няма абс?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Leon написа:Не знам кола, дето межеш да изключиш АБС-а.
Audi 100

E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
на мен абс-са си работи без проблеми, давам на контакт, компа си прави проверките и изгасва целия долен ред лампи(абс и другите), остават тези само за акумулатора и маслото(ако няма бензин и червения сектор също
)
мисля че така трябва да работи нормално, затова както каза колегата закарай я на дигностика те ще ти кажат, вместо да разискваме кои лампи кога трябва да работят.успех


мисля че така трябва да работи нормално, затова както каза колегата закарай я на дигностика те ще ти кажат, вместо да разискваме кои лампи кога трябва да работят.успех


the project is ready....




- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Leon написа:Не знам кола, дето межеш да изключиш АБС-а. Системата за стабилност се изключва, но АБС - едва ли.И този въпрос също сме го дъвкали много, освен това не е по темата.
Audi 100 Avant C4 '93 - един голем копчалък и на таблото светва "ABS AUS!"

Leon написа:Най-добре да се направи диагностика на колата, ако има грешка, свързана с АБС-а, ще излезе каква е на компа. От там ще се стесни кръга на възможностите и ремонта ще излезе доста по-евтин. Успех!
На диагностика най-вероятно ще кажат, че не могат да се свържат с АБС компа и от там нататък става сложно и скъпо да го проверяват.

П.П.: АБС-а помага дори и на сухо. За справка четвъртия пост в тая тема.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
АБС помага винаги, всичко останало е теория
Верно, че на Ауди 100 и купе се изключваше АБС-а, забравил съм. Но това си е живо недоразумение, което го поправиха още в Б4

Верно, че на Ауди 100 и купе се изключваше АБС-а, забравил съм. Но това си е живо недоразумение, което го поправиха още в Б4

Never mistake motion for action...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, какво стана? Втаса ли тоя АБС или как 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
как може да се зъбите за нещо толкова логично, само защото са ви го набили в главите от реклами и го повтаряте без да мислите. единтвената теория че спира по-бързо АБС е, че по всяко време може да набиеш спирачките без да се приетсняваш че ще се завърти колата, защото я държи да не се върти. оттам нататък спирачния път е ПОВЕЧЕ. Или някой може да ми докаже, че една влачеща се гума има по-малко съпротивление то една аха-да-се-провлачи - ще мие интересно
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
p.s. дефиниция на АБС:
дава управляемост на колата при спиране, а не намаляване на спирачен път ! което както казах е доста по-важно в много от случаите.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
An anti-lock braking system (ABS) is a system on motor vehicles which prevents the wheels from locking while braking. The purpose of this is to allow the driver to maintain steering control under heavy braking and, in most situations, to shorten braking distances (by allowing the driver to hit the brake fully without the fear of skidding or loss of control). Disadvantages of the system include increased braking distances under certain conditions and the creation of a "false sense of security" among drivers who do not understand the operation and limitations of ABS....
p.s. дефиниция на АБС:
Anti-lock braking system (ABS) It helps you keep control of the car in an emergency. If you hit the brakes hard ABS helps you steer. From July 2004, all new cars will come with it as standard.
дава управляемост на колата при спиране, а не намаляване на спирачен път ! което както казах е доста по-важно в много от случаите.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
turbo написа:Слушай Honzik, че аз нали си немам ЕЪРБЕГ и последователността не ми е много ясна. Става интересно обаче, ако тая лампа си я пали компа на АБС и си я гаси, а все пак нямаш АБС.
Тая лампа е там, за да покаже, че има нещо дерт, а тя при тебе не показва нищо...
П.П.: Това с АБС-а не е майтап. Аз си мислех, че е та.ак работа, но един път щях да се забия пред този пред мене щото един камион отсреща изпреварваше на баир и на негов десен завой, и без видимост![]()
![]()
Та човекът пред мене си наби спирачките аз също видях ситуацията и набих спирачки и усетих как се задейства АБС-а и подпомогна спирането и то на съвсем сухо
Хубавото беше, че този зад мене и той не можа да влезе при мен и се размина ситуацията.
Ей тук в послеписа съм дал ситуацията, в която съм 100% сигурен, че ако нямах АБС щях да се нашия в пича отпред, както искате така ме разбирайте. В горния цитат пише, че в МОСТ КЕЙСИС АБС-а шортва брейк дистанса, а само в СЪРТЪН СИТЮЕШЪНС може да го увеличи? МОСТ и СЪРТЪН нали знаем каква е раликата?

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
пичове не искам да споря с нокой, само давам пример с моята - гуми 225 - да речеме на сухо, караш с 100км/ч набиваш спирачката колата си спира перфектно доката не завлачи гумите, после става като шейна , хаме не спира хем е науправляема....
иначе за моя проблем си плаче за някой който наистина знае какво прави.... / аман от майстори и сервизи /
сега се убедих колко малко хора разбират от БМВ
иначе за моя проблем си плаче за някой който наистина знае какво прави.... / аман от майстори и сервизи /
сега се убедих колко малко хора разбират от БМВ

nandrolon написа:светят лампата на маслото, акумулатора и абс-а ! чак при палене гасне
п.с. нема как май ще се ходи в дару
ЧЕСТИТО , печелиш закачена лампа на ABS върху тая за акомулатора или Р на маслото . ABS-а самодиагностиката му минава за 1-2 сек, след което лампата изгасва , чува се едно "цък" и ако кракът ти е на педала се усеща леко пропадане
nandrolon написа: / аман от майстори и сервизи /
сега се убедих колко малко хора разбират от БМВ

А и за спирането не можа да вникнеш какво ти пишат колегите

ходих в 2 доста коментирани сервиза тук, не дару и камор , но няма как там ще се ходи
а това че пиша темата тук не съм и очаквал някои да каже пипаш тук и всичко е ОК, как да е ...
иначе за спирането ако не съм разбрал някой какво иска да каже - sorry
p.s. а иначе това пропадане на педала не е ли чак като запалиш мотора? при мене е така
а това че пиша темата тук не съм и очаквал някои да каже пипаш тук и всичко е ОК, как да е ...
иначе за спирането ако не съм разбрал някой какво иска да каже - sorry
p.s. а иначе това пропадане на педала не е ли чак като запалиш мотора? при мене е така
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Това, което можеш да направиш е да махнеш жабката (това става като я огледаш и после внимателно развиеш необходимите болтове, два от които са в духалките) и да видиш дали компа на АБС-а си е там (горе вляво требе да е). Можеш да ползваш инфото за смяна на филтъра на климатика за информация по свалянето на жабката.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Дайте на събора у Хисаря да напраим пробата, че вече сигурно не само на мен ми омръзна само да гадаем
АБС-а така или иначе си има там бушони и релета за отскубване, но аз пък жабката я свалям и качвам за норматив, така че проблемът е никакъв!
П.П.: Опа: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system в ЕФИКАСНОСТ са обяснили хората, че на сухо скъсява спирачния път. Явно няма смисъл да праим теста...
Освен може би на мокро, че за мокро нищо не са казали 



АБС-а така или иначе си има там бушони и релета за отскубване, но аз пък жабката я свалям и качвам за норматив, така че проблемът е никакъв!



П.П.: Опа: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system в ЕФИКАСНОСТ са обяснили хората, че на сухо скъсява спирачния път. Явно няма смисъл да праим теста...


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
адски много сори на автора за оффтопика, но съм фрапиран от масово спорещите... направо ще се откажа да коментирам по форума заеби.
то едно че не се замисляте ами и не вземете да прочетете за да разберете...
2 цитата които ще намерите масово, само първото червено е предостатъчно точно казано:
а какво покрива по-бързото спиране - че по-рано се натиска смело спирачката, защото няма да поднесе колата. ако две коли на прав участък се натиснат смело, абс-а ще спре по-бавно доста вероятно на ВСЯКАКВА повърхност. само на сухо и мокро МОЖЕ БИ скъсява, всичко друго като прах, сняг, лед, кал - удължава гарантирано и доказано
оттам нататък изказвания от сорта 'абе гаранция спрях по-бързо от без АБС' - турбо ти да не си компютър нещо с реална симулация на ситуацията без АБС?!?!? слагаш ли си главата че без АБС нямаше да си спрял по-бързо?!?! по-добре не си я слагай...
като заключение както казах, доста по-важно е да имаш контрол над колата при рязко спиране, отколкото да спреш по-бързо - затова се вгражда масово.
то едно че не се замисляте ами и не вземете да прочетете за да разберете...
2 цитата които ще намерите масово, само първото червено е предостатъчно точно казано:
Do cars with ABS stop more quickly than cars without?
Perhaps, but that’s not the main purpose of ABS. It is a system designed to help you maintain control of the vehicle during emergency braking situations, not necessarily make the car stop more quickly. ABS may shorten stopping distances on wet or slippery roads and most systems may shorten stopping distances on dry roads. On very soft surfaces, such as gravel or unpacked snow, ABS may actually lengthen stopping distances. In wet or icy conditions, you should still make sure you drive carefully, always keep a safe distance behind the vehicle in front of you, and maintain a speed consistent with the road conditions.
а какво покрива по-бързото спиране - че по-рано се натиска смело спирачката, защото няма да поднесе колата. ако две коли на прав участък се натиснат смело, абс-а ще спре по-бавно доста вероятно на ВСЯКАКВА повърхност. само на сухо и мокро МОЖЕ БИ скъсява, всичко друго като прах, сняг, лед, кал - удължава гарантирано и доказано
Anti-lock braking system
An anti-lock braking system (commonly known as ABS, from the German name "Antiblockiersystem" given to it by its inventors at Bosch) is a system on motor vehicles which prevents the wheels from locking while braking. The purpose of this is twofold: to allow the driver to maintain steering control under heavy braking and, in most situations, to shorten braking distances (by allowing the driver to hit the brake fully without the fear of skidding or loss of control). Disadvantages of the system include increased braking distances under certain conditions and the creation of a "false sense of security" among drivers who do not understand the operation and limitations of ABS.
оттам нататък изказвания от сорта 'абе гаранция спрях по-бързо от без АБС' - турбо ти да не си компютър нещо с реална симулация на ситуацията без АБС?!?!? слагаш ли си главата че без АБС нямаше да си спрял по-бързо?!?! по-добре не си я слагай...
като заключение както казах, доста по-важно е да имаш контрол над колата при рязко спиране, отколкото да спреш по-бързо - затова се вгражда масово.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани