Колеги дайте съвет

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 18:00

Honzik написа:Добре, обясни ми защо.... :roll: :!: (по-горе по-правилното е, че двигателя не се товари и от там разхода е 0-ла...)


Хонзик ,разхода да го оставим настрана,но сещаш ли се защо един автомобил на скорост пуска по бавно по наклон от автомобил със изключена скорост и защо е така... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Мнение от sin_fen » 18 Апр 2007, 18:05

двигатела се товари.виж оборотите.разхода ти е 0 защото дроселовата клапа е почти затворена.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Апр 2007, 18:11

Le Transporteur написа:
Хонзик ,разхода да го оставим настрана,но сещаш ли се защо един автомобил на скорост пуска по бавно по наклон от автомобил със изключена скорост и защо е така... :arrow:


Да бе, ясно ми е, щото двигателя остава "вързан" за колелата.... т.е. то се пуска по-бавно щото скоростта е различна - по-ниска....

А двигателя не го виждам как точно се товари, като му падат бавно оборотите... ти на това товарене ли му викаш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 18:15

sin_fen написа:двигатела се товари.виж оборотите.разхода ти е 0 защото дроселовата клапа е почти затворена.


Честита победа на Левски :yes: ...Дунав купува Бардон :winky:
Отговора ти е правилен,нека се включат Хонзик и Митака да избистрим тия неща... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 18:15

загубите от триене в двигателя се превръщат в топлинна енергия, щом се върти двигателя той заграва - има триене и без горене демек
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 18:24

mitak_o написа:загубите от триене в двигателя се превръщат в топлинна енергия, щом се върти двигателя той заграва - има триене и без горене демек


:bowdown: евалла Митак,точно в десетката.Това трябва да се знае че двигателя не загрява само от изгарянето на горивната смес.И една вметка дано не бъркам процентите (години минаха ),само 40% от произведената енергия при изгарянето на горивната смес се превръща в полезна работа ,останалите 60% са топлинни загуби.Естествено някой може да оспори,затова се застраховам ,че при по новите двигатели тези 40% може да са повече. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Апр 2007, 18:41

Хууууу.... не съм много на "ти" с ДВГ-тата, но съм говорил с хора от сервиза, дето аз ходя и казаха, че е нормално като я пускам по инерция на скорост за дълго време да поизстива двигателя, особено ако не е много топло навън... пък нищо не ви пречи да го пробвате и вие това.... току виж се случило както при мен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 18:52

Honzik написа:Хууууу.... не съм много на "ти" с ДВГ-тата, но съм говорил с хора от сервиза, дето аз ходя и казаха, че е нормално като я пускам по инерция на скорост за дълго време да поизстива двигателя, особено ако не е много топло навън... пък нищо не ви пречи да го пробвате и вие това.... току виж се случило както при мен ;)


Прав си какво ни бърка да пробваме ;) ,ей така за тест,дано не изкочи заека(блъскам по едно дърво :lol: ).Абсолютно подкрепям Митака ,че стрелката за температурата не трябва да мърда от 12 часа,при мен също е така,макар че термостата преди няколко месеца го бях отписал при едно изваждане :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 18 Апр 2007, 18:54

добре бе пичове, не виждам какво странно има в това малкоя кръг да не може да се загрее при продължително спускане със скорост над 100 км/ч ?!?!?!? стрелката няма как да е на средата / според мене/ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 18:57

nandrolon написа:добре бе пичове, не виждам какво странно има в това малкоя кръг да не може да се загрее при продължително спускане със скорост над 100 км/ч ?!?!?!? стрелката няма как да е на средата / според мене/ :mhihi: :mhihi: :mhihi:



При неработещ термостат,прав си ,нищо странно... :winky:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 18 Апр 2007, 18:59

как да е , як спор стана , усрахме темата .... :winky:

мое мнение : с охлаждане на радиатора със струя над 100 км/ч и мотор само на обороти нема как да загрее .... 8)

малко термодинамика :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 19:11

nandrolon написа:как да е , як спор стана , усрахме темата .... :winky:

мое мнение : с охлаждане на радиатора със струя над 100 км/ч и мотор само на обороти нема как да загрее .... 8)


Нема страшно ,нищо не сме у.....,в спора(не мисля че спорим) може да се направят изводи,които да помогнат на други.А и все още сме в темата -термостат,температура.... :arrow:

П.С:Ако ти работи термостата ,радиатора не играе докато двигателя не достигне работна температура.А двигателя щом се върти ,той ще загрее ,но естествено много по бавно.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 18 Апр 2007, 19:13

Дрън-дрън глупости само, нищо му няма на термостата, при мен е така от време на време особено когато наистина беше студ в планината и се спусках надолу. Просто двг-то изстива, а онова изказване че мотора загрява от триене, може и да стане така ако няма масло в двигателя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Апр 2007, 19:22

Разбирам ,че има колеги които обичат просто да си карат колиците и искат да знаят само къде е капачката за резервоара :dunno:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Апр 2007, 19:47

Няма да е лошо някой на технически език (дето да не е за професори по темата) да обясни защо може или не може при пускане по инерция с включена предавка за по-продължително време и при висока скорост температурата на водата да спадне и стрелката да избяга в ляво... при изключена предавка няма как да коментирам, щото аз почти никога по инерция не я изключвам от скорост, освен по софийските задръствания, че ми писва да ръчкам съединителя... извънградско само отпускам газта....

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook