Колеги дайте съвет
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Honzik написа:Добре, обясни ми защо....![]()
(по-горе по-правилното е, че двигателя не се товари и от там разхода е 0-ла...)
Хонзик ,разхода да го оставим настрана,но сещаш ли се защо един автомобил на скорост пуска по бавно по наклон от автомобил със изключена скорост и защо е така...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Le Transporteur написа:
Хонзик ,разхода да го оставим настрана,но сещаш ли се защо един автомобил на скорост пуска по бавно по наклон от автомобил със изключена скорост и защо е така...
Да бе, ясно ми е, щото двигателя остава "вързан" за колелата.... т.е. то се пуска по-бавно щото скоростта е различна - по-ниска....
А двигателя не го виждам как точно се товари, като му падат бавно оборотите... ти на това товарене ли му викаш?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
sin_fen написа:двигатела се товари.виж оборотите.разхода ти е 0 защото дроселовата клапа е почти затворена.
Честита победа на Левски


Отговора ти е правилен,нека се включат Хонзик и Митака да избистрим тия неща...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
mitak_o написа:загубите от триене в двигателя се превръщат в топлинна енергия, щом се върти двигателя той заграва - има триене и без горене демек


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Хууууу.... не съм много на "ти" с ДВГ-тата, но съм говорил с хора от сервиза, дето аз ходя и казаха, че е нормално като я пускам по инерция на скорост за дълго време да поизстива двигателя, особено ако не е много топло навън... пък нищо не ви пречи да го пробвате и вие това.... току виж се случило както при мен 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Honzik написа:Хууууу.... не съм много на "ти" с ДВГ-тата, но съм говорил с хора от сервиза, дето аз ходя и казаха, че е нормално като я пускам по инерция на скорост за дълго време да поизстива двигателя, особено ако не е много топло навън... пък нищо не ви пречи да го пробвате и вие това.... току виж се случило както при мен
Прав си какво ни бърка да пробваме



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
nandrolon написа:добре бе пичове, не виждам какво странно има в това малкоя кръг да не може да се загрее при продължително спускане със скорост над 100 км/ч ?!?!?!? стрелката няма как да е на средата / според мене/![]()
![]()
При неработещ термостат,прав си ,нищо странно...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
nandrolon написа:как да е , як спор стана , усрахме темата ....
мое мнение : с охлаждане на радиатора със струя над 100 км/ч и мотор само на обороти нема как да загрее ....
Нема страшно ,нищо не сме у.....,в спора(не мисля че спорим) може да се направят изводи,които да помогнат на други.А и все още сме в темата -термостат,температура....

П.С:Ако ти работи термостата ,радиатора не играе докато двигателя не достигне работна температура.А двигателя щом се върти ,той ще загрее ,но естествено много по бавно.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Дрън-дрън глупости само, нищо му няма на термостата, при мен е така от време на време особено когато наистина беше студ в планината и се спусках надолу. Просто двг-то изстива, а онова изказване че мотора загрява от триене, може и да стане така ако няма масло в двигателя 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Разбирам ,че има колеги които обичат просто да си карат колиците и искат да знаят само къде е капачката за резервоара 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Няма да е лошо някой на технически език (дето да не е за професори по темата) да обясни защо може или не може при пускане по инерция с включена предавка за по-продължително време и при висока скорост температурата на водата да спадне и стрелката да избяга в ляво... при изключена предавка няма как да коментирам, щото аз почти никога по инерция не я изключвам от скорост, освен по софийските задръствания, че ми писва да ръчкам съединителя... извънградско само отпускам газта....
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани