Помощ с една турбо карта.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Помощ с една турбо карта.

Мнение от Nightmare » 05 Апр 2007, 11:22

Значи хванал съм се да поизчислявам малко и да се пообразовам обаче нещо не ми излизат сметкитее.Става въпрос за ето тази карта


Така..всички формули за изчисление на кпд-то на компресора съм взел на готово от темата "турбо конверсия"-там всичко е обяснено по-подробно и ми е по-лесно да работя с формулите.Обаче вижте какво се получава при сметките
PR= (31,9+14,7+1,5)/14,7=3,27psi
31,9 е буста в psi
14,7 е атмосферното налягане
1,5-прешър дроп на кулера(тва го взех на готово ама на дали ще има такова изменение в сметките)Вече имаме PR който се получава доста над картата.Та това ми е въпроса де дали аз нещо бъркам или картата(която съм я взел от саит на GARRET и е специално за гт1544)нещо не е както трябва.
Моля ви помагайте :help:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 05 Апр 2007, 11:53

Ако имаш предвид 31.9 ПСИ + атмосферното налягане (2.2 бара само наддув !) - да. Ако имаш предвид да надуеш на 1.2 бара - нещата са с други сметки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Апр 2007, 12:19

Опп :uups: :uups: пропуснал съм да спомена че става въпрос за двг на 318тдс.До колкото имам инфо турбината му надува на 2,2бара :shock: Много се съмнявам тука ама погледнах една таблица иу там пишеше че 318тдс и 325 тдс надуват на 2,2бара.А аз зная че 325тдс-а е на около 0,7 и за тва много се съмнявам.Пуснал съм и тема в е36 ама никой не отговаря и аз за тва се опитвам сам ама нещо греда май. :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Апр 2007, 12:58

Такаа направих сметки сега като ме поправи jamie(благодаря) и се оказа че всичко си идва на мястото(поне според мен)
ето и таблицата сега
Първата чертичка е за 2000оборота, втората за 4000.Така ми излизат сметките.И ако всичко е вярно тва турбо не идва ли малко(гледам примера с картата в другата тема)?
Сметката направих сега като от тая стойност в таблицата извадих атмосферното налягане и се получи,но докъде е вярно който разбира да каже.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 05 Апр 2007, 14:08

Не познавам дизеловия 1.8 но за бензиновия иС тия 20лбс/мин са при около 6000 оборота на 1 бар и малко отгоре.
При 2000 са 6.7лбс/мин, при 4000 са 13лбс/мин.
Цифрите са ориентировъчни. Предполагам че при теб тия стойности ще се получават дори при по-високи обороти. Заложи на това че 10лбс/мин ще имаш при около 3800-4000 оборота например.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Апр 2007, 14:22

jamie написа:Не познавам дизеловия 1.8 но за бензиновия иС тия 20лбс/мин са при около 6000 оборота на 1 бар и малко отгоре.
При 2000 са 6.7лбс/мин, при 4000 са 13лбс/мин.
Цифрите са ориентировъчни. Предполагам че при теб тия стойности ще се получават дори при по-високи обороти. Заложи на това че 10лбс/мин ще имаш при около 3800-4000 оборота например.

Нещо не те разбрах :uups: :confused:
Аз исках някой да каже дали сметките са верни и ако е така това турбо не идва ли малко малко за тоя двг?Така като гледам по картата максималната мощност е в диапазона 3000-4000 оборота.А тдс-а го дават с максимална мощност при 4400 оборота.Или няма значение че пик-а на турбото ще е около 3500-600 оборота,а то да си постига мощността при по-високите обороти?Та за това питам дали са ми верни сметките.

Благодаря все пак че някой се хвана да ми пообясни малко :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 05 Апр 2007, 14:24

Според мене това турбо си е идеално от 0.5 до 0.9 бара за тоя мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Апр 2007, 14:28

jamie написа:Според мене това турбо си е идеално от 0.5 до 0.9 бара за тоя мотор.

Да прав си аз тук съм смятал при пикова стойност на буста и за тва.Иначе при 0,5 до 0,9 както казваш наистина ще е в диапазона с най голямо кпд.Ясна работата значи.
Благодаря пак :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 05 Апр 2007, 16:53

А може ли да се сметне колко ще е буста при по ниски обороти?Примерно при 2500 оборота къв ше е буста.Ясно че при 4400 ще е 1,2бара обаче в ниските мога ли да го сметна колко е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 05 Апр 2007, 18:15

Аз не мога.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 24.12.2002

Мнение от madmiko » 09 Апр 2007, 4:06

Погледни KKK-03 : http://not2fast.wryday.com/ (сайта не бачка в момента, незнам защо)

2xKKK-03 захранват перфекно 2.7 литра двигател от 2500-7000 оборота, а по-голям една на малко по-малък надув

или GT2059/GT2259 ot: http://www.turbodynamics.co.uk/GTRSmallList.htm

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook