Предстои покупка Е32

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 18 Апр 2007, 22:32

ivan1979g написа:Частите за тоя модел са по-скъпи и се намират по-трудно втора употреба. Разходите няма да са малки, въпреки че пишеш че подръжката не те притеснява. Разхода даже и на метан ще е бая висок. Тази кола е по-скоро за маниаци, а не за вършене на работа. Лично мнение. Успех с покупката.


:yes:

Може би Е39 с подходящия двигател за твоите възможности е по добрия избор за теб :roll: , макар че седмака е уникален.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.04.2007

Мнение от Chakya » 18 Апр 2007, 22:33

Абе прави сте то е ясно, че кефа няма цена, и въпроса ми беше какво рискувам от това като сложа метан.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.04.2007

Мнение от Chakya » 18 Апр 2007, 22:37

Точно тва е 7-ка е уникален, яко возило е ,и цената е добра ще го взема за 4000 лв, само тенекия има за правене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 18 Апр 2007, 23:19

Chakya написа:Точно тва е 7-ка е уникален, яко возило е ,и цената е добра ще го взема за 4000 лв, само тенекия има за правене.

Провери я хубаво колата, щото може да излезне много над тези 4000. Едно момче от форума има Е32 http://www.bmwpower-bg.net/forums/profi ... ile&u=1490
Той май разбира доста (не го познавам, но така съм чувал), разберете се да я погледне. Не му казвай обаче, че ти си тоя дето ще слага метан на 750i, защото няколко мнения понапред повръща при тази идея :mhihi:
Сериозно, едва ли някой има опит от метан на такава кола. Технологично този V12 е два събрани редови шестака. Търси някои с метан с двигател с два клапана на цилиндър (м20 му е името на шестака с два клапана). Но "събиране" е условно, V12 двигателя си е по-особен. Има доста Мерцедеси S500 и S600 W140, но на пропан-бутан. Хората си ги карат и твърдят, че нямат проблеми. Те обаче и да имат няма да кажат, за да не развалят имиджа си на газари. При газта/метана и БМВ-тата работата е малко кисела. Едни казват, че нямат проблеми, други, че същата кола и газ са несъвместими. Т.нар. майстори-газаджий не са много наясно, от 5 човека 5 различни мнения. Няма как да разбереш преди сам да сложиш.
Един съвет като за накрая--не се хвърляй на колата, защото си се впечатлил от нея. Това е БМВ, много ясно че е супер. Мисли колко струва да оправиш мърлящината на предишните собственици.

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 18 Апр 2007, 23:23

Не мисля , че е толкова срамно и невъзможно да се возиш на метан, щом от BMW правят такива проекти за серийно производство!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Апр 2007, 12:46

и аз не мисля че е срамно
все пак е и по екологично гориво
аз лично съм привърженик на LPG-то
все пак се отделят около 80% водни пари
а когато колата е с огромен двигател това е мн добре
освен това в европа дават сертификат евро 2 ако имаш газ
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 19 Апр 2007, 14:13

Chakya написа:Точно тва е 7-ка е уникален, яко возило е ,и цената е добра ще го взема за 4000 лв, само тенекия има за правене.


НЕ СЕ ЛЪЖИ, и аз взех за 4000лв мойта и уж нищо и нямаше, стъпи ми на 6.500 до де тръгне като 3.5 Разгледай ч детайлно преди да я купиш се пак собствениците на 7мици са по големи тарикати от тия с 3ките и знаят как да те врътнат доста по добре ;)

И тва с метана, не се излагай
:)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.04.2007

Мнение от Chakya » 19 Апр 2007, 19:13

Колеги благодаря за съветите, само кажете преди да я взема каде да я закарам за преглед. Няма значение в кой град само сервиза да е компетентен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 19 Апр 2007, 22:57

Дару в дружба
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Апр 2007, 21:29

начи аз съм същия случай
взех я за за 4500 и досега съм налял 1600лв.
ако ти се занимава давай
сега имам да наливам още за изправяне на ламарините и цялостно пребоядисване, както и нови лайсни от едната страна
а бе какво ли не
но не е евтино никак
за сравнение само задните амортисьори са 600-700лв
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Апр 2007, 23:26

Колега, имам впечатления от V12, че се моташе тука един из гаража :mhihi: Моята е32ка, (тая от аватара) я взех с газ, беше карана преди мене на това нещо, наречено гориво. В момента в който я купих, изхвърлих и бутилката и плочките, все още обаче си ми седят превключвача и изпарителя, щото не ми остава време да ги изхвърля. Само ще ти кажа, че колата се кара от повече от година само на бензин, и все още бера ядове отвреме наверме щото има грешки по комповете и не ми остава врме еда ида да ми ги порваят. В същия момент, еин приятел взе на Станчев е34ката, която си е с газ ама слагана в Италия, ми няма проблеми, кара си я и на газ и на бензин безгрижно. Съвмет от мен, неслагай никакви други алтернативни горима, щото съм убеден, че тук в БГ няма човек дето да каже, да аз съм слагал на такъмв мотор газ или метан се тая, и знам какво и как да направя и да върви ида ти дам гаранция. Вярно е, че има и Гкласи и АМГта и Скласи и други такива на газ, ама къде и как са правени никой незнае, как вървят също никой незнае. Още повече кто туриш метан, тая кола ще клекне, ако е без нивомат, а ако има то той не е първа младост и ще се скапе по-бързо, след туй, секънд хенд, амортесьори идваш при мене ама оставяш 500лв, нови са над 3 бона. А ако сложиш обикновенни, питай Допестара, ка му е изсулена колата без газ, без метан. Имам един клиент с е34 туринг, с две бутилки метан е, колата е с нивомат и с червени пружини, и пак седи изсулена отзад. Това ми е коментара, ти си прави сметка. Моята кола е с 2.8 двг в момента, по магистралата си върви с 200 безгрижно, при диапазон 140-170 дава 10 разход, в града ми дава 15-19 с доста настъпване, с 16ките даваше твърди 15ки, сега е с 255ци. Щом пътуваш, не ти трябва 300коня мотор и 200 стигат. А за 4 бона, това не е 750, гарантирам ти, или ако случайно е читав екземпляр, не е читав на документи, няма филм 750 на такава цена и то читаво. Че аз на мойто му искам 8000. Взех го миналата година авуст и ми се върза тогава 5500, с всичко правено в момента по него, ми е над 8, ама го давам и по-малко щото е ясно, че от кола пари не се избиват ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.04.2007

Мнение от Chakya » 24 Апр 2007, 22:31

Sonny, би ли я видял преди да я взема ще дойда до София

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook