Няколко въпроса за Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Няколко въпроса за Е36
Здравейте имам няколко питания
дано намеря отговор
1.1-ва и 2-ра степен не ми бачкат
чак на 3-та почва да духа климатика иначе си е на самотек... къде да погледна за да се реши проблема
2.Като изгася колата после като запаля винаги ми свети лампата за въздушната възглавница и гасне след около 40 секунди...
3.Маркуча който е за атифриза трябва ли да е твърд когато колата работи ?

1.1-ва и 2-ра степен не ми бачкат


2.Като изгася колата после като запаля винаги ми свети лампата за въздушната възглавница и гасне след около 40 секунди...
3.Маркуча който е за атифриза трябва ли да е твърд когато колата работи ?
Здрасти колега незнам дали ще мога да ти помогна за всичко но поне за първото ще се опитам :
Аз имах същия проблем с климатроника на 1-ва и 2-ра степен изобщо го нямаше , смених си филтъра на климатроника и сега работи на 1-ва както преди на 4-та степен сам можеш да си направиш изводи за другото колегите да помагат 


Две неща на този свят са безкрайни - човешката глупост и вселената. За второто не съм съвсем сигурен.


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- GUFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 14.02.2005
- Местоположение: London, UK
- Пол: Мъж
Re: Няколко въпроса за Е36
mla86 написа:1.1-ва и 2-ра степен не ми бачкатчак на 3-та почва да духа климатика иначе си е на самотек... къде да погледна за да се реши проблема
![]()
- ето две теми които могат да помогнат: (тук обаче мисля че имаше значение дали е дигитален или с врътките)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%E8%EA%E0
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20980
mla86 написа:2.Като изгася колата после като запаля винаги ми свети лампата за въздушната възглавница и гасне след около 40 секунди...
- и при мен е така, мисля че е нормално
надявам се че съм бил полезен

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Здрасти,
по питане Номер 1 има във важната тема - би трябвало да са резисторите за степените на парното
За лампата на Еърбега - при мене си гасне бързо , не би траябвало да свети цели 40 секунди.
Маркуча на охладителната система също не би трябвало да е твърд.
Според мене трябва да отидеш в някой сервиз на диагностика и ще ти кажат за какво става въпрос
Късмет
по питане Номер 1 има във важната тема - би трябвало да са резисторите за степените на парното

За лампата на Еърбега - при мене си гасне бързо , не би траябвало да свети цели 40 секунди.
Маркуча на охладителната система също не би трябвало да е твърд.
Според мене трябва да отидеш в някой сервиз на диагностика и ще ти кажат за какво става въпрос

Късмет
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
3.Маркуча който е за атифриза трябва ли да е твърд когато колата работи ?
Ами след достигане на работна температура маркучите се втвърдяват - като го стискаш почти не поддава на натиска. Говоря за TDS-ите. Просто са им малко по-надути маркучите. Сега твоя колко е надут не мога да разбера най-удачно е да сравниш с друг подобен на твоя мотор! Но по-принцип толеранса на физически натиск по маркуча е относително малък.
Ами след достигане на работна температура маркучите се втвърдяват - като го стискаш почти не поддава на натиска. Говоря за TDS-ите. Просто са им малко по-надути маркучите. Сега твоя колко е надут не мога да разбера най-удачно е да сравниш с друг подобен на твоя мотор! Но по-принцип толеранса на физически натиск по маркуча е относително малък.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
3. на мене маркучите ми бяха твърди и ми изчезваше вода
след това сменях гарнитура, шлайфах глава и т.н.Ако ти изчезва водата значи е сериозен проблем.Провери я!
2.Лампата за AIR BAG-а ми загасва веднага след като запаля, мисля че така е нормално
другите да кажат как е при тях.
1.Аз съм само с парно, съжалявам
Закарай я на диагностика там ще ти кажат какво и има на колата

2.Лампата за AIR BAG-а ми загасва веднага след като запаля, мисля че така е нормално

1.Аз съм само с парно, съжалявам

Закарай я на диагностика там ще ти кажат какво и има на колата
the project is ready....




- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ами вода не се губи не загрява знам ли може да си е нормално
и друго забравих да попитам когато я покарам 100к извънграда после като потеглям има вибрации в съединителя 318TDS и те ли са с тоя шантавия маховик или пружините са на самия фердов диск щото ми казаха че като се стопли и няква пружина се "разтягала" и това води до вибрирането

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
mla86 написа:ами вода не се губи не загрява знам ли може да си е нормалнои друго забравих да попитам когато я покарам 100к извънграда после като потеглям има вибрации в съединителя 318TDS и те ли са с тоя шантавия маховик или пружините са на самия фердов диск щото ми казаха че като се стопли и няква пружина се "разтягала" и това води до вибрирането
И при мене го има потреперването, а съединителя ми е наред.

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

За климатроника разбра вече. За маркучите не знам, но за еърбега когато дадеш на контакт трябжа да загасне след няколко секунди. На мен ми се беше прецакал датчика под дясната седалка (не шофьорската) и за това ми светеше, както при теб - около 30-40 секунди и даваше грешка. Оправиха ми го за 30 кинта, може да си смениш датчика, ако искаш за 100-200 лева
П.С. Моята кола има по един датчик под предните седалки и някакъв (общ като тези оранжевите, които се слагат на бомбетата на по-старите Е36 отпред на амортесьорите - казвам общ шот не знам точно какъв му е случая и е само един
) под задната седалка 

П.С. Моята кола има по един датчик под предните седалки и някакъв (общ като тези оранжевите, които се слагат на бомбетата на по-старите Е36 отпред на амортесьорите - казвам общ шот не знам точно какъв му е случая и е само един


_!_
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
mla86 написа:само че филтъра го сменях преди месеца проблема се появи преди 3-4 дни
Ми те хората казват че изкарва по 7-8 месеца, моя филтър на 4-тия месец така се беше задръстил от чистия ни град че не духаше даже и на макс като е, смених го и се оправи, другия вариант е виж дали е сложен добре, не че е много възможно да се обърка но все пак


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Лампата гасне след няколко секунди,при теб има натрупана грешка явно ,при мен не правеше проблем карах така 3-4 месеца ,но дразни,а и да не се налага при случай не се знае дали ще сработи. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани