Помагайте !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 9.09.2006
Местоположение: София
Кара: E36 320i

Помагайте !

Мнение от kalugera » 20 Мар 2007, 12:18

Вчера както си спирам на ОМВ да зареда и тамън спирам на колонката за зареждане и се чува от колата ми "БУМММ" и започна да пуши от предният капак.Слизам аз и отваря и гледам вода тече , кабелите на спагети станали и маркуча за обратната вода се извадил (и входа към радиатора се е счупил).

Неразбирам много от коли но дано съм го обяснил като хората.

Каква е причината според вас да стане това нещо и дали може и нещо друга да се прецакало по колата.
Благодаря Предварително. :help: Двигателят е М43Б18. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 20 Мар 2007, 12:21

блокирал термостат, отказала водна помпа, неизправна капачка на разширителния съд.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 20 Мар 2007, 12:34

а може да е и преклонната възраст на бакелита... :mhihi: и аз кат сменях радиатора преди време единия щуцер ми остана в ръката :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 20 Мар 2007, 13:19

Виско, стара пластмаса. Все пак налягането в охладителната с/ма не е малко за да го избие дори нищо да и няма на колата.

На старата ми е34 стана така. Пластмасата беше станала чуплива и един ден беше доста жега пък и воското не ми беше в ред и точно гърловината където влиза маркуча се счупи. Пак добре че не се счупи по-навътре и с едно макетно ношче махнах някви крачета там и натиках маркуча и си е карах така още доста време. Но след това си оправих виското.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 868
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Фил » 20 Мар 2007, 13:33

Според мен много си я гъзил точно преди да спреш на OMV, прав ли съм?

Ако е така, не е трябвало да я гасиш - двигателя е бил горещ и като си я изгасил, тази топлина е трябвало да избие някъде.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 9.09.2006
Местоположение: София
Кара: E36 320i

Мнение от kalugera » 20 Мар 2007, 14:01

Не , не я бях ръчкал.В града си карам съвсем бавно и спокойно , Мах с 70 км/h.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 20 Мар 2007, 14:03

Фил написа:Според мен много си я гъзил точно преди да спреш на OMV, прав ли съм?

Ако е така, не е трябвало да я гасиш - двигателя е бил горещ и като си я изгасил, тази топлина е трябвало да избие някъде.


Да това е много вярно - след яка гонка е добре мотора да остане няколко минути работещ на ниските за да влезе в нормален режим на работа :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 20 Мар 2007, 15:25

:idea: А ако е карал с проблема "твърди маркучи"... :dunno: , май след време все от някъде трябва да избие.. :arrow:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook