До собствениците на М20-ки с Мотроник 1.3...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
До собствениците на М20-ки с Мотроник 1.3...
Интересува ме дали някой от вас има идея за какво е оная щуротия дето е на кабела за 6-ти цилиндър и отива в един куплунг при термостата, там дето се включва и датчика на коляновия вал отпред?!?
Щото колата ми въри като трактор и смених всичко друго освен кабела на 6-ти цилиндър щото нямам такъв
Даже и ангренажната центровка гледах - имаше два зъба избегали някъде
Ама пак въри като трактор!
Мое ли тая щуротия да го ебава нещо?
П.С. Бесен съм
Щото колата ми въри като трактор и смених всичко друго освен кабела на 6-ти цилиндър щото нямам такъв


Мое ли тая щуротия да го ебава нещо?
П.С. Бесен съм


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
След 5000 оборота почва да върви ЯКО! Смятам че ако са ударили клапаните в буталата и има някой крив няма да се реже нагоре
А и съм я мерил...само не си спомням преди или след като почна да не върви
Ама то ако са чукнали няма ли да има странични ефекти, като неравномерна работа на празен ход, шумове и т.н. идващи от главата?
Мотора си работи тихо и устойчиво (сравнително тихо де, като се има в предвид че е М20 все пак
)
Най-интересното е че като я покарам повечко или вися в некви задръствания и още повече почва да не върви
А не загрява, даже средата не стига
Интересна работа дяволите ще я вземат

А и съм я мерил...само не си спомням преди или след като почна да не върви

Мотора си работи тихо и устойчиво (сравнително тихо де, като се има в предвид че е М20 все пак

Най-интересното е че като я покарам повечко или вися в некви задръствания и още повече почва да не върви


Интересна работа дяволите ще я вземат


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Новини
-
Диляне, малко тъп отговор ще ти дам ама то знае ли човек ....сигурен съм, че повечето сериозни възможности си ги отхвърлил вече, та затова ....
Мислил ли си върху възможноста проблемите да идват от някаква дреболия .... горивна смес - дебитомер, филтри ..... нещо в този стил?
И още нещо, което може и смешно да ти се стори ама и това съм виждал
Хвърли едно око на жилото на газта 
Мислил ли си върху възможноста проблемите да идват от някаква дреболия .... горивна смес - дебитомер, филтри ..... нещо в този стил?
И още нещо, което може и смешно да ти се стори ама и това съм виждал


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Асене, проверил съми подменил всичко което се сетих, дебитомер...тоя е 3-ти и при това идеален дойде си от Германия и си е за 25-ца, бобина съм сменил, датчик за температурата на водата, подменявах свещи, палец, дистрибутор, кабели за свещите ( с изключение на тоя за 6-ти с тая простотия), сменен е горивен филтър, подменен е и регулатора на налягането! Ако и от тоя кабел не е вече не знам! Може би има проблем с моторя
Интересно ми е обаче какъв може да е?!? При положение че всичко е тип топ, няма шумове, маслото си е масло, водата си е вода, не изчезват, налягане в цилиндрите си има, отпред при дроселовата клапа дето са картерните газове е идеално чисто, вече 13 000 км и няма никаква глеч, абе изглежда мотора да е читав!
Как мислите, има ли вариант проблема да е от цилиндро буталната група
нещо да затяга като загрее, или пък разпределителния вал да се е приибал
Утре и това ще разглобя да видя

Интересно ми е обаче какъв може да е?!? При положение че всичко е тип топ, няма шумове, маслото си е масло, водата си е вода, не изчезват, налягане в цилиндрите си има, отпред при дроселовата клапа дето са картерните газове е идеално чисто, вече 13 000 км и няма никаква глеч, абе изглежда мотора да е читав!
Как мислите, има ли вариант проблема да е от цилиндро буталната група


Утре и това ще разглобя да видя


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Най интересното е че изобщо не се бях сетил за тоя кабел и днес като за пореден път след постоянното движение по софийския трафик се ядосах и слезнат и вдигнах капака и си викам: "Ей ся ти *бах мамицата" и почнах да откачам един по един цилиндрите и да слушам дали като откача някой няма да има разлика в работата на мотора (малко дюлгерски начин ама ми писна) и почнах от първи да ги махам един по един и всичко си беше ток - при махането на всеки от кабелите звука и оборотите на мотора се променяха по един и същи начин...е стигнах до 6-тия и както си се бях хванал за стрът брейса така харабийската за опора и като се хванах за лулата на кабела така се сфазирах че усетих силата на АЕЦ-а как премина на няколко тласъка през мен
аз вече тотално побеснял тръгнах да изключвам кабела от към дистрибуторната капачка и гледам някво кабелче... и си викам абе това па за кво е
още повече побеснял щото не можах да искубя кабела от дистрибутора понеже е залепнал викам хамалската: "Ей ся щи *ба майката" и се насочих към това кабелче и викам са и него ще го изкубя, както и всички кабели дето са ми пред очите и да видим кон боб яде ли
И псувам и викам "д**ба тея М20-ки кой ги е измислил..." и изкубвам кабелчето и... моторя си работи
Викам си баси кабелчето, то требва да е за нещо не мое да нема разлика - качвам се в колата подкарвам умрелите от глад и скръб 110 коня гърчави измършавели, куци, неподковани та даже и слепи с по едно от очите си... и кво да установя - ами нема разлика!!!
до 1000 оборота е пълен мъртвец - а настъпя газта от светофара и не съм тръгнал на полусъединител не мога да стигна 1000 оборота 3-4 секунди, след това тръгва и се усеща някъф пауър като на 317-ка, след което стига 3000 оборота и започва да се набира и да издава бесен звук всеедно съм му пръснал азотец
и така до 3500 оборота след което започва да бучи и ручи и едвааа едвааа стига до 4000 където леко се засилва (като М40 със износен разпредителен вал и кобилици) и така до 4500 където започва само да бучи и ускорява всеедно съм на 5-та (а аз съм на втора) и след това се появява турбото към 5 и нещо и на фона на това което е било преди това така се засилва че имам чуството че ако има прекъсвач на 8000 ще го стигне за нула време...ако не се разлети на парчета преди туй
Мани майтапа ами като включа следващата и умирам като ФОРД
П.С. Днес даже ме мина и една Корса 1.2 ТуйнПорт
аз се направих че не съм настъпвал газта...а си я мачках колко може




Викам си баси кабелчето, то требва да е за нещо не мое да нема разлика - качвам се в колата подкарвам умрелите от глад и скръб 110 коня гърчави измършавели, куци, неподковани та даже и слепи с по едно от очите си... и кво да установя - ами нема разлика!!!
до 1000 оборота е пълен мъртвец - а настъпя газта от светофара и не съм тръгнал на полусъединител не мога да стигна 1000 оборота 3-4 секунди, след това тръгва и се усеща някъф пауър като на 317-ка, след което стига 3000 оборота и започва да се набира и да издава бесен звук всеедно съм му пръснал азотец


Мани майтапа ами като включа следващата и умирам като ФОРД

П.С. Днес даже ме мина и една Корса 1.2 ТуйнПорт


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе на 6-ти е
В смисъл не знам ти на кое викаш първи и на кое шести, щото по общо приетите закони цилиндрите се броят от към силоотводния край на коляновия вал, сиреч от към маховика и скоростната кутия...е да ама на БМВ номерацията е обратно
първи е от към перката а последния е от към скоростите...и на кабела си пише "6" и там където се включва в дистрибутора си пише "6"... 




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Paff написа:аз пък нямам такова нещо и си ми работи колата съвсем нормално ,
имам само кабелето на 1-ви цилиндър и да ти кажа честно не съм виждал да има 6-ти некаф кабеляк
Имаш такова кабелче на 1-ви така ли?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Диляне,
това кабелче трябва да е на 6-ти цилиндър. При преминаване на високоволтовия импулс към свеща, в това кабелче се индуцира сигнал. Използва се от Мотроника за обратна връзка, за самодиагностика. Но от него не зависи нито аванса, нито горивоподаването. В мотроника не се запазва и грешка, ако се махне кабелчето. (Между другото дори и да се сложи на друг цилиндър по грешка, пак ще работи... не е чудно че при един от колегите е на 1-ви цилиндър).
С други думи според мен няма как да влияe това кабелче на работата на мотора ти!
това кабелче трябва да е на 6-ти цилиндър. При преминаване на високоволтовия импулс към свеща, в това кабелче се индуцира сигнал. Използва се от Мотроника за обратна връзка, за самодиагностика. Но от него не зависи нито аванса, нито горивоподаването. В мотроника не се запазва и грешка, ако се махне кабелчето. (Между другото дори и да се сложи на друг цилиндър по грешка, пак ще работи... не е чудно че при един от колегите е на 1-ви цилиндър).
С други думи според мен няма как да влияe това кабелче на работата на мотора ти!
Последна промяна LandShark на 05 Апр 2007, 11:33, променена общо 1 път
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани