Температурата на маркучите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Мар 2007, 23:03

Един съвет от мен - утре сутринта,като тръгнеш с колата спирай често и проверявай водните съединения - горно,радиатор,долно, клапите за парното и тънките съединения за към парното в купето :idea: Напиши как и къде се е повишавала температурата :idea:

Ще го разнищим това :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 20 Мар 2007, 23:06

Между другото се наблюдава и следното интересно явление... като отворя капачката на казанчето, на работещ двигател, и като стисна силно долния маркуч, и водата в казанчето се надига.

Това нормално ли е?

П.С. Абе има ли някъде ръководство на български или на английски, че да попрочета нещо? Намерих на руски, ама руски не знам!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 20 Мар 2007, 23:08

Penchev написа:Един съвет от мен - утре сутринта,като тръгнеш с колата спирай често и проверявай водните съединения - горно,радиатор,долно, клапите за парното и тънките съединения за към парното в купето :idea: Напиши как и къде се е повишавала температурата :idea:

Ще го разнищим това :mhihi:


Георги Пенчев


пич, ти ме разби :) аз до преди няколко часа не знаех къде е термостатът и за какво точно служи, а ти ми викаш съединения да проверявам :)

Няма проблем, само трябва да обясниш къде са и как изглеждат :) И как работи таз работа, че да си представям какво се случва вътре...

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Мар 2007, 23:09

естествено къде да иде :!: а ве утре виж като загрее напълно виж дали виското ти е зацепено да не си сложил некъв ЖМЕЛ :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 20 Мар 2007, 23:11

П.С. Ако под съединения се разбира маркучи, значи и сега мога да ти кажа някои от нещата:

Когато колата загрее, горният маркуч е горещ, долният не е..долният е леко топъл. Радиаторът отгоре като го пипна е горещ, а по средата като го пипна е просто топъл.

Виското също не включва, а в същото време колата прегрява, а виското днес го смених.

Като включа парното на жега- жега има, температурата пада но с много малко.

Горният маркуч е твърдичък, долният не.
Масло и вода не се мешат!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Мар 2007, 23:14

ако не е вред термостата виското не включва :!: направи си извод
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Мар 2007, 23:15

Значи ,според мен радиатора е запушен :!: Щом като имаш разлика в наляганията на входа и изхода на радиатора,значи това ще да е :!:

Цена на нов - около 380 лв :idea: Втора употреба не е за предпочитане :!:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Мнение

Мнение от Joro2004 » 20 Мар 2007, 23:16

Значи, преди време говорих с един майстор и от него разбрах, че в 90% от случаите смяната на виското, задължително се Следва от смяна на радиатора. За мен 99% това е проблема. Пробвали сме 3 истински виско-съединителя и нито единия не заработи, докато не сменихме радиатора. Радиатор! Това е...
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Мар 2007, 23:18

ама неговия бил нов-на такъв приличал ама дали е нов кой знае :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 20 Мар 2007, 23:18

А как да се тества дали е радиаторът?
Питам понеже този радиатор прилича на чисто нов... малко е вероятно да е запушен толкова зверски.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Мар 2007, 23:21

Ама той какво да му е на водния радиатор,защо да прилича на мекица или подметка на цървул :mhihi: :mhihi: Пред него има един на климатика и той се мумифицира така да се каже :lol:

Колега, сменяй радиатора и дай газ на джета ,че ако стане нещо с главата не ми се мисли :help:


Георги Пенчев
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Мар 2007, 23:21

ами това че отвън прилича на нов не означава че и вътре е така :!: що не се опиташ да я попремиеш малко системата
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Мар 2007, 23:22

loobian написа:А как да се тества дали е радиаторът?
Питам понеже този радиатор прилича на чисто нов... малко е вероятно да е запушен толкова зверски.


Проверява се като се демонтира и се понадуе :idea:


Георги Пенчев
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Мар 2007, 23:24

ами казаха ми вчера един изпитан метод----слагаш 2-3 супени лъжици КАЛГОН в разширителния съд и така се кара няколко дни и големи лайна хвърчали после :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 20 Мар 2007, 23:27

Нещо пак не се връзва- защо като стисна долния маркуч, водата в казанчето се качва, а в същото време, налягането в горния и долния е различно?!
Щом водата се качва, значи м/у долния маркуч и казанчето не е запушено. Ако приемем че термостатът е думнал и от там прави връзка м/у казанчето и долния маркуч, значи налягането на двата маркуча трябва да е еднакво, но то не е. Значи връзката м/у долния маркуч и казанчето трябва да е през радиатора.
Така ли е или греша?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook