318TDS трудно палене докато е студена
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
318TDS трудно палене докато е студена
Здравейте,
Преди месец и половина закупих дизелката, която излезна доста читава като се има предвид, че е с "италиянска" жилка. Основно смених дребните консумативи, които се изискват, но се сблъсках с един проблем, за който се рових доста из темите, но решение не видях. При първо палене когато е студен двигателя прави няколко завъртания но изглежда не достига гориво. защото минава само в режим на въртене на стартера, при последващ опит само стартера си върти и така на 2ри или трети опит припалва:( При една консултация ми казаха - подгряващи свещи. Смених ги, но когато си я взимах пак ми направи същия номер - тогава излезна, че самия акумулатор е слаб. Купих нов 75Аh. Проблемът продължава. Един познат ми подхвърли, че връща нафтата когато не работи колата (повече от 2-3 часа престой) Нещо ми обесняваше за някакъв клапан на горивната помпа.
Направих няколко пъти опит при студено палене (дори в синята зона когато е срелката) да натискам педала на газта до средно положение - интересното е че има моменти в които пали от раз.
Въпросът ми е конкретно дали някой се е сблъсквал с нещо подобно. Ако да, да знам какво да правя, търся и струвам
П.С. ако не съм описал техническите термини правилно, ще ме прощавате
Преди месец и половина закупих дизелката, която излезна доста читава като се има предвид, че е с "италиянска" жилка. Основно смених дребните консумативи, които се изискват, но се сблъсках с един проблем, за който се рових доста из темите, но решение не видях. При първо палене когато е студен двигателя прави няколко завъртания но изглежда не достига гориво. защото минава само в режим на въртене на стартера, при последващ опит само стартера си върти и така на 2ри или трети опит припалва:( При една консултация ми казаха - подгряващи свещи. Смених ги, но когато си я взимах пак ми направи същия номер - тогава излезна, че самия акумулатор е слаб. Купих нов 75Аh. Проблемът продължава. Един познат ми подхвърли, че връща нафтата когато не работи колата (повече от 2-3 часа престой) Нещо ми обесняваше за някакъв клапан на горивната помпа.
Направих няколко пъти опит при студено палене (дори в синята зона когато е срелката) да натискам педала на газта до средно положение - интересното е че има моменти в които пали от раз.
Въпросът ми е конкретно дали някой се е сблъсквал с нещо подобно. Ако да, да знам какво да правя, търся и струвам

П.С. ако не съм описал техническите термини правилно, ще ме прощавате

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Не натискай педала на гаста това с нищо не влияе на процеса на палене ! незнам дали 318TDS има подкачваща помпа в резервоара ако има такава погледни там... а може би и самата помпа има едни гарнитурки които аз като смених пали винаги чудно хубаво
Да.
Не искам да те плаша, но ако си сложил клапан на нафтата да не се връща обратно, и колата ти прави тези номера когато температурата падне под около 8 градуса проблема е че компресията ти е нисичка. Предполагам ако я мериш на студен двигател ще се движи между 19 и 20. Падне ли под 19 ще има голяма мъка при паленето на студено.
Най вероятно колата в началото почва да пали, но като пуснеш ключа гасне, а ако го задаржиш пали след 8-10 секунди с пушилка отзад или ако не задържаш ключа пали след 2-3 подгрявания.Когато е по топло проблема почти изчезва.
Този проблем много добре го знам
:):):). Моята я докарах до точно такова състояние както сега е твоята.
Та решенията са 3 възможн ако компресиата ти излезне около тези стойности които ти казвам.
1- Караш още около година или 20000 км и колата става тотално за ремонт защото вече няма да пали през зимата.
2- Сменяш сегменти и колата почва да си пали идеално, обаче ако износването е под 1,5 десети мм, ако не се лъжа толкова беше границата, колата ще се оправи за повечко време. В моя случай износването беше 1,8. Ако е над 1,5 ще пали нормално около 20000-30000 км след това пак ще се появят проблемите малко по малко.
В повечето случаи нещата се оправят само със смяна на сегменти.
3 Правиш си основен ремонт както трябва и с читави части и колата си става нова.
Минал съм през абсолютно всичките фази на това занятие и ти казвам за да не си хабиш времето и нервите и да смениш всико останало преди сегментите направо отивай да мериш компресията на студено.
в крайна сметка моята кола е с нови бутала, вал, клапани, водачи основни и биелни лагери, вериги със зъбни колелета и всички обтегачи, всички датчици, вси4ки гарнитурки семеринги и уплътнения, нова дюза с кабел, водна помпа, вискосъединител.
от стария двигател имам само блок, глава, турбо 3 дюзи и радиатори и разбира се електрониката.
Всички части ги поръчах точно такива марки каквито се свалиха от колата и след ремонта просто не е имала проблем нито с нафта нито с топло или студено време. Не е пропуснала да запали нито веднъж при каквито и да е условия.
Та за да не смениш всичко от догатки на разни майстори отивай мери компресията и ще разбереш дали си за смяна на сегменти или проблема е друг. Обаче описанието ти съвпада едно към едно с държанието на моята кола преди да сменя буталата и аз изгубих доста време да се мъча да открия друг проблем, защото не исках да призная, че колата съм я скапал до ремонт на 120000 км а и майсторите си подмятаха разни догатки за помпи подкачащи датчици и т.н. които общо взето не помогнаха за трайно отстраняване на проблема.
Пак ти казвам, ако излезне компресия на някои цилиндри 20 и под 20 просто повече не търси проблема другаде.
Не искам да те плаша, но ако си сложил клапан на нафтата да не се връща обратно, и колата ти прави тези номера когато температурата падне под около 8 градуса проблема е че компресията ти е нисичка. Предполагам ако я мериш на студен двигател ще се движи между 19 и 20. Падне ли под 19 ще има голяма мъка при паленето на студено.
Най вероятно колата в началото почва да пали, но като пуснеш ключа гасне, а ако го задаржиш пали след 8-10 секунди с пушилка отзад или ако не задържаш ключа пали след 2-3 подгрявания.Когато е по топло проблема почти изчезва.
Този проблем много добре го знам

Та решенията са 3 възможн ако компресиата ти излезне около тези стойности които ти казвам.
1- Караш още около година или 20000 км и колата става тотално за ремонт защото вече няма да пали през зимата.
2- Сменяш сегменти и колата почва да си пали идеално, обаче ако износването е под 1,5 десети мм, ако не се лъжа толкова беше границата, колата ще се оправи за повечко време. В моя случай износването беше 1,8. Ако е над 1,5 ще пали нормално около 20000-30000 км след това пак ще се появят проблемите малко по малко.
В повечето случаи нещата се оправят само със смяна на сегменти.
3 Правиш си основен ремонт както трябва и с читави части и колата си става нова.
Минал съм през абсолютно всичките фази на това занятие и ти казвам за да не си хабиш времето и нервите и да смениш всико останало преди сегментите направо отивай да мериш компресията на студено.
в крайна сметка моята кола е с нови бутала, вал, клапани, водачи основни и биелни лагери, вериги със зъбни колелета и всички обтегачи, всички датчици, вси4ки гарнитурки семеринги и уплътнения, нова дюза с кабел, водна помпа, вискосъединител.
от стария двигател имам само блок, глава, турбо 3 дюзи и радиатори и разбира се електрониката.
Всички части ги поръчах точно такива марки каквито се свалиха от колата и след ремонта просто не е имала проблем нито с нафта нито с топло или студено време. Не е пропуснала да запали нито веднъж при каквито и да е условия.
Та за да не смениш всичко от догатки на разни майстори отивай мери компресията и ще разбереш дали си за смяна на сегменти или проблема е друг. Обаче описанието ти съвпада едно към едно с държанието на моята кола преди да сменя буталата и аз изгубих доста време да се мъча да открия друг проблем, защото не исках да призная, че колата съм я скапал до ремонт на 120000 км а и майсторите си подмятаха разни догатки за помпи подкачащи датчици и т.н. които общо взето не помогнаха за трайно отстраняване на проблема.
Пак ти казвам, ако излезне компресия на някои цилиндри 20 и под 20 просто повече не търси проблема другаде.
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
ICE E39 си е друга категория
mla86 Това за педала на газта е съвет на немските инЖИнерчета
juro
Ти уби всичко детско в мен
Сервизът където я карам си разбират, но за този проблем искаха да я оставя да я погледнат. но нямам време да остана без автомобил. Все пак като чета твоите впечатления определено ще я остава да я погледнат обстойно и ще се надявам да не е това, което ти описваш.
Клапан още не съм слагал и на този етап няма да направя подобно нещо. Мисля да проверя това, което казваш за компресията.

mla86 Това за педала на газта е съвет на немските инЖИнерчета

juro




Клапан още не съм слагал и на този етап няма да направя подобно нещо. Мисля да проверя това, което казваш за компресията.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ако не дърпа въздух е много вероятно да е понамаляла компресията.
Премерете компресия от нея ще стане ясно какво е положението.
Да питам само да не би проблема да се е явил малко след смяна на маслото?
Между другуто има много голям шанс от свещи менте да го прави тоя номер
Имах подобен проблем палеше ми трудно и топла и студена малко да поседи 10-15 минути и край върти като полудяла.
Подгревните свещи имат реле което ги държи включени до докато колата върти на стартер и ако не са читави = проблем
Колегата по-горе дето е правил пълен основен ремонт не е лошо да сполиш колко пари ти излезна
Премерете компресия от нея ще стане ясно какво е положението.
Да питам само да не би проблема да се е явил малко след смяна на маслото?
Между другуто има много голям шанс от свещи менте да го прави тоя номер

Имах подобен проблем палеше ми трудно и топла и студена малко да поседи 10-15 минути и край върти като полудяла.
Подгревните свещи имат реле което ги държи включени до докато колата върти на стартер и ако не са читави = проблем

Колегата по-горе дето е правил пълен основен ремонт не е лошо да сполиш колко пари ти излезна


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
При труден студен старт не трябва ли да се проверят и подгряващите свещи? Зимата ми беше изгоряла само една
и палеше много мъчно. Като я смених започна да пали от половин оборот.
Представям си ако са заминали 2-3 свещи - голяма мъка ще е сутрин
Така че провери свещите


Представям си ако са заминали 2-3 свещи - голяма мъка ще е сутрин
Така че провери свещите

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Vld Интересно, но точно и аз това си мислех, че проблемът ми се получи след като направих смяната на маслото, защото първото нещо което направих след като я взех бе това! Когато бях да я купувам, количката палеше от раз на студа. Свещите съм сменил всичките миналия понеделник БОШ са, но не от турските ментета! Къде в София може да ми направят добро замерване на компресията и колко ще ме даруват, въпреки че "малкият звяр" си реве като се настъпи газта 

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На мен са ми мерили компресията при дунев на ЦСКА-то.
60лв. за 6-так.
На теб би трябвало да ти вземат 40.
Щом е станало след смяна на маслото най-вероятно е била набухана с добавки.
За да не си говориме глупости иди да я мернат и ще си излезне всичко на яве
60лв. за 6-так.
На теб би трябвало да ти вземат 40.
Щом е станало след смяна на маслото най-вероятно е била набухана с добавки.
За да не си говориме глупости иди да я мернат и ще си излезне всичко на яве


- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Сложи си клапан да не се връща горивото и всичко ще е ОК!!!!
По принцип трябва да има клапан в горивният филтър, обаче от толкова много заместители и ментета няма!!!!
Пак ти казвам сложи си калпан и ще видиш че проблемът ще изчезне , освен ако не ти работи подкачващата помпа , провери първо нея и ако работи сложи клапан !!
По принцип трябва да има клапан в горивният филтър, обаче от толкова много заместители и ментета няма!!!!
Пак ти казвам сложи си калпан и ще видиш че проблемът ще изчезне , освен ако не ти работи подкачващата помпа , провери първо нея и ако работи сложи клапан !!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани