.
но дълго непускан климатик.... и тръбички може би са ти за смяна и незнам. ходи на проба и преглед...
иначе гледам в продава в момента от на часи и работи има поне 2 радиатора... а аз търсих 1 месец като луд и на късмет намерих.
- SpLiT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
- Мечтае да кара: отново BMW
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Като отидеш да го пълниш хората ако няма грам налягане първо ще го надуят да видят да не изпуска налягането и тогава ще го пълнят !!!
Ако нямаш грам налягане климата не тръгва изобщо, тръгва ако дадеш бялата и черната букса на дехидрататора на късо , но това е само за проба!!! НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПУСКА КОМПРЕСОРА ДА ВЪРТИ АКО НЕ СТЕ СИГУРНИ ЧЕ ВЪТРЕ В СИСТЕМАТА ИМА МАСЛО, ЗАЩОТО СЕ ПРЕЕБЕВА , ДОРИ И 10 СЕКУНДИ ДА РАБОТИ НА СУХО!!!
Ако нямаш грам налягане климата не тръгва изобщо, тръгва ако дадеш бялата и черната букса на дехидрататора на късо , но това е само за проба!!! НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПУСКА КОМПРЕСОРА ДА ВЪРТИ АКО НЕ СТЕ СИГУРНИ ЧЕ ВЪТРЕ В СИСТЕМАТА ИМА МАСЛО, ЗАЩОТО СЕ ПРЕЕБЕВА , ДОРИ И 10 СЕКУНДИ ДА РАБОТИ НА СУХО!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- SpLiT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
- Мечтае да кара: отново BMW
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: клима
КУНИ написа:turbo написа:КУНИ написа:Преди няколко дена пълних с газ поради абсолютна липса на такъви компресора ми също не даваше никакви признаци на живот. Когато започна да се подава фреон на с-мата компресора заработи след около 30 секунди за това време има няма да са влезли 50 грама газ от общо 825гр. но са достатъчни да се завърти. Когато (на моята кола специално) си пусна климатика не мога да разбера вътре от купето че развърта компресора и свързани шумове с това не мога да установя. Отвън когато стоя е същото някой пуска климата отвътре и пак нищо не се чува - питам майстора и му казвам - Що не чувам нищо като се пуска? И той ми обеснява че е нормално вдигна капака гледам компресора тръгва - спира ама съвсем дискретен шум издава който отвътре в купето не може да се долови. Та казва ми също че климатичните инсталации за автомобили били различни - едни били по-шумни други по тихи имало значение големината на мотора и разни други неща. Мисълта ми е че ако не се чува как тръгва компресора не значи че не работи, но няма ли газ - ядец!
В тоя ред на мисли ти на коя кола не чуваш компресора как тръгва?
Ами да ти кажа хич и не съм ги мислил другите си коли - пускам климатика и духа ли студено работата е наред ако ли не на майстор! Просто на някои коли които съм имал като им пусна студеното се сменят оборотите на мотора за кратко и понякога съм чувал разни неща при пускане на климатика - навярно от компресора
p.s
Виж кви небивалици съм писал още неразсънен - исках да кажа че ако фреон няма компресора не тръгва, перката когато е пуснат климатика не е задължително да се върти успоредно с него по всяко време и още исках да споделя че на моята кола на празен ход няма никакво колебание в оборотите след като се задейства климата. Другите работи дето съм писал като първи пост са части от разговора който съм водил с майстора на фирмата за климатични системи.
Мисълта ми бе по-скоро дали говориш за дизела от подписа ти, защото при дизела мноооого трудно може да се усети, че пали компресорът на климата.
П.П.: Даването на късо не е на филтър-дехидратора, а на пресостата, който стои завинтен върху филтър-дехидратора и следи налягането в системата. НО!!! Не е добре да се дава на късо от там веригата на климатика, за да не изпатка компресорът.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Усеща се!!
Говорим за проба , а не да го връзваш!!!!!!!!!!!!!!
Говорим за проба , а не да го връзваш!!!!!!!!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
клима
Мисълта ми бе по-скоро дали говориш за дизела от подписа ти, защото при дизела мноооого трудно може да се усети, че пали компресорът на климата.
Да за дизел ми беше думата! Това с паленето на компресора ми допадна
Да за дизел ми беше думата! Това с паленето на компресора ми допадна

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: клима
КУНИ написа:Мисълта ми бе по-скоро дали говориш за дизела от подписа ти, защото при дизела мноооого трудно може да се усети, че пали компресорът на климата.
Да за дизел ми беше думата! Това с паленето на компресора ми допадна
Да точно за 318tds говоря , не е като при бензина но се усеща!!!
При дизела помпата компенсира натоварването и оборотите не се променят, но се усеща все пак!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Колега, съгласен съм за радиаторе... ама как да проверя дали е спраскан??? Освен с "проба" незнам как???
С нормален климатик съм...
Последно колеги къде да ходя???????[/quote]
ако иска6 ми пи6и на лс ще ти обясня къде да отидеш и ще ти вземат 20 лв за диагностика,ако не го оправиш веднага,ако кажеш прави минава6 без тези 20 лв.на мен ми взеха 60 лв за пълнене което ми звучи добре
С нормален климатик съм...
Последно колеги къде да ходя???????[/quote]
ако иска6 ми пи6и на лс ще ти обясня къде да отидеш и ще ти вземат 20 лв за диагностика,ако не го оправиш веднага,ако кажеш прави минава6 без тези 20 лв.на мен ми взеха 60 лв за пълнене което ми звучи добре
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
и кво, там правят спойки и надуват дали държи на 25 атмосефри и пак спойки и така докато хване без теч, за цената от 60 лв всичко с пълненето ли?
яко
п.с. вероятно са те взели за канарче, ако са ти обяснили така. и аз горнах при един нещастник до КАТ с 80 кинта, след регистрация, за welcome to Bulgaria. за катьори стават яко повечето 'майстори', за друго не особено
яко

п.с. вероятно са те взели за канарче, ако са ти обяснили така. и аз горнах при един нещастник до КАТ с 80 кинта, след регистрация, за welcome to Bulgaria. за катьори стават яко повечето 'майстори', за друго не особено
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани