ASC+T
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
какво точно имаш в предвид че не са настроиките както трябваLoewe написа:Lunaticc 1 написа:ми колега и аз съм такава система и чесно да си призная грам не дава да превъртиш ... Какво ли не съм пробвал да правя с него и не ми дава да пия водамного прецизна е системата нито в завои нито на право дирекно ти отрязва квитанцията и приключваш с идеята за фън зад волана,нормално ми се вижда да е чувствителна а между другото как разбра че си с ASC+T при мен освен че ми зима газта и гумите почти не превъртат и се изтрелва веднага и при теб ли е така колега *euroto*
Значи нещо е слаб tds-a или има разлика в настойките. Мойта и да е включена като я сръчкам яко, си приплъзват на старта лекичко и после като набия 2ра след 6000 обр./мин. пак си преплъзват. Това и с летните и със зимните, даже със зимните още повече, защото са доста по-тесни. Като е включена допуска много леки плъзгания странично и превъртания на гумите на сухо и леки на мокро, но трябва я сръчкам доста. А включването го усещам, като светне лампата, коригира със спирачките, евентуално отнеме от газта и улови пътя.
@ Пенчев - явно има някъкъв проблем системата или не знам, но не е хормално да се включва толкова често и по-такъв начин, при такива условия. Не мисля, че имаш толкова power, че със 130 км/ч на асфалт, като подадеш 2/3 газ да превъртат гумите. Според мен е някой датчик.
ПП. Lunaticc 1, ако мислиш да правиш стартове с включено АСЦ+Т , противника е в твоя клас и сте на сухо, направо се отпишиТова относно излитането.







Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

С чип
При мен 325TDS Touring работеше нормално /отнемаше газта докато оборотите на двете задни колела не се изравнят/ докато не сложих чип
сега пак бачка ама като понатиснеш и няма време да ти отнеме газта и замисленото става реалност без да иключвам ASC от бутона.Иначе без него на сняг пробвах и се убедих че е по добре да не е изключен! 


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Митко Ганчев написа:Жоре, аз друго си мисля...няма ли вариант като си с билщайни, те като са твърди, при неравности да се засилва малко подскачането и за момент само една от гумите да губи донякъде сцепление и да превърта, докато стъпи пак здраво? Поне аз така си го представям, че колкото по-твърдо е окачването толкова повече се засилва тоя проблем и системата се лъже
Aми да ти кажа право,където е идеално гладък асвалта при превключване от много високи обороти, почти не го прави.
Амортисьорите са B4, т.е. максимално близки до стандартните, двойно действащи,има минимум една идея повече твърдост ,като че ли

Аз знам ,че системата ползува датчиците на АБС-а.Някой от вас дали е правил диагностика,относно съмнения в работата на датчиците и дали някакъв тестер може да ги изтества


На Е34-ката при по-натоварено спиране и в същото време удар в дупка или някаква издаденост системата реагира като на лед,колата продължава за момент без да спира макар да съм натиснал педала здраво,гумата която не е поела препядствието изведнъж спира,и с части от секундата закъснение и тази с удъра.Получава се много леко дръпване на едната и на другата страна ззаради закъснението между силите от двете страни.
При е36-цата това нещо почти напълно отсъства

Георги Пенчев
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Що не си направиш един опит: покарай малко с една идея по-меки гуми, за да видиш ще има ли промяна. Ако се подобри, значи е твърде възможно нещо да му е твърдо - я окачването, я гумите;) Иначе принципно наистина взима инфо от датчиците на абс-а, но с какъв уред се проверяват и понятие си нямам 


- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Според мен, ако не ти е супер нестандарно окачването, не би трябвало да има проблеми. Нали се сещате, че Е36 е любим обект за тунинг тука и има толкова свалени и с какви ли не окачвания и размери на гуми и не мисля, че ще го правят ако постоянно им прави и на тях така. Най-малкото, едва ли ще вземат TÜV при тва положение. Най-добре виж датчиците според мен.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
Преди време имах едно Пежо 307 и когато реших да му сложа 17-ки на таблото ми излизаше надпис, че има някакъв проблем и колата вдигаше 90 едвам едвам
и забиваше. Минаха ден два и се сетих, че е от гумите та тогава ходих в пежо и хората ми казаха, че ми се нарушава по някакъв начин АСЦ-то и затова отчита грешка и се включвало постоянно и не допускало по висока скорост от 90
Верно лампата си светкаше при най-малката неравност по пътя ... изхода беше да се сменат датчиците с някакви не толкова чувствителни или нещо такова(не помна вече), но аз предпочетох да си остана с 15-ки
Не знам това дали ще ти помогне, не съм запознат чак толкова с датчиците на БМВ а и има доста модификации, така, че може и там някъде да се крие проблема



Не знам това дали ще ти помогне, не съм запознат чак толкова с датчиците на БМВ а и има доста модификации, така, че може и там някъде да се крие проблема


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги, сложих летните гуми с летите джанти и проблема с АСЦ-то остана назад във времето
Зимните гуми са Pirelli Winter Carving, прекалено меки са като протектор и явно системата е доста чувствителна
Колегите в Е36 могат да заключат темата
Георги Пенчев


Зимните гуми са Pirelli Winter Carving, прекалено меки са като протектор и явно системата е доста чувствителна

Колегите в Е36 могат да заключат темата

Георги Пенчев
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
РЕ:
Някой знае ли как да се инсталира такава система на кола, която няма 

Re: РЕ:
Angel_Georgiev написа:Някой знае ли как да се инсталира такава система на кола, която няма
С доста пари, или много нерви да намериш всичко втора ръка.

- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
Re: РЕ:
Kris написа:Angel_Georgiev написа:Някой знае ли как да се инсталира такава система на кола, която няма
С доста пари, или много нерви да намериш всичко втора ръка.
Да, но кое е това всичко, за начало имам бутона с буксата



Re: РЕ:
Angel_Georgiev написа:Kris написа:Angel_Georgiev написа:Някой знае ли как да се инсталира такава система на кола, която няма
С доста пари, или много нерви да намериш всичко втора ръка.
Да, но кое е това всичко, за начало имам бутона с буксата![]()
![]()
После ти требе за начало компютъра за управлението който е заедно с ABS-а, после ти трябва и друг хидро модулатор и един куп други чарколяци които са малки и скъпи.
Ето ти линк примерно:
http://www.realoem.com/bmw/partsearch.d ... spid=47444
като влезнеш във всяко и после проверяваш колко струва всяко в този линк:
http://www.darucar.bg/part_inquiry_client.php
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
някой може ли да каже как се получава по-добър старт- само с шпер или без, но с ASC+Т при еднакви автомобили?
много странно ми се вижда да отнема газта при опит за по-бързо стартиране
нали е тракшън трябва да прави по-добри стартове
много странно ми се вижда да отнема газта при опит за по-бързо стартиране

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани