няма абс?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
няма абс?
давам на контакт лампата свети, паля колата и после си угасва- демек не казва че има проблем, натискам спирачката и след мене остават 4 плътни линии от гумите , педала на рита
в повечето сервизи ми предлагат да разкостят всичко и евентуално да разберат какво е / 300 лв./
в дару кар е най добре ама там не ми се мисли какви пари ще поискат
според един "специалист" лампата за абс-а е вързана примерно за тази на маслото и си гасне нормално с цел продавача да ме заблуди че си работи
според вас какво може да е ?

в повечето сервизи ми предлагат да разкостят всичко и евентуално да разберат какво е / 300 лв./
в дару кар е най добре ама там не ми се мисли какви пари ще поискат
според един "специалист" лампата за абс-а е вързана примерно за тази на маслото и си гасне нормално с цел продавача да ме заблуди че си работи
според вас какво може да е ?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Подай контакт, за да светнат всички лампи и после изчакай. Тази на АБС-а трябва да изгасне и без да палиш, както и на ЕЪРБЕГ-а, ако не се лъжа. Ако гасне чак, когато запалиш значи е вързана към маслената или акумулаторната ламБа.
П.П.: Пробелмът е, че ако АБС крушката е закачена за ЕЪРБЕГ крушката с този тест не може да рабереш какво става.

П.П.: Пробелмът е, че ако АБС крушката е закачена за ЕЪРБЕГ крушката с този тест не може да рабереш какво става.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ако трябва да сме много точни, трябва първо да завърти на Contact 1 - тогава светва само AIRBAG-а... така можеш да елиминираш връзката между лампата на бег-а и на ABS..... врътвайки на Contact 2 (след като вече лампата на BAG-а е изгаснала) ще светнат останалите... обърни внимание дали ABS-а гасне моментално еднакво с някоя от останалите (не би трябвало, има си последователност)... ако не изгасне, ами остане да свети наред с лампите за масло и акумулатор значи е вързана с тях.... ако изгасне обаче значи имаш друг проблем... и малко вероятно ти е свързан с паралелно свързване на лампите...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Слушай Honzik, че аз нали си немам ЕЪРБЕГ и последователността не ми е много ясна
. Става интересно обаче, ако тая лампа си я пали компа на АБС и си я гаси, а все пак нямаш АБС.
Тая лампа е там, за да покаже, че има нещо дерт, а тя при тебе не показва нищо...
П.П.: Това с АБС-а не е майтап. Аз си мислех, че е та.ак работа, но един път щях да се забия пред този пред мене щото един камион отсреща изпреварваше на баир и на негов десен завой, и без видимост
Та човекът пред мене си наби спирачките аз също видях ситуацията и набих спирачки и усетих как се задейства АБС-а и подпомогна спирането и то на съвсем сухо
Хубавото беше, че този зад мене и той не можа да влезе при мен и се размина ситуацията.


П.П.: Това с АБС-а не е майтап. Аз си мислех, че е та.ак работа, но един път щях да се забия пред този пред мене щото един камион отсреща изпреварваше на баир и на негов десен завой, и без видимост




БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
turbo написа:
П.П.: Това с АБС-а не е майтап.
Т'ва изобщо НЕ Е майтап.... тия, дето мислят, че няма сми да го оправят, ако се е прецакал, направо много са сгрешили... разликата е фрапираща....
Оная вечер, кат ходих да гледам онова 320i без ABS и го пробвах, беше мокро от дъжда... при не много силно натискане колата се поднесе и почна да се влачи, щото колелата блокираха.... после пробвах с мойта - няма такова нещо, спря доста бързо.... това, в реална ситуация в 1-вия случай води до катастрофа, а във втория - до избягването й...
Иначе ако погледне лампите как се гасят (както обясних по-горе) мисля, че ще хване ако има няква шашма... ако всичко гасне както трябва, тогава вече става по-сложно...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
АБС-а е не за да спираш по-бързо, той реално удължава спирачния път, тъй като доста вероятно една влачеща се гума да има ДОСТА повече съпротивление от една почти-на-ръба-аха-да се провлачи.
АБС-а е точно на хлъзгаво ако блокираш, да не се завъртиш - което доста често е бая по-важно от +1-2 метра спирачен път
иначе вземи направи теста с последователността, ако е вързана с друго ще си проличи. а на жичкаджия едва ли ще е 300 лева прегледа кое къде е вързано, нещо много ми се струва, и не е защото съм пил
АБС-а е точно на хлъзгаво ако блокираш, да не се завъртиш - което доста често е бая по-важно от +1-2 метра спирачен път

иначе вземи направи теста с последователността, ако е вързана с друго ще си проличи. а на жичкаджия едва ли ще е 300 лева прегледа кое къде е вързано, нещо много ми се струва, и не е защото съм пил

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
t0sh написа:АБС-а е не за да спираш по-бързо, той реално удължава спирачния път, тъй като доста вероятно една влачеща се гума да има ДОСТА повече съпротивление от една почти-на-ръба-аха-да се провлачи.
АБС-а е точно на хлъзгаво ако блокираш, да не се завъртиш - което доста често е бая по-важно от +1-2 метра спирачен път
Колега, не искам да влизам в пререкания, обаче АБС-а е точно за да намаля спирачния път. Ако се законтрят гумите и на сухо и на мокро си като шейна, което не е най-удачния начин да спреш

Ти изкара каруците че спират по добре от колите с АБС - нали там подлагат една изрязана гума да се влачат надолу по баира

E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
t0sh написа:АБС-а е не за да спираш по-бързо, той реално удължава спирачния път, тъй като доста вероятно една влачеща се гума да има ДОСТА повече съпротивление от една почти-на-ръба-аха-да се провлачи.
Само дето на мокро теорията става на пух и прах, щото при блокиране на колелата реално сцеплението отива на кино, докато ABS-а помага на колелото реално да запази възможно най-голямото сцепление...

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
никой не ми чете поста докрай ми се струва, написал съм от-до
само ще добавя, че на доста ако не и всички хмм да ги кажеме скъпи коли във високата категория, може да се изключва АБС-а. ако хем подобряваше управлнието (вярно), хем намаляваше спирачния път (тотална глупост, земете смятайте физика малко), защо ще го изключват изобщо?

само ще добавя, че на доста ако не и всички хмм да ги кажеме скъпи коли във високата категория, може да се изключва АБС-а. ако хем подобряваше управлнието (вярно), хем намаляваше спирачния път (тотална глупост, земете смятайте физика малко), защо ще го изключват изобщо?
- батекики
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530 da F11
- Мечтае да кара: M5 Hurricane
аз лично разчитам само на себе си, а не на някакав комп (недай си Боже да е na Microsoft) дето може да е отказал а контролната ламба да не свети, кво праим тогава, я си намали преди завоя, спазвай дистанция и тн...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не знам кола, дето межеш да изключиш АБС-а. Системата за стабилност се изключва, но АБС - едва ли.
И този въпрос също сме го дъвкали много, освен това не е по темата.
Най-добре да се направи диагностика на колата, ако има грешка, свързана с АБС-а, ще излезе каква е на компа. От там ще се стесни кръга на възможностите и ремонта ще излезе доста по-евтин. Успех!

Най-добре да се направи диагностика на колата, ако има грешка, свързана с АБС-а, ще излезе каква е на компа. От там ще се стесни кръга на възможностите и ремонта ще излезе доста по-евтин. Успех!
Never mistake motion for action...
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани