Помагайте !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Помагайте !
Вчера както си спирам на ОМВ да зареда и тамън спирам на колонката за зареждане и се чува от колата ми "БУМММ" и започна да пуши от предният капак.Слизам аз и отваря и гледам вода тече , кабелите на спагети станали и маркуча за обратната вода се извадил (и входа към радиатора се е счупил).
Неразбирам много от коли но дано съм го обяснил като хората.
Каква е причината според вас да стане това нещо и дали може и нещо друга да се прецакало по колата.
Благодаря Предварително.
Двигателят е М43Б18. 
Неразбирам много от коли но дано съм го обяснил като хората.
Каква е причината според вас да стане това нещо и дали може и нещо друга да се прецакало по колата.
Благодаря Предварително.


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
а може да е и преклонната възраст на бакелита...
и аз кат сменях радиатора преди време единия щуцер ми остана в ръката 


Виско, стара пластмаса. Все пак налягането в охладителната с/ма не е малко за да го избие дори нищо да и няма на колата.
На старата ми е34 стана така. Пластмасата беше станала чуплива и един ден беше доста жега пък и воското не ми беше в ред и точно гърловината където влиза маркуча се счупи. Пак добре че не се счупи по-навътре и с едно макетно ношче махнах някви крачета там и натиках маркуча и си е карах така още доста време. Но след това си оправих виското.
На старата ми е34 стана така. Пластмасата беше станала чуплива и един ден беше доста жега пък и воското не ми беше в ред и точно гърловината където влиза маркуча се счупи. Пак добре че не се счупи по-навътре и с едно макетно ношче махнах някви крачета там и натиках маркуча и си е карах така още доста време. Но след това си оправих виското.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
Фил написа:Според мен много си я гъзил точно преди да спреш на OMV, прав ли съм?
Ако е така, не е трябвало да я гасиш - двигателя е бил горещ и като си я изгасил, тази топлина е трябвало да избие някъде.
Да това е много вярно - след яка гонка е добре мотора да остане няколко минути работещ на ниските за да влезе в нормален режим на работа


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани