Това климатик или климатроник е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Alexi написа:компресора изключва когато темп. на изпарителя падне до определени градуси ,аз за 5 години не забелязах да влияят тези врътки на работата му .. виж на отопление си работят 100%( мисля че и в книжката на български качена тука някъде пишеше че са само за отопление)
ще го пробвам, но не съм забелязал лятото да НЯМА разлика, ако е на 20 градуса, на 24, или на минимума (когато духа само студено нонстоп!) - като да кажем навън е 32 на сянка. поддържа си ги добре според зададеното.
или не съм обърнал внимание, или имаш проблем с климатроника
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Това на снимката е климаТРОНИК!!! При мен си бачка и лете (включена снежинка), и зиме (невключена)!!! Поддържа си, колкото му кажа, че даже у лево и у десно ги разделя. Но както каза t0sh, не може да управлява силата на духането, което си остава ръчно. Ако колата е с климатик, а не ТРОНИК, който е в добро състояние, вътре по някое време става такъв замръз, че почваш да намаляш силата на духане, че даже и да го гасиш на ръка, а при мене НЕ Е така - нагласям си го и си се кефя. Ако на някой тая цялата работа не бачка, както съм описал, явно има кахър с климаТРОНИКА.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Е като не може сам да си наглася силата на духане къв ТРОНИК е?
И няма нищо автоматично в него. Ти му казваш колко да духа, как да го духа и от къде да го духа (мале много духане стана
) чист климатиk си е тва....
ей тва е ТРОНИК http://snimka.bg/photo.php?photo_id=2545255
Ако бъркам моля поправете ме

И няма нищо автоматично в него. Ти му казваш колко да духа, как да го духа и от къде да го духа (мале много духане стана

ей тва е ТРОНИК http://snimka.bg/photo.php?photo_id=2545255
Ако бъркам моля поправете ме

_!_
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И аз това малко се зачудих... като не може да ти регулира духалките.... как аджеба ще ти контролира и температурата в купето???? Задаваш му 20С и си нагласил духалките на едно ниво.... да не искате да кажете, че пак си регулира входния в купето въздух? че това ще стане по-умно и от дигиталния, дето си регулира духалките...
Т'ва ако не му помагаш сам, едва ли ще поддържа наистина температурата в купето както я зададеш.... без да може да регулира въздушния поток... освен според температурата в купето да се коригира чрез температурата на влизащият въздух, независимо от силата на духалките.... ма пак нещо не ми се връзва...
Т'ва ако не му помагаш сам, едва ли ще поддържа наистина температурата в купето както я зададеш.... без да може да регулира въздушния поток... освен според температурата в купето да се коригира чрез температурата на влизащият въздух, независимо от силата на духалките.... ма пак нещо не ми се връзва...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Добре, това е нещо средно между климатик и климатроник. При климатроника се регулира и силата на духане, докато при климатика, вкл и го изключваш на ръка когато стане много студено в купето, а при този вариант това се прави автоматично ,като причината е достигната температура отчетена от темп. датчик разположен на панела.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Т.е. тоя с врътките спира да духа като стигне температурата....? И "пали" отново като мръдне..... т'ва хич не е климатроник, ма и не е много готино за компресора....
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Е, не го прави през няколко секунди.,каквото и да е върши работа. Щом са го измислили така германците ,значи няма проблеми.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Honzik написа:Т.е. тоя с врътките спира да духа като стигне температурата....? И "пали" отново като мръдне..... т'ва хич не е климатроник, ма и не е много готино за компресора....
Най-вероятно и твоят компресор спира, но нека дойде лятото и пак ще говорим

Всичко ми стана ясно... Само едно не разбрах...
Всички сме на мнение, че в БМВ не са балъци нали така?
Защо тогава са издълбали ей тая дупка на панела за контрол на духалките (няма я при версиите с климатик):

Да не говорим, че са харчили парици и за две врътки за градусите, а са сложили климатик. Странно нали? Това ще да е някаква конспирация си мисля аз!



П.П.: Ако някой иска да види как действа климаТРОНИК с врътките нека да заповяда в жегите.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Нищо де... Пак можеш да ми кажеш




БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Ба... всички сме прави
между другото и на Е34 88' примерно има двузоново парно (без клима) и пак пише некви градуси, но тва си е само за декорация ..... ама щом колегата казва, че спира като стигне зададената температура и после като се промени пак тръгва значи на климатроник бие
П.С. Освен да ни черпите по една бира всички несъгласни и ще направим компромис, съгласявайки се, че е климатроник





П.С. Освен да ни черпите по една бира всички несъгласни и ще направим компромис, съгласявайки се, че е климатроник



_!_
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Турбо.... са не съм казал, че 100% не е -троник.... а датчика е нормално да го има... щото иначе тия врътки за градусите щяха верно да са декоративни...
Но това със спирането и пускането на компресора... интересно... а на мойта не знам дали гасне компресора, но 100% ще е по-рядко от колкото на тия с врътките...
Ае както и да е, важното е да ти е ладно на душата, когато навън е 40 градуса на сянка...
а това го може дори климатик-а 
Но това със спирането и пускането на компресора... интересно... а на мойта не знам дали гасне компресора, но 100% ще е по-рядко от колкото на тия с врътките...
Ае както и да е, важното е да ти е ладно на душата, когато навън е 40 градуса на сянка...


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Леле, какви мнения изчетох... Ето няколко ФАКТИ:
1. Като сложиш едни градуси, това чудо, дето му търсите името ги поддържа. Тоест през деня колата се е напекла - пуска студено (колкото може отвън, ако не му включиш "снежинката"), а вечер като захладнее пуска топло, за да докара пак същите градуси.
2. Пътуваш на дълъг път лятото и си му задал разумно ниска температура. Като я достигне изключва компресора. На повечето хора не им изключва, щото го ползват като климатик - ръгат 16 градуса и се чудят какво става
3. Ако натиснеш само бутона за циркулация на въздуха, това автоматино пуска компресора на климатика и пак си поддържа зададените градуси, като се ориентира по датчика, ограден на снимката на турбо.
4. Това, че е двузонален, не го прави автоматично ТРОНИК, щото 190-та ми нямаше и помен от клима, ама пак си правеше температурата двузонално. Важното е, че можеш да си настройваш различно в двете части на колата.
5. Единственото, което отличава въпросния климатроник от "истинския" е това, че няма автоматично регулиране на силата на вентилатора. Но... по тази логика в никое Е36 няма истински климатроник, защото дори дигиталния не си върти сам решетките на духалките към прозореца, например, ако му пуснеш обдухване, както е в съвремнника на Е36 Пежо 605, например.
Обобщение: Това си е съвсем истински автоматичен климатик, който има предимството, че ти му казваш къде и колко да вее и недостатъка, че изглежда малко ретро таблото с тия врътки

1. Като сложиш едни градуси, това чудо, дето му търсите името ги поддържа. Тоест през деня колата се е напекла - пуска студено (колкото може отвън, ако не му включиш "снежинката"), а вечер като захладнее пуска топло, за да докара пак същите градуси.
2. Пътуваш на дълъг път лятото и си му задал разумно ниска температура. Като я достигне изключва компресора. На повечето хора не им изключва, щото го ползват като климатик - ръгат 16 градуса и се чудят какво става

3. Ако натиснеш само бутона за циркулация на въздуха, това автоматино пуска компресора на климатика и пак си поддържа зададените градуси, като се ориентира по датчика, ограден на снимката на турбо.
4. Това, че е двузонален, не го прави автоматично ТРОНИК, щото 190-та ми нямаше и помен от клима, ама пак си правеше температурата двузонално. Важното е, че можеш да си настройваш различно в двете части на колата.
5. Единственото, което отличава въпросния климатроник от "истинския" е това, че няма автоматично регулиране на силата на вентилатора. Но... по тази логика в никое Е36 няма истински климатроник, защото дори дигиталния не си върти сам решетките на духалките към прозореца, например, ако му пуснеш обдухване, както е в съвремнника на Е36 Пежо 605, например.
Обобщение: Това си е съвсем истински автоматичен климатик, който има предимството, че ти му казваш къде и колко да вее и недостатъка, че изглежда малко ретро таблото с тия врътки


Never mistake motion for action...
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани