Спешно съвет

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Спешно съвет

Мнение от kronos » 13 Апр 2007, 1:34

значи на кратко, снощи се поднесох на един завой и се нацепих зверски в един бордюр със задницата. на пръв поглед джантата не става за нищо и е хлътнала яко на вътре, носачите са скъсани и някакви топчета от лагер изпадаха...
та въпроса ми е дали от такъв удар може да се размести купето, защото в долния си ъгъл задната врата е леко излязла и багажника е с леко различен луфт от двете страни.
и най важното защо не пали...? има токове но като завъртя прищраква нещо и не върти?
ясно че на събор няма да се ходи :( абе направо....
ако някой може да помогне ще съм много благодарен!

пс мой приятел който караше зад мен каза че задницата се е отлепила с около един метър от асфалта :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 13 Апр 2007, 9:52

Колата има шок датчик който гаси мотора. Един приятел направи същия номер само, че се удари и с двете леви гуми и даже му излязоха страничните възглавници. А съвсем спокойно мпже да ти мръдне купето при такъв удар особенно ако си си изрязъл ламарината отзад на кората за да наслагаш басове.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 13 Апр 2007, 9:54

казва се crash-sensor и един път задействан НЕ може да се ресетне. Трябва да се смени и да се изтрие паметта иначе при всяко прочитане ще има написано, че колата е претърпяла катастрофа и е вечно твоя ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 13 Апр 2007, 14:30

И аз имах подобно преживяване с миналото ми БМВ, но не чак толкова тежко. Всичко отзад беше за смяна освен дисковете с накдладките обаче също въобще не движеше въобще и се оказа, че датчика за накладките се е бил прерязал. Купето обаче не беше усукано тъй като аз се ударих в бордюр, а те са нисичк. Като цяло много кофти работа.. ама то така се учи човек. Важното е само да няма счупени кости па ламарините ще се оправят
There is no replacement for displacement

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Апр 2007, 16:28

а тази процедура със смяната и изтриването на паметта лесна ли е?
питам защото в М Кар бяха сигурни, че колата нямала удари, да знам каква е вероятността официалните сервизи да грешат :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 13 Апр 2007, 17:07

днес я закарах в сервиз и се оказа че всичко отзад в ляво е за смяна.
а този сензор какво представлява, и заради него ли не иска да запали. и също коя памет трябва да се затрие, на сензора или на компа, щото аз и без това мислих да я чипосвам.
най ми е зор джантата, че е една такава странна, за Z8 ги водят по принцип, но там ми излизат само 18" а моите са 17" 8J.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 13 Апр 2007, 21:51

kronos написа:най ми е зор джантата, че е една такава странна, за Z8 ги водят по принцип, но там ми излизат само 18" а моите са 17" 8J.

Значи джантата ти е реплика! 8)

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 13 Апр 2007, 22:09

да сензора блокира запалването като имобилайзер. Незнам къде точно има сензор на твойта, но има задължително един отпред а може и отзад. Питай в Камор не мога да не знаят. Чисти се паметта навсякъде на всички упр. устройства чрез DIS!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 14 Апр 2007, 0:03

направо ми е черно пред очите. оказа се че наистина е реплика джантата, и нз от къде ще търся сега такава. тя е абсолютно същата като на z8-цата но е 17". ако някой се сети да свирка,ще черпя :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 14 Апр 2007, 11:14

kronos написа:направо ми е черно пред очите. оказа се че наистина е реплика джантата, и нз от къде ще търся сега такава. тя е абсолютно същата като на z8-цата но е 17". ако някой се сети да свирка,ще черпя :)

Това ли е джантата? Защото ако е тя днес мога да питам така или иначе имам работа през Маргел Изображение
http://www.margel.info/index_main.html
There is no replacement for displacement

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 14 Апр 2007, 12:25

Няма нужда колега, снощи порових из риалоем и се оказа че същия дизайн джанти ги има и за е46 във вариант 17", и може да се поръча от БМВ.
падна ми камък...
все пак благодаря!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 16 Апр 2007, 18:40

някой знае ли каде се намира този краш-сензор при е46 (и колко струва). и дали може да се изолира някакси че да може да запали колата. изобщо идея си нямам какво да правя а трябва да я местя в друг сервиз след като и оправят окачването.
И нещо много важно, някой знае ли дали окачването(по специално задното) на 330д е същото като на 320д?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook