Е36 М42 temp

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Е36 М42 temp

Мнение от Stanchev » 09 Апр 2007, 22:56

абе днеска смених водна помпа колбеншмид, термостат валер на 92 градуса, антифриз и измих 2-та радиатора.
температурата закова на 12 И 1 и не мърда без значение дали ще пусна парното (много яко парно) или ще пусна климатика. На място или на пълна газ не мърда!
възможно ли е да не съм обезвъздушил добре, или термостата който си го дават по каталог, май трябваше да сложа 88 градуса, вие как мислите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 09 Апр 2007, 22:58

За нашия климат е на 88 градуса,но и с тоя сигурно няма да има ядове.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Апр 2007, 23:00

ами и аз това си мислих, но има и друго, че като отвори на 88 градуса си мисля, че ще стои повече време отворен, съответно няма да може да загрява добре виското и няма да може да зацепва как си требе, а стрелката ще колебае от 12 без 1 до 12 и 1 когато включи ел перката на место примерно :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 09 Апр 2007, 23:02

По принцип на М50 стрелката стои на 12 в диапазона от 88-89 градуса до 102 градуса.
Предполагам,че и при М42 е така.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Апр 2007, 23:04

ми в такъв случай дали термостата ще е на 88 или на 92 градуса предлолагам принципа ако е същия, стрелката пак ще си стои на 12 и 1.
Утре ще видя как е положението с въздуха, а и капачката не съм сменил, мисля че маркучите са прекалено меки :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 09 Апр 2007, 23:30

не се притеснявай. и моя М44 е така. виждал съм го и на М42 и М52. (на М42 се оправи след сяна на термостат, на другите не)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Апр 2007, 0:17

На мен на М50 като търсех термостат и ми излезе 92 градуса по каталог и си викам :shock: абе да не вземе да ми показва нещо различно от 12 без 1, че ша ме изнерви тая картинка. И айде у Камор един за 88 градуса и ся си е пак 6 точки като преди със стария термостат.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 10 Апр 2007, 12:10

На М42 с 88 градусов термостат не ми мърдаше стрелката. Тя и с 92 пак не мърда, но за мотора има разлика. Термостата е в зависимост от региона, за който е правена колата - едно е Германия или Швеция, друго е Италия и Испания. За България е по-добре да си с термостат на по-малки градуси, особено ако караш по задръствания. Мое си мнение, проверено ;)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Апр 2007, 12:56

ако наистина няма да ми мърда стрелката, отебавам чисто новия истински валер на 92 и слагам 88 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: London, UK
Пол: Мъж

Мнение от GUFF » 10 Апр 2007, 13:46

[quote="Leon"][/quote]

Абсолютно съгласен съм с колегата. аз също направих тази смяна на термостата към по-малки градуси (непомня марката) и стрелката ми е на 12:00 и немърда оттам и мотора си загрява идеално според мен.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Апр 2007, 13:59

Аз съм с М44 и термостата ми казаха, че бил 95С... тука имах малки ядове с температурата (опитваше се да прегрява), ма от как долях антифриз (че липсваше около 1 кило) и не съм имал ядове... стрелката винаги е надървена право нагоре :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Апр 2007, 14:44

сега поразрових едни каталози, мисля че ще си намеря на 82 градуса :shock: :winky: :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 10 Апр 2007, 14:46

82С вече ми се вижда ниско... :roll: ;)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Апр 2007, 16:10

Moйта стрелка на ИС-а цял живот си е стояла на 12 и 1 .. никога не ми е заставала на 12 00 ... а на 320ките заспива точно там ... странното е, че и с 92 и с 88 и с 82 градусов се си стои там ... пробвал съм ги и 3те щото исках да си ми е в средата ама не мърда .. скоро ще закача един външен уред за темп на водата и ще изследвам детайлно :mhihi: :D
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 10 Апр 2007, 17:22

Да, и на мен на ис-а стоеше точно на средата, а на 20-та е малко след средата. Но и деленията на уреда са различни (на ис-а имаше стрелка по средата, тук няма). Мисълта ми е,че може и да е оптическа измама това ;)
Never mistake motion for action...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook