Е36 М42 temp
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Е36 М42 temp
абе днеска смених водна помпа колбеншмид, термостат валер на 92 градуса, антифриз и измих 2-та радиатора.
температурата закова на 12 И 1 и не мърда без значение дали ще пусна парното (много яко парно) или ще пусна климатика. На място или на пълна газ не мърда!
възможно ли е да не съм обезвъздушил добре, или термостата който си го дават по каталог, май трябваше да сложа 88 градуса, вие как мислите?
температурата закова на 12 И 1 и не мърда без значение дали ще пусна парното (много яко парно) или ще пусна климатика. На място или на пълна газ не мърда!
възможно ли е да не съм обезвъздушил добре, или термостата който си го дават по каталог, май трябваше да сложа 88 градуса, вие как мислите?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами и аз това си мислих, но има и друго, че като отвори на 88 градуса си мисля, че ще стои повече време отворен, съответно няма да може да загрява добре виското и няма да може да зацепва как си требе, а стрелката ще колебае от 12 без 1 до 12 и 1 когато включи ел перката на место примерно 

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
По принцип на М50 стрелката стои на 12 в диапазона от 88-89 градуса до 102 градуса.
Предполагам,че и при М42 е така.
Предполагам,че и при М42 е така.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ми в такъв случай дали термостата ще е на 88 или на 92 градуса предлолагам принципа ако е същия, стрелката пак ще си стои на 12 и 1.
Утре ще видя как е положението с въздуха, а и капачката не съм сменил, мисля че маркучите са прекалено меки
Утре ще видя как е положението с въздуха, а и капачката не съм сменил, мисля че маркучите са прекалено меки

- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
не се притеснявай. и моя М44 е така. виждал съм го и на М42 и М52. (на М42 се оправи след сяна на термостат, на другите не)
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
На мен на М50 като търсех термостат и ми излезе 92 градуса по каталог и си викам
абе да не вземе да ми показва нещо различно от 12 без 1, че ша ме изнерви тая картинка. И айде у Камор един за 88 градуса и ся си е пак 6 точки като преди със стария термостат.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
На М42 с 88 градусов термостат не ми мърдаше стрелката. Тя и с 92 пак не мърда, но за мотора има разлика. Термостата е в зависимост от региона, за който е правена колата - едно е Германия или Швеция, друго е Италия и Испания. За България е по-добре да си с термостат на по-малки градуси, особено ако караш по задръствания. Мое си мнение, проверено 

Never mistake motion for action...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- GUFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 14.02.2005
- Местоположение: London, UK
- Пол: Мъж
[quote="Leon"][/quote]
Абсолютно съгласен съм с колегата. аз също направих тази смяна на термостата към по-малки градуси (непомня марката) и стрелката ми е на 12:00 и немърда оттам и мотора си загрява идеално според мен.
Абсолютно съгласен съм с колегата. аз също направих тази смяна на термостата към по-малки градуси (непомня марката) и стрелката ми е на 12:00 и немърда оттам и мотора си загрява идеално според мен.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Аз съм с М44 и термостата ми казаха, че бил 95С... тука имах малки ядове с температурата (опитваше се да прегрява), ма от как долях антифриз (че липсваше около 1 кило) и не съм имал ядове... стрелката винаги е надървена право нагоре 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Moйта стрелка на ИС-а цял живот си е стояла на 12 и 1 .. никога не ми е заставала на 12 00 ... а на 320ките заспива точно там ... странното е, че и с 92 и с 88 и с 82 градусов се си стои там ... пробвал съм ги и 3те щото исках да си ми е в средата ама не мърда .. скоро ще закача един външен уред за темп на водата и ще изследвам детайлно





R.I.P Landikar
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Да, и на мен на ис-а стоеше точно на средата, а на 20-та е малко след средата. Но и деленията на уреда са различни (на ис-а имаше стрелка по средата, тук няма). Мисълта ми е,че може и да е оптическа измама това 

Never mistake motion for action...
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани