318 TDS Прекъсва!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

318 TDS Прекъсва!

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 10:53

Колеги вече два-три пъти ми се случи! Значи колата си върви нормално до към 130-135 км, след като стигне 140 изведнъж "губи сила" ако мога така да кажа, и се получава едно придърпване, все едно че не и стига нафта! При форсиране на двигателя на място нямя никакво прекъсване! На какво може да се дължи това нещо? Някакви предположения? Само да кажа че след нафтовият филтър съм слижил възвратно клапанче за по-лесно палене! Но.....не ми се вярва да е от него!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 11:39

Колеги!!! Кажете нещо!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Апр 2007, 11:51

Да не би на дадени обороти да прави проблема? При ускорение усеща ли се или как?
А пък най-добре една диагностика май май...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 12:06

При ускорение до 130км. никакъв проблем няма! След това при силно натискане на педала (придърпва леко) и по-висока скорост не мога да вдигна! То ще ида на диагностика, ама понеже тука има хора които може да предположат какво може да е? Пак казвам на място двига се форсира долре!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2006

TDS

Мнение от presley » 16 Апр 2007, 12:52

Гледам какво си писал и си мисля,че проблема ти е много прост...
Виж къде е турбото и клапана за рециркулацияна газовете.И на двете има вакуумни маркучета за управление.Почти съм сигурен,че двете маркучета са разменени.Извади ги и им размени местата и тогава пробвай как е.Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 12:58

Турбото знам къде е, ама тоя клапан за рециркулация на газовете? Къде се намира? Малко по-подробно! Моля!!! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 14:05

:?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 14:09

:?:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 5.04.2006
Местоположение: Бургас

Мнение от ivorunev » 16 Апр 2007, 16:35


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Апр 2007, 16:39

я дай малко по-подробно... предполагам на 5 та скорост говориш за 130-140км/ч. виж кви обороти си и опитай с тези обороти на по-ниска предавка кво става с колата. ако го няма проблема, най-вероятно не и достига или въздух, или гориво... всъщност и да го има, пак само за това се сещам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 16 Апр 2007, 17:18

Да! На пета скорост става това нещо, сега проверих всички маркучета които успях да видя. Този който е за турбото на едно място бая е стопен, почти се е прокъсал! А и друго нещо!!! Има там един клапан с реленце, та късият отсек от клапана към релето вътре има натикатна сачма! Ей сега я видях! Така се изолира този клапан! А за какво служи не знам! Слагам линк!
http://img251.imageshack.us/img251/3696/klapan1pa4.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Апр 2007, 18:38

вляз в е34 и потърси Бат Жеко... той е дизел гуруто в района... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 16 Апр 2007, 20:16

не става въпрос за обороти а за скорост нали така, на 3-та да речеме на 3-4 К оборота не прекъсва нали , според мене проблема не в трбото или в управлението .....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 10:04

Чакам Бат Жоро да се включи! :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Апр 2007, 10:18

Колега я опиши много точно проблема?
Илизай да и направиш тест 1 газ до ламарината 2 пак така 3 газ ма до дупка докато не стигне 5000об/мин.
И гледай дали го усещаш прекъсването на всички скорости?
Почти съм сигурен че най силно ще се усети на 4 и на 5та.
Уест гейта на турбото може да ти прави магарии и да не освобождава както трябва.
Направи тест,
Закарай я на диагностика там ще видят дали ти бачка уестгейта колко надува турбото и тн.
Може да е от кофти нафта.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook