Това климатик или климатроник е?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Апр 2007, 2:05

Alexi написа:компресора изключва когато темп. на изпарителя падне до определени градуси ,аз за 5 години не забелязах да влияят тези врътки на работата му .. виж на отопление си работят 100%( мисля че и в книжката на български качена тука някъде пишеше че са само за отопление)


ще го пробвам, но не съм забелязал лятото да НЯМА разлика, ако е на 20 градуса, на 24, или на минимума (когато духа само студено нонстоп!) - като да кажем навън е 32 на сянка. поддържа си ги добре според зададеното.

или не съм обърнал внимание, или имаш проблем с климатроника

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Апр 2007, 10:08

Това на снимката е климаТРОНИК!!! При мен си бачка и лете (включена снежинка), и зиме (невключена)!!! Поддържа си, колкото му кажа, че даже у лево и у десно ги разделя. Но както каза t0sh, не може да управлява силата на духането, което си остава ръчно. Ако колата е с климатик, а не ТРОНИК, който е в добро състояние, вътре по някое време става такъв замръз, че почваш да намаляш силата на духане, че даже и да го гасиш на ръка, а при мене НЕ Е така - нагласям си го и си се кефя. Ако на някой тая цялата работа не бачка, както съм описал, явно има кахър с климаТРОНИКА.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 01 Апр 2007, 21:37

Е като не може сам да си наглася силата на духане къв ТРОНИК е? :roll:
И няма нищо автоматично в него. Ти му казваш колко да духа, как да го духа и от къде да го духа (мале много духане стана :mhihi: ) чист климатиk си е тва....

ей тва е ТРОНИК http://snimka.bg/photo.php?photo_id=2545255

Ако бъркам моля поправете ме ;)
_!_

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Апр 2007, 22:00

И аз това малко се зачудих... като не може да ти регулира духалките.... как аджеба ще ти контролира и температурата в купето???? Задаваш му 20С и си нагласил духалките на едно ниво.... да не искате да кажете, че пак си регулира входния в купето въздух? че това ще стане по-умно и от дигиталния, дето си регулира духалките...

Т'ва ако не му помагаш сам, едва ли ще поддържа наистина температурата в купето както я зададеш.... без да може да регулира въздушния поток... освен според температурата в купето да се коригира чрез температурата на влизащият въздух, независимо от силата на духалките.... ма пак нещо не ми се връзва...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 22:11

Добре, това е нещо средно между климатик и климатроник. При климатроника се регулира и силата на духане, докато при климатика, вкл и го изключваш на ръка когато стане много студено в купето, а при този вариант това се прави автоматично ,като причината е достигната температура отчетена от темп. датчик разположен на панела.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 01 Апр 2007, 22:15

kraska написа:Добре, това е нещо средно между климатик и климатроник.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 22:16

"КЛИМАТРОК" :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Апр 2007, 22:20

Т.е. тоя с врътките спира да духа като стигне температурата....? И "пали" отново като мръдне..... т'ва хич не е климатроник, ма и не е много готино за компресора....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 22:32

Е, не го прави през няколко секунди.,каквото и да е върши работа. Щом са го измислили така германците ,значи няма проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Апр 2007, 22:34

Honzik написа:Т.е. тоя с врътките спира да духа като стигне температурата....? И "пали" отново като мръдне..... т'ва хич не е климатроник, ма и не е много готино за компресора....


Най-вероятно и твоят компресор спира, но нека дойде лятото и пак ще говорим :winky:
Всичко ми стана ясно... Само едно не разбрах...
Всички сме на мнение, че в БМВ не са балъци нали така?
Защо тогава са издълбали ей тая дупка на панела за контрол на духалките (няма я при версиите с климатик):

Изображение

Да не говорим, че са харчили парици и за две врътки за градусите, а са сложили климатик. Странно нали? Това ще да е някаква конспирация си мисля аз! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.П.: Ако някой иска да види как действа климаТРОНИК с врътките нека да заповяда в жегите. :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 01 Апр 2007, 22:38

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Тъкмо щях да тръгна да ти обяснявам за кво са тези дупки ,ама се усетих на време. :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Апр 2007, 22:41

Нищо де... Пак можеш да ми кажеш :mhihi: :mhihi: :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 01 Апр 2007, 22:59

Ба... всички сме прави :mhihi: между другото и на Е34 88' примерно има двузоново парно (без клима) и пак пише некви градуси, но тва си е само за декорация ..... ама щом колегата казва, че спира като стигне зададената температура и после като се промени пак тръгва значи на климатроник бие :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.С. Освен да ни черпите по една бира всички несъгласни и ще направим компромис, съгласявайки се, че е климатроник :weed: :weed: :weed:
_!_

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Апр 2007, 23:05

Турбо.... са не съм казал, че 100% не е -троник.... а датчика е нормално да го има... щото иначе тия врътки за градусите щяха верно да са декоративни...

Но това със спирането и пускането на компресора... интересно... а на мойта не знам дали гасне компресора, но 100% ще е по-рядко от колкото на тия с врътките...

Ае както и да е, важното е да ти е ладно на душата, когато навън е 40 градуса на сянка... ;) а това го може дори климатик-а ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 01 Апр 2007, 23:17

Леле, какви мнения изчетох... Ето няколко ФАКТИ:

1. Като сложиш едни градуси, това чудо, дето му търсите името ги поддържа. Тоест през деня колата се е напекла - пуска студено (колкото може отвън, ако не му включиш "снежинката"), а вечер като захладнее пуска топло, за да докара пак същите градуси.
2. Пътуваш на дълъг път лятото и си му задал разумно ниска температура. Като я достигне изключва компресора. На повечето хора не им изключва, щото го ползват като климатик - ръгат 16 градуса и се чудят какво става ;)
3. Ако натиснеш само бутона за циркулация на въздуха, това автоматино пуска компресора на климатика и пак си поддържа зададените градуси, като се ориентира по датчика, ограден на снимката на турбо.
4. Това, че е двузонален, не го прави автоматично ТРОНИК, щото 190-та ми нямаше и помен от клима, ама пак си правеше температурата двузонално. Важното е, че можеш да си настройваш различно в двете части на колата.
5. Единственото, което отличава въпросния климатроник от "истинския" е това, че няма автоматично регулиране на силата на вентилатора. Но... по тази логика в никое Е36 няма истински климатроник, защото дори дигиталния не си върти сам решетките на духалките към прозореца, например, ако му пуснеш обдухване, както е в съвремнника на Е36 Пежо 605, например.

Обобщение: Това си е съвсем истински автоматичен климатик, който има предимството, че ти му казваш къде и колко да вее и недостатъка, че изглежда малко ретро таблото с тия врътки ;) 8)
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook