Колеги дайте съвет

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 15.12.2006

Колеги дайте съвет

Мнение от kirrrol » 18 Апр 2007, 0:28

Имам един въпрос и се надявам някой да помогне. На извън градско каране ми пада температурата. Това нормално ли е? иначе в града си загрява бързо и не мърда от средата.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 0:31

нормално е когато не ти работи термостата нормално , смени го и си заставаш на 12 и в извънградско ... :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 15.12.2006

re

Мнение от kirrrol » 18 Апр 2007, 0:40

Еми ок ама ми казаха че ако е переебан термостата няма да може и в града да загрява

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 0:45

значи е на половина преебан
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

г

Мнение от pinko_23 » 18 Апр 2007, 0:45

ами зависи колко ти пада ако е студено и е пуснато парното и не караш на жисоки обороти е нормално да ти падне.
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: г

Мнение от bam-bam » 18 Апр 2007, 3:42

pinko_23 написа:ами зависи колко ти пада ако е студено и е пуснато парното и не караш на жисоки обороти е нормално да ти падне.



абе мен ако питаш ХИЧ не е нормално да мръдне и грам от 12 часа ;)
студ муд скреж и лед от как смених термостата щото и моя си седеше в синята зона стрелката не мърда от средата .. така че смени го пак после ще видиш разликата ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 18 Апр 2007, 10:25

mitak_o написа:значи е на половина преебан


:mhihi: :mhihi: Винаги стрелката трябва да е на 12. Дори когато се спускам по дълго надолнище зимно време с освободена предавка (ако времето позволява естествено) - говоря за извънградско предвижване стрелката не се отделя и милиметър от средата на скалата!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 12:54

:ok: ашкуслум де :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 18 Апр 2007, 12:58

седи ти нонстоп отворен термостата примерно

смени го не е цифра, с работата към 50 лева и 30 минути общо. ако не се оправи тогава го мисли ;)

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 18 Апр 2007, 13:56

термостата е!и аз го имах този проблем,в града ми загряваше, а извън града не може.Мисля че е от въздушната струя-термостата е отворен постоянно, обаче извън града струята отпред е по силна в зависимост от скоростта и охлажда колата повече,докато в града това явление го няма(освен ако не караш постоянно с 120 примерно :mhihi: )сменяй го и няма да има проблеми,не е скъп както казаха колегите ;)
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Апр 2007, 15:41

КУНИ написа:
:mhihi: :mhihi: Винаги стрелката трябва да е на 12. Дори когато се спускам по дълго надолнище зимно време с освободена предавка стрелката не се отделя и милиметър от средата на скалата!


Я пробвай да останеш на 5-та примерно, само си дигни крака от газта и се спускай така..... и гледай кво става със стрелката ;) ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 18 Апр 2007, 16:20

Я пробвай да останеш на 5-та примерно, само си дигни крака от газта и се спускай така..... и гледай кво става със стрелката ;) ;)[/quote]

Ами то е същото - като приключа с лъзгането по инерция :mhihi: и забия предавка двигателя естествено увеличава оборотите и водната помпа завърта с по-голям интензитет охладителната течност която междувременно се е охладила от това че не съм бил на скорост и от студения въздух който постъпва отвън. Вследствие на това че вече съм на скорост студената вода от радиатора трябва да охлади кръга на системата за охлаждане и стрелката трябва да се предвижи на ляво към синята зона - да де ама тя пущината не си мърда от средата и това от конструктивна гледна точка не е сложно да се постигне а именно с два кръга на охлаждане + гореупоменатия термостат който се явява гранична полиция между двата кръга :mhihi: :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Апр 2007, 16:25

Мне..... говоря ти цялата инерция да я направиш на скорост..... не към края да вкараш на скорост..... идеята е, че при инерция на скорост разхода е 0-ла, от което следва и че двигателя не се товари - колелата го движат.... и от там и не грее и водата ти се охлажда.... пробвай го и ще видиш как ще се охладиш.... ;)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 18 Апр 2007, 16:51

Ако ли ? :mhihi: май и на тебе не ти е читав термостата ? и не са ти правилни заключенията
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Апр 2007, 17:36

Добре, обясни ми защо.... :roll: :!: (по-горе по-правилното е, че двигателя не се товари и от там разхода е 0-ла...)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook