Няколко въпроса за Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Няколко въпроса за Е36

Мнение от His Shadow » 21 Апр 2007, 10:34

Здравейте имам няколко питания :) дано намеря отговор

1.1-ва и 2-ра степен не ми бачкат :mhihi: чак на 3-та почва да духа климатика иначе си е на самотек... къде да погледна за да се реши проблема :confused:

2.Като изгася колата после като запаля винаги ми свети лампата за въздушната възглавница и гасне след около 40 секунди...

3.Маркуча който е за атифриза трябва ли да е твърд когато колата работи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: дето замръкна

Мнение от Коцето » 21 Апр 2007, 10:58

Здрасти колега незнам дали ще мога да ти помогна за всичко но поне за първото ще се опитам : :roll: Аз имах същия проблем с климатроника на 1-ва и 2-ра степен изобщо го нямаше , смених си филтъра на климатроника и сега работи на 1-ва както преди на 4-та степен сам можеш да си направиш изводи за другото колегите да помагат ;)
Две неща на този свят са безкрайни - човешката глупост и вселената. За второто не съм съвсем сигурен.

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 21 Апр 2007, 11:17

само че филтъра го сменях преди месец :confused: а проблема се появи преди 3-4 дни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: дето замръкна

Мнение от Коцето » 21 Апр 2007, 11:19

ммммммм незнам какво да ти кажа :roll: :roll: :roll: за това казах че не съм сигурен дали ще мога да помогна но ще опитам ......... колегите които са по запознати да помагат
Две неща на този свят са безкрайни - човешката глупост и вселената. За второто не съм съвсем сигурен.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 21 Апр 2007, 11:38

Тази тема стои най-отгоре в раздела. Има и търсачка във форума ;)
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: London, UK
Пол: Мъж

Re: Няколко въпроса за Е36

Мнение от GUFF » 21 Апр 2007, 11:45

mla86 написа:1.1-ва и 2-ра степен не ми бачкат :mhihi: чак на 3-та почва да духа климатика иначе си е на самотек... къде да погледна за да се реши проблема :confused:

- ето две теми които могат да помогнат: (тук обаче мисля че имаше значение дали е дигитален или с врътките)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%E8%EA%E0
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20980

mla86 написа:2.Като изгася колата после като запаля винаги ми свети лампата за въздушната възглавница и гасне след около 40 секунди...

- и при мен е така, мисля че е нормално

надявам се че съм бил полезен :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 21 Апр 2007, 12:37

А това за маркуча .... не би трябвало да е толкова твърд :!: Ако е така както казваш най-добре отиди да я погледнат в някой читав сервиз :!: :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 21 Апр 2007, 13:12

Здрасти,
по питане Номер 1 има във важната тема - би трябвало да са резисторите за степените на парното ;)
За лампата на Еърбега - при мене си гасне бързо , не би траябвало да свети цели 40 секунди.
Маркуча на охладителната система също не би трябвало да е твърд.
Според мене трябва да отидеш в някой сервиз на диагностика и ще ти кажат за какво става въпрос ;)
Късмет
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 21 Апр 2007, 14:18

3.Маркуча който е за атифриза трябва ли да е твърд когато колата работи ?

Ами след достигане на работна температура маркучите се втвърдяват - като го стискаш почти не поддава на натиска. Говоря за TDS-ите. Просто са им малко по-надути маркучите. Сега твоя колко е надут не мога да разбера най-удачно е да сравниш с друг подобен на твоя мотор! Но по-принцип толеранса на физически натиск по маркуча е относително малък.

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 21 Апр 2007, 15:25

3. на мене маркучите ми бяха твърди и ми изчезваше вода :arrow: след това сменях гарнитура, шлайфах глава и т.н.Ако ти изчезва водата значи е сериозен проблем.Провери я!
2.Лампата за AIR BAG-а ми загасва веднага след като запаля, мисля че така е нормално :arrow: другите да кажат как е при тях.
1.Аз съм само с парно, съжалявам :mhihi:
Закарай я на диагностика там ще ти кажат какво и има на колата
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 21 Апр 2007, 15:32

ами вода не се губи не загрява знам ли може да си е нормално :mhihi: и друго забравих да попитам когато я покарам 100к извънграда после като потеглям има вибрации в съединителя 318TDS и те ли са с тоя шантавия маховик или пружините са на самия фердов диск щото ми казаха че като се стопли и няква пружина се "разтягала" и това води до вибрирането

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 21 Апр 2007, 15:45

mla86 написа:ами вода не се губи не загрява знам ли може да си е нормално :mhihi: и друго забравих да попитам когато я покарам 100к извънграда после като потеглям има вибрации в съединителя 318TDS и те ли са с тоя шантавия маховик или пружините са на самия фердов диск щото ми казаха че като се стопли и няква пружина се "разтягала" и това води до вибрирането

И при мене го има потреперването, а съединителя ми е наред. ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 21 Апр 2007, 18:52

За климатроника разбра вече. За маркучите не знам, но за еърбега когато дадеш на контакт трябжа да загасне след няколко секунди. На мен ми се беше прецакал датчика под дясната седалка (не шофьорската) и за това ми светеше, както при теб - около 30-40 секунди и даваше грешка. Оправиха ми го за 30 кинта, може да си смениш датчика, ако искаш за 100-200 лева ;)

П.С. Моята кола има по един датчик под предните седалки и някакъв (общ като тези оранжевите, които се слагат на бомбетата на по-старите Е36 отпред на амортесьорите - казвам общ шот не знам точно какъв му е случая и е само един ;) ) под задната седалка :winky:
_!_

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 21 Апр 2007, 19:16

mla86 написа:само че филтъра го сменях преди месец :confused: а проблема се появи преди 3-4 дни


Ми те хората казват че изкарва по 7-8 месеца, моя филтър на 4-тия месец така се беше задръстил от чистия ни град че не духаше даже и на макс като е, смених го и се оправи, другия вариант е виж дали е сложен добре, не че е много възможно да се обърка но все пак ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Апр 2007, 19:16

Лампата гасне след няколко секунди,при теб има натрупана грешка явно ,при мен не правеше проблем карах така 3-4 месеца ,но дразни,а и да не се налага при случай не се знае дали ще сработи. :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook