СПЕШНО: Въпроси за повреден климатик!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Re: клима

Мнение от КУНИ » 22 Апр 2007, 20:14

turbo написа:
КУНИ написа:Преди няколко дена пълних с газ поради абсолютна липса на такъв :mhihi: и компресора ми също не даваше никакви признаци на живот. Когато започна да се подава фреон на с-мата компресора заработи след около 30 секунди за това време има няма да са влезли 50 грама газ от общо 825гр. но са достатъчни да се завърти. Когато (на моята кола специално) си пусна климатика не мога да разбера вътре от купето че развърта компресора и свързани шумове с това не мога да установя. Отвън когато стоя е същото някой пуска климата отвътре и пак нищо не се чува - питам майстора и му казвам - Що не чувам нищо като се пуска? И той ми обеснява че е нормално вдигна капака гледам компресора тръгва - спира ама съвсем дискретен шум издава който отвътре в купето не може да се долови. Та казва ми също че климатичните инсталации за автомобили били различни - едни били по-шумни други по тихи имало значение големината на мотора и разни други неща. Мисълта ми е че ако не се чува как тръгва компресора не значи че не работи, но няма ли газ - ядец!


В тоя ред на мисли ти на коя кола не чуваш компресора как тръгва? :roll:

Ами да ти кажа хич и не съм ги мислил другите си коли - пускам климатика и духа ли студено работата е наред ако ли не на майстор! Просто на някои коли които съм имал като им пусна студеното се сменят оборотите на мотора за кратко и понякога съм чувал разни неща при пускане на климатика - навярно от компресора

p.s
Виж кви небивалици съм писал още неразсънен - исках да кажа че ако фреон няма компресора не тръгва, перката когато е пуснат климатика не е задължително да се върти успоредно с него по всяко време и още исках да споделя че на моята кола на празен ход няма никакво колебание в оборотите след като се задейства климата. Другите работи дето съм писал като първи пост са части от разговора който съм водил с майстора на фирмата за климатични системи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 22 Апр 2007, 20:58

Le Transporteur написа:
stoni написа:
Le Transporteur написа:При мен се усеща падането на обороти за секунда-две ,докато компа реагира,това е разбира се при празен ход.При натоварен двигател може и да не забележиш,ако не се заслушаш. :arrow:
не се 4ува но се усешта зашто така пада мошноста :shock:


Компресора е консуматор и като зацепи товари двигателя,съответно ЕКУ-то реагира и възстановявя оборотите...
вьзтановява но като вкл. и изкл. се усешта спад на мошноста те тва не ми харесва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 22 Апр 2007, 21:30

това е нормално ,макар да не ти харесва... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
Мечтае да кара: отново BMW

Мнение от SpLiT » 24 Апр 2007, 16:43

t0sh написа:а откъде знаеш че ти е читав радиатора? просто идея, да не бъдеш изненадан. иначе пълнят навсякъде, гледай само да не платиш 80 лева за 'проба' за да се окаже че ти тече радиатора...

ако не е тотално заминал, знам къде ги поят. а и нали си в час, че като се напълни както трябва вътре царят 22-25 атмосфери? ;)

п.с. цяло лято стягах клима, поради дефицитни части като перка и радиатор, да не се засилиш че е от раз...

п.п.с. някой в продава предлагаше пълен комплект за 550 лева с всичко, което си е яка оферта за работещ комплект

Колега, съгласен съм за радиаторе... ама как да проверя дали е спраскан??? Освен с "проба" незнам как???

С нормален климатик съм...

Последно колеги къде да ходя???????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 24 Апр 2007, 16:49

няма как, пълниш догоре и гледаш дали изпуска. мож еи на 2/3 да го напълниш, ама и оцветителя е някви там кинти за да се види къде пуска и т.н.
но дълго непускан климатик.... и тръбички може би са ти за смяна и незнам. ходи на проба и преглед...

иначе гледам в продава в момента от на часи и работи има поне 2 радиатора... а аз търсих 1 месец като луд и на късмет намерих.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
Мечтае да кара: отново BMW

Мнение от SpLiT » 24 Апр 2007, 17:13

Дано нямам много неща за смяна, че днес жегата е зверска... Добре че има служебни коли :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 25 Апр 2007, 10:31

Като отидеш да го пълниш хората ако няма грам налягане първо ще го надуят да видят да не изпуска налягането и тогава ще го пълнят !!!
Ако нямаш грам налягане климата не тръгва изобщо, тръгва ако дадеш бялата и черната букса на дехидрататора на късо , но това е само за проба!!! НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПУСКА КОМПРЕСОРА ДА ВЪРТИ АКО НЕ СТЕ СИГУРНИ ЧЕ ВЪТРЕ В СИСТЕМАТА ИМА МАСЛО, ЗАЩОТО СЕ ПРЕЕБЕВА , ДОРИ И 10 СЕКУНДИ ДА РАБОТИ НА СУХО!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Mercedes-Benz E280 4Matic
Мечтае да кара: отново BMW

Мнение от SpLiT » 25 Апр 2007, 13:23

titikaka написа:... дехидрататора на късо...


A какво е дехидрататор??? и къде се намира??? :uups: :uups: :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 25 Апр 2007, 15:46

Под десният фар ,тръбите на фреона минават от там!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: клима

Мнение от turbo » 25 Апр 2007, 16:53

КУНИ написа:
turbo написа:
КУНИ написа:Преди няколко дена пълних с газ поради абсолютна липса на такъв :mhihi: и компресора ми също не даваше никакви признаци на живот. Когато започна да се подава фреон на с-мата компресора заработи след около 30 секунди за това време има няма да са влезли 50 грама газ от общо 825гр. но са достатъчни да се завърти. Когато (на моята кола специално) си пусна климатика не мога да разбера вътре от купето че развърта компресора и свързани шумове с това не мога да установя. Отвън когато стоя е същото някой пуска климата отвътре и пак нищо не се чува - питам майстора и му казвам - Що не чувам нищо като се пуска? И той ми обеснява че е нормално вдигна капака гледам компресора тръгва - спира ама съвсем дискретен шум издава който отвътре в купето не може да се долови. Та казва ми също че климатичните инсталации за автомобили били различни - едни били по-шумни други по тихи имало значение големината на мотора и разни други неща. Мисълта ми е че ако не се чува как тръгва компресора не значи че не работи, но няма ли газ - ядец!


В тоя ред на мисли ти на коя кола не чуваш компресора как тръгва? :roll:

Ами да ти кажа хич и не съм ги мислил другите си коли - пускам климатика и духа ли студено работата е наред ако ли не на майстор! Просто на някои коли които съм имал като им пусна студеното се сменят оборотите на мотора за кратко и понякога съм чувал разни неща при пускане на климатика - навярно от компресора

p.s
Виж кви небивалици съм писал още неразсънен - исках да кажа че ако фреон няма компресора не тръгва, перката когато е пуснат климатика не е задължително да се върти успоредно с него по всяко време и още исках да споделя че на моята кола на празен ход няма никакво колебание в оборотите след като се задейства климата. Другите работи дето съм писал като първи пост са части от разговора който съм водил с майстора на фирмата за климатични системи.


Мисълта ми бе по-скоро дали говориш за дизела от подписа ти, защото при дизела мноооого трудно може да се усети, че пали компресорът на климата.

П.П.: Даването на късо не е на филтър-дехидратора, а на пресостата, който стои завинтен върху филтър-дехидратора и следи налягането в системата. НО!!! Не е добре да се дава на късо от там веригата на климатика, за да не изпатка компресорът.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 25 Апр 2007, 17:01

Усеща се!!
Говорим за проба , а не да го връзваш!!!!!!!!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

клима

Мнение от КУНИ » 25 Апр 2007, 17:27

Мисълта ми бе по-скоро дали говориш за дизела от подписа ти, защото при дизела мноооого трудно може да се усети, че пали компресорът на климата.


Да за дизел ми беше думата! Това с паленето на компресора ми допадна :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Re: клима

Мнение от D.Pavlov » 25 Апр 2007, 18:45

КУНИ написа:Мисълта ми бе по-скоро дали говориш за дизела от подписа ти, защото при дизела мноооого трудно може да се усети, че пали компресорът на климата.


Да за дизел ми беше думата! Това с паленето на компресора ми допадна :mhihi:

Да точно за 318tds говоря , не е като при бензина но се усеща!!!
При дизела помпата компенсира натоварването и оборотите не се променят, но се усеща все пак!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Мнение от sin_fen » 25 Апр 2007, 22:57

Колега, съгласен съм за радиаторе... ама как да проверя дали е спраскан??? Освен с "проба" незнам как???

С нормален климатик съм...

Последно колеги къде да ходя???????[/quote]

ако иска6 ми пи6и на лс ще ти обясня къде да отидеш и ще ти вземат 20 лв за диагностика,ако не го оправиш веднага,ако кажеш прави минава6 без тези 20 лв.на мен ми взеха 60 лв за пълнене което ми звучи добре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 25 Апр 2007, 23:20

и кво, там правят спойки и надуват дали държи на 25 атмосефри и пак спойки и така докато хване без теч, за цената от 60 лв всичко с пълненето ли?

яко :mhihi:

п.с. вероятно са те взели за канарче, ако са ти обяснили така. и аз горнах при един нещастник до КАТ с 80 кинта, след регистрация, за welcome to Bulgaria. за катьори стават яко повечето 'майстори', за друго не особено

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook