Температурата на маркучите
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Един съвет от мен - утре сутринта,като тръгнеш с колата спирай често и проверявай водните съединения - горно,радиатор,долно, клапите за парното и тънките съединения за към парното в купето
Напиши как и къде се е повишавала температурата
Ще го разнищим това
Георги Пенчев


Ще го разнищим това

Георги Пенчев
Между другото се наблюдава и следното интересно явление... като отворя капачката на казанчето, на работещ двигател, и като стисна силно долния маркуч, и водата в казанчето се надига.
Това нормално ли е?
П.С. Абе има ли някъде ръководство на български или на английски, че да попрочета нещо? Намерих на руски, ама руски не знам!
Това нормално ли е?
П.С. Абе има ли някъде ръководство на български или на английски, че да попрочета нещо? Намерих на руски, ама руски не знам!
Penchev написа:Един съвет от мен - утре сутринта,като тръгнеш с колата спирай често и проверявай водните съединения - горно,радиатор,долно, клапите за парното и тънките съединения за към парното в купетоНапиши как и къде се е повишавала температурата
![]()
Ще го разнищим това![]()
Георги Пенчев
пич, ти ме разби


Няма проблем, само трябва да обясниш къде са и как изглеждат

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
естествено къде да иде
а ве утре виж като загрее напълно виж дали виското ти е зацепено да не си сложил некъв ЖМЕЛ 



П.С. Ако под съединения се разбира маркучи, значи и сега мога да ти кажа някои от нещата:
Когато колата загрее, горният маркуч е горещ, долният не е..долният е леко топъл. Радиаторът отгоре като го пипна е горещ, а по средата като го пипна е просто топъл.
Виското също не включва, а в същото време колата прегрява, а виското днес го смених.
Като включа парното на жега- жега има, температурата пада но с много малко.
Горният маркуч е твърдичък, долният не.
Масло и вода не се мешат!
Когато колата загрее, горният маркуч е горещ, долният не е..долният е леко топъл. Радиаторът отгоре като го пипна е горещ, а по средата като го пипна е просто топъл.
Виското също не включва, а в същото време колата прегрява, а виското днес го смених.
Като включа парното на жега- жега има, температурата пада но с много малко.
Горният маркуч е твърдичък, долният не.
Масло и вода не се мешат!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи ,според мен радиатора е запушен
Щом като имаш разлика в наляганията на входа и изхода на радиатора,значи това ще да е
Цена на нов - около 380 лв
Втора употреба не е за предпочитане
Георги Пенчев


Цена на нов - около 380 лв


Георги Пенчев
Мнение
Значи, преди време говорих с един майстор и от него разбрах, че в 90% от случаите смяната на виското, задължително се Следва от смяна на радиатора. За мен 99% това е проблема. Пробвали сме 3 истински виско-съединителя и нито единия не заработи, докато не сменихме радиатора. Радиатор! Това е...
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ама той какво да му е на водния радиатор,защо да прилича на мекица или подметка на цървул
Пред него има един на климатика и той се мумифицира така да се каже
Колега, сменяй радиатора и дай газ на джета ,че ако стане нещо с главата не ми се мисли
Георги Пенчев



Колега, сменяй радиатора и дай газ на джета ,че ако стане нещо с главата не ми се мисли

Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами това че отвън прилича на нов не означава че и вътре е така
що не се опиташ да я попремиеш малко системата


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
loobian написа:А как да се тества дали е радиаторът?
Питам понеже този радиатор прилича на чисто нов... малко е вероятно да е запушен толкова зверски.
Проверява се като се демонтира и се понадуе

Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами казаха ми вчера един изпитан метод----слагаш 2-3 супени лъжици КАЛГОН в разширителния съд и така се кара няколко дни и големи лайна хвърчали после




Нещо пак не се връзва- защо като стисна долния маркуч, водата в казанчето се качва, а в същото време, налягането в горния и долния е различно?!
Щом водата се качва, значи м/у долния маркуч и казанчето не е запушено. Ако приемем че термостатът е думнал и от там прави връзка м/у казанчето и долния маркуч, значи налягането на двата маркуча трябва да е еднакво, но то не е. Значи връзката м/у долния маркуч и казанчето трябва да е през радиатора.
Така ли е или греша?
Щом водата се качва, значи м/у долния маркуч и казанчето не е запушено. Ако приемем че термостатът е думнал и от там прави връзка м/у казанчето и долния маркуч, значи налягането на двата маркуча трябва да е еднакво, но то не е. Значи връзката м/у долния маркуч и казанчето трябва да е през радиатора.
Така ли е или греша?
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани