Въпрос за масло...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kOnPuBkA
- daytona violett
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
Въпрос за масло...
Искам да ви питам следното нещо, понеже нали съм мома и как се сещате не съм много на ти със повечето магарии на любимата кола, та...
Имам Е46, 2000г, 318и, на 125 000 км...
От известно време колата ми папа маслото като за световно...Последния пример е следния- преди около месец, месец и малко, сменях маслото и всичките му там филтри, минала съм около 2000 км оттогава и днес ми светва лампата
Проверявам нивото- то почти на ръба на минимума...Ясно ми е че не е нормално, ясно ми е и че може би тва говори за проблеми с двигателя, обаче дали може някой по-запознат да ме светне, каква би могла да е причината и дали е много сериозно да харчи така маслото...То ясно че ще се ходи на преглед, ама поне да съм подготвена какво ще ми сервират че просто ми се къса сърцето като си помисля че е нещо сериозно !
Моля Ви -

Имам Е46, 2000г, 318и, на 125 000 км...
От известно време колата ми папа маслото като за световно...Последния пример е следния- преди около месец, месец и малко, сменях маслото и всичките му там филтри, минала съм около 2000 км оттогава и днес ми светва лампата

Проверявам нивото- то почти на ръба на минимума...Ясно ми е че не е нормално, ясно ми е и че може би тва говори за проблеми с двигателя, обаче дали може някой по-запознат да ме светне, каква би могла да е причината и дали е много сериозно да харчи така маслото...То ясно че ще се ходи на преглед, ама поне да съм подготвена какво ще ми сервират че просто ми се къса сърцето като си помисля че е нещо сериозно !
Моля Ви -




HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!

IMPOSSIBLE IS NOTHING !

IMPOSSIBLE IS NOTHING !
за сервиз си мили4ка
явно нещо ти е прецакано....и дано не се наложи да ти отварят двигатела...одавна имах такав проблем,отваряха ми двигатела оправиха го карам една година после пак сащото положение....накрая го продадох и така....
дано при теб да не е сащото...но отивай на сервиз....задалжително...
дано при теб да не е сащото...но отивай на сервиз....задалжително...
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Според БМВ , ако за 750 км се изхарчи 1 литър масло , значи колата гори повече отколкото е необходимо. Ти казваш си минала 2000 км и е изгорено 0.5 литра масло => не е много . Казваш , че сега е на минимума . Необходимо е да се долее 0.5 литра , за да се качи до средата на пробката за масло. Въпросно е също този , който ти е сменял маслото дали го е сменил както трябва или е сложил съвсем малко над минимума , колкото да си помислиш , че има проблем и отново да ходиш при него и така да те има за клиент и му плащаш грешни пари за съвсем ненужни ремонти. В който и случай да си , колата ти е добре.
Според книгите за поддръжка на колата БМВ препоръчва всяка седмица или на всеки 400 км да се преглеждат следните неща и ако има нужда да се коригират:
1. Масло
2. Антифриз
3. Спирачна течност
4. Серво течност
5. Налягане на гумите
6. СЪстояние на акумулатора и натрупване на прах и ръжда около клемите.
7. Състояние на ел. системата
Следват и други проверки съответно на 24 000 км , Инспекция 1 на 30 000 км или 2 години, Инспекция 2 на 96 000 км или 4 години и т.н.
Ако тези тунинг пддръцки се спазват стриктно , колата ще е винаги в перфектно състояние.
Според книгите за поддръжка на колата БМВ препоръчва всяка седмица или на всеки 400 км да се преглеждат следните неща и ако има нужда да се коригират:
1. Масло
2. Антифриз
3. Спирачна течност
4. Серво течност
5. Налягане на гумите
6. СЪстояние на акумулатора и натрупване на прах и ръжда около клемите.
7. Състояние на ел. системата
Следват и други проверки съответно на 24 000 км , Инспекция 1 на 30 000 км или 2 години, Инспекция 2 на 96 000 км или 4 години и т.н.
Ако тези тунинг пддръцки се спазват стриктно , колата ще е винаги в перфектно състояние.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
Re: Въпрос за масло...
kOnPuBkA написа:минала съм около 2000 км оттогава и днес ми светва лампата


Може да са и гарнитурки тук-там
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Re: за сервиз си мили4ка
mikejones написа:явно нещо ти е прецакано....и дано не се наложи да ти отварят двигатела...одавна имах такав проблем,отваряха ми двигатела оправиха го карам една година после пак сащото положение....накрая го продадох и така....
дано при теб да не е сащото...но отивай на сервиз....задалжително...
Взели са те за мезе. Прочети малко по-горе. Моята кола е на 100 000 км и си харчи по литър на 2000 км . Сам си сменям маслото на всеки 15 000 км и го давам за проба след това и е в перфектно състояние. Нямам никакви метални стърготинки . На теста за компресия състоянието на двигателя ми е перфектно без отклонение даже и на десета от атмосферите по книга. На теста за конски сили всичко е перфектно , на вакуум теста също е перфектно. Мои приятели също харчат по литър-два до следващата смяна . Така че не плашете момата.

К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
Re: за сервиз си мили4ка
mom4e_s_BMW написа:....
Ти сериозно ли си вярваш,че е нормално да харчи по литър-два

И какво правиш при тази ситуация?Всеки втори ден си отваряш отпред и си доливаш така ли?
На праисторическия ни форТ се прави същото,но щом казваш,сигурно е перфектен


А и между другото какво означава подписа ти?Най вече това с 'многократното запалване на свещите' и 'прозрачните 'корнери' '

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
зависи какво е маслото, докъде е било налято и какъв стил на каране имаш... но по принцип стигне ли се до 1л/1000км двигателя вече определено не е читав - да не кажа за основен ремонт....
за мен е нормално маскимум литър от смяна до смяна т.е. за 10 000 км
При теб е много! Провери за течове и ходи да ти мерят компресия Колата върви ли както преди? Ако няма теч, работата не е на добре..
Освен това не трябва да чакаш да ти светне лампата за маслото, тогава може да е късно ... щом харчи, проверявай го сутрин и доливай
корнери не беше ли мигачи?
аз съм с дизел, но за 6-7 000км маслото не е спаднало въобще... и добре, че е така
При теб е много! Провери за течове и ходи да ти мерят компресия Колата върви ли както преди? Ако няма теч, работата не е на добре..
Освен това не трябва да чакаш да ти светне лампата за маслото, тогава може да е късно ... щом харчи, проверявай го сутрин и доливай
корнери не беше ли мигачи?

аз съм с дизел, но за 6-7 000км маслото не е спаднало въобще... и добре, че е така
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
карай и си свиркай
Slavi_m написа:mom4e_s_BMW написа:....
Ти сериозно ли си вярваш,че е нормално да харчи по литър-двана 1 смяна на маслото?
И какво правиш при тази ситуация?Всеки втори ден си отваряш отпред и си доливаш така ли?
На праисторическия ни форТ се прави същото,но щом казваш,сигурно е перфектени всичко е нормално
А и между другото какво означава подписа ти?Най вече това с 'многократното запалване на свещите' и 'прозрачните 'корнери' '
Сериозно смятам . Първо, моето е 330 , второ , за 15 000 км един литър , че и два не е много изобщо , всеки ден колата се издухва най-малко по 10 пъти до 7000 оборота на първа и втора, особено ако ми се нареди някое гъзарче с идеята да бъде издухано , тогава и повече пъти . След 4000 мили каране беше първото доливане на половин литър . Да, отварям си капака на колата почти всеки ден , но не за да си доливам масло , а за да му се кефя , да му правя различни настройки и подобрения. Последното беше тази система за многократно запалване . Аз съм първият , който е успял да сложи такава система на БМВ и го е направил да работи . Когато имам време , ще сложа снимки , ще се видят и прозрачните корнери. Ето каква е системата от линка .
http://www.msdignition.com/ignition_29_7020.htm
Ето и как съм го сложил със снимки и диаграми на дъното на страницата от е46 фанатикс.
Моят псевдоним е очевиден

http://forum.e46fanatics.com/showthread ... tion+coils
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- kOnPuBkA
- daytona violett
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
Първо много благодаря за отзивчивостта на всички...
Ако трябва да карам поред- човека който ми сменя маслото не ме е излъгал със сигурност нито с количеството нито с качеството на маслото. Сипва ми масло според спецификацията за количество на БМВ...Мисля че ми е сложено 4 литра последно ( може и малко повече да са. Маслото е "Мобил"... Незнам дали е добро, вие кажете
Стилът ми на каране е доста гаден...Газ до дупка на всеки светофар- даже си мисля че може и от това да е, но първата година като си взех колата изобщо не харчеше така маслото, затова си мисля че сега има някакъв проблем ,защото не карам по-различно от преди, а пък то си лети...
Определено отивам на преглед, най-добре в Камор нали ?
Течове определено нямам, поне видими. Но възможно ли е да има такъв който да не се забелязва с просто око ??!
Колата определено не се държи по-различно, не е шумна, не пуши, дърпа си както трябва... Незнам...
Стискайте палци да е малък дявол
Ако трябва да карам поред- човека който ми сменя маслото не ме е излъгал със сигурност нито с количеството нито с качеството на маслото. Сипва ми масло според спецификацията за количество на БМВ...Мисля че ми е сложено 4 литра последно ( може и малко повече да са. Маслото е "Мобил"... Незнам дали е добро, вие кажете

Стилът ми на каране е доста гаден...Газ до дупка на всеки светофар- даже си мисля че може и от това да е, но първата година като си взех колата изобщо не харчеше така маслото, затова си мисля че сега има някакъв проблем ,защото не карам по-различно от преди, а пък то си лети...
Определено отивам на преглед, най-добре в Камор нали ?
Течове определено нямам, поне видими. Но възможно ли е да има такъв който да не се забелязва с просто око ??!
Колата определено не се държи по-различно, не е шумна, не пуши, дърпа си както трябва... Незнам...
Стискайте палци да е малък дявол

HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!

IMPOSSIBLE IS NOTHING !

IMPOSSIBLE IS NOTHING !
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
на мен за 15000 км. ми глътна 0.500 гр. (castrol 5w-30) а вие за кви разходи говорите просто не ми се вярва

- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
AC SCHNITZER написа:и аз съм с Мобил 10W-40 и съм доволен за сега. минал съм 5000 км от смяната и маслото си е на МАХ!
да не би да си сложила твърде "тънко" масло за двигател на 125 000 км.?
Аз карам с 0W-40 . Доста е тънко , но пък не ми пречи да доливам понякога. Какво от това? 5 долара повече за една година каране масло + 5 долара филтър нищо не е .
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани