Въпрос за масло...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

daytona violett
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: e36+24

Въпрос за масло...

Мнение от kOnPuBkA » 17 Апр 2007, 21:20

Искам да ви питам следното нещо, понеже нали съм мома и как се сещате не съм много на ти със повечето магарии на любимата кола, та...
Имам Е46, 2000г, 318и, на 125 000 км...
От известно време колата ми папа маслото като за световно...Последния пример е следния- преди около месец, месец и малко, сменях маслото и всичките му там филтри, минала съм около 2000 км оттогава и днес ми светва лампата :shock:

Проверявам нивото- то почти на ръба на минимума...Ясно ми е че не е нормално, ясно ми е и че може би тва говори за проблеми с двигателя, обаче дали може някой по-запознат да ме светне, каква би могла да е причината и дали е много сериозно да харчи така маслото...То ясно че ще се ходи на преглед, ама поне да съм подготвена какво ще ми сервират че просто ми се къса сърцето като си помисля че е нещо сериозно !

Моля Ви - :help:

:uups: :uups: :uups:
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!
Изображение
IMPOSSIBLE IS NOTHING !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 13.02.2007

за сервиз си мили4ка

Мнение от mikejones » 18 Апр 2007, 10:58

явно нещо ти е прецакано....и дано не се наложи да ти отварят двигатела...одавна имах такав проблем,отваряха ми двигатела оправиха го карам една година после пак сащото положение....накрая го продадох и така....

дано при теб да не е сащото...но отивай на сервиз....задалжително...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Мнение от mom4e_s_BMW » 18 Апр 2007, 11:01

Според БМВ , ако за 750 км се изхарчи 1 литър масло , значи колата гори повече отколкото е необходимо. Ти казваш си минала 2000 км и е изгорено 0.5 литра масло => не е много . Казваш , че сега е на минимума . Необходимо е да се долее 0.5 литра , за да се качи до средата на пробката за масло. Въпросно е също този , който ти е сменял маслото дали го е сменил както трябва или е сложил съвсем малко над минимума , колкото да си помислиш , че има проблем и отново да ходиш при него и така да те има за клиент и му плащаш грешни пари за съвсем ненужни ремонти. В който и случай да си , колата ти е добре.
Според книгите за поддръжка на колата БМВ препоръчва всяка седмица или на всеки 400 км да се преглеждат следните неща и ако има нужда да се коригират:
1. Масло
2. Антифриз
3. Спирачна течност
4. Серво течност
5. Налягане на гумите
6. СЪстояние на акумулатора и натрупване на прах и ръжда около клемите.
7. Състояние на ел. системата

Следват и други проверки съответно на 24 000 км , Инспекция 1 на 30 000 км или 2 години, Инспекция 2 на 96 000 км или 4 години и т.н.
Ако тези тунинг пддръцки се спазват стриктно , колата ще е винаги в перфектно състояние.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 868
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Re: Въпрос за масло...

Мнение от Фил » 18 Апр 2007, 11:03

kOnPuBkA написа:минала съм около 2000 км оттогава и днес ми светва лампата :shock:


:shock: :shock: Това е супер много бе! Да нямаш теч някъде? Най-лесно е да си измиеш двигателя, да покараш няколко километра и да го прегледаш основно. Само че това с миенето не се препоръчва, не е добре за маторя, особено ако е топъл. Иначе е най-лесния метод за проверка.

Може да са и гарнитурки тук-там

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Re: за сервиз си мили4ка

Мнение от mom4e_s_BMW » 18 Апр 2007, 11:22

mikejones написа:явно нещо ти е прецакано....и дано не се наложи да ти отварят двигатела...одавна имах такав проблем,отваряха ми двигатела оправиха го карам една година после пак сащото положение....накрая го продадох и така....

дано при теб да не е сащото...но отивай на сервиз....задалжително...


Взели са те за мезе. Прочети малко по-горе. Моята кола е на 100 000 км и си харчи по литър на 2000 км . Сам си сменям маслото на всеки 15 000 км и го давам за проба след това и е в перфектно състояние. Нямам никакви метални стърготинки . На теста за компресия състоянието на двигателя ми е перфектно без отклонение даже и на десета от атмосферите по книга. На теста за конски сили всичко е перфектно , на вакуум теста също е перфектно. Мои приятели също харчат по литър-два до следващата смяна . Така че не плашете момата. :twisted:
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Re: за сервиз си мили4ка

Мнение от Slavi_m » 18 Апр 2007, 11:27

mom4e_s_BMW написа:....


Ти сериозно ли си вярваш,че е нормално да харчи по литър-два :shock: на 1 смяна на маслото?
И какво правиш при тази ситуация?Всеки втори ден си отваряш отпред и си доливаш така ли?
На праисторическия ни форТ се прави същото,но щом казваш,сигурно е перфектен :mhihi: и всичко е нормално :mhihi:

А и между другото какво означава подписа ти?Най вече това с 'многократното запалване на свещите' и 'прозрачните 'корнери' ' :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Мнение от sub_eleven » 18 Апр 2007, 11:51

зависи какво е маслото, докъде е било налято и какъв стил на каране имаш... но по принцип стигне ли се до 1л/1000км двигателя вече определено не е читав - да не кажа за основен ремонт....

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Апр 2007, 12:04

за мен е нормално маскимум литър от смяна до смяна т.е. за 10 000 км
При теб е много! Провери за течове и ходи да ти мерят компресия Колата върви ли както преди? Ако няма теч, работата не е на добре..
Освен това не трябва да чакаш да ти светне лампата за маслото, тогава може да е късно ... щом харчи, проверявай го сутрин и доливай
корнери не беше ли мигачи? :D

аз съм с дизел, но за 6-7 000км маслото не е спаднало въобще... и добре, че е така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

карай и си свиркай

Мнение от mom4e_s_BMW » 18 Апр 2007, 12:36

Slavi_m написа:
mom4e_s_BMW написа:....


Ти сериозно ли си вярваш,че е нормално да харчи по литър-два :shock: на 1 смяна на маслото?
И какво правиш при тази ситуация?Всеки втори ден си отваряш отпред и си доливаш така ли?
На праисторическия ни форТ се прави същото,но щом казваш,сигурно е перфектен :mhihi: и всичко е нормално :mhihi:

А и между другото какво означава подписа ти?Най вече това с 'многократното запалване на свещите' и 'прозрачните 'корнери' ' :shock:


Сериозно смятам . Първо, моето е 330 , второ , за 15 000 км един литър , че и два не е много изобщо , всеки ден колата се издухва най-малко по 10 пъти до 7000 оборота на първа и втора, особено ако ми се нареди някое гъзарче с идеята да бъде издухано , тогава и повече пъти . След 4000 мили каране беше първото доливане на половин литър . Да, отварям си капака на колата почти всеки ден , но не за да си доливам масло , а за да му се кефя , да му правя различни настройки и подобрения. Последното беше тази система за многократно запалване . Аз съм първият , който е успял да сложи такава система на БМВ и го е направил да работи . Когато имам време , ще сложа снимки , ще се видят и прозрачните корнери. Ето каква е системата от линка .
http://www.msdignition.com/ignition_29_7020.htm
Ето и как съм го сложил със снимки и диаграми на дъното на страницата от е46 фанатикс.
Моят псевдоним е очевиден ;)
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... tion+coils
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

daytona violett
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: e36+24

Мнение от kOnPuBkA » 18 Апр 2007, 20:29

Първо много благодаря за отзивчивостта на всички...

Ако трябва да карам поред- човека който ми сменя маслото не ме е излъгал със сигурност нито с количеството нито с качеството на маслото. Сипва ми масло според спецификацията за количество на БМВ...Мисля че ми е сложено 4 литра последно ( може и малко повече да са. Маслото е "Мобил"... Незнам дали е добро, вие кажете :roll:

Стилът ми на каране е доста гаден...Газ до дупка на всеки светофар- даже си мисля че може и от това да е, но първата година като си взех колата изобщо не харчеше така маслото, затова си мисля че сега има някакъв проблем ,защото не карам по-различно от преди, а пък то си лети...

Определено отивам на преглед, най-добре в Камор нали ?

Течове определено нямам, поне видими. Но възможно ли е да има такъв който да не се забелязва с просто око ??!

Колата определено не се държи по-различно, не е шумна, не пуши, дърпа си както трябва... Незнам...

Стискайте палци да е малък дявол :roll:
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!
Изображение
IMPOSSIBLE IS NOTHING !

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Апр 2007, 20:56

течовете на канал ще ги видиш най-добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 18 Апр 2007, 21:39

на мен за 15000 км. ми глътна 0.500 гр. (castrol 5w-30) а вие за кви разходи говорите просто не ми се вярва
Изображение

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 19 Апр 2007, 8:43

И ако пробката за източване сълзи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 19 Апр 2007, 9:27

и аз съм с Мобил 10W-40 и съм доволен за сега. минал съм 5000 км от смяната и маслото си е на МАХ!
да не би да си сложила твърде "тънко" масло за двигател на 125 000 км.?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Мнение от mom4e_s_BMW » 19 Апр 2007, 10:39

AC SCHNITZER написа:и аз съм с Мобил 10W-40 и съм доволен за сега. минал съм 5000 км от смяната и маслото си е на МАХ!
да не би да си сложила твърде "тънко" масло за двигател на 125 000 км.?


Аз карам с 0W-40 . Доста е тънко , но пък не ми пречи да доливам понякога. Какво от това? 5 долара повече за една година каране масло + 5 долара филтър нищо не е .
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook