Проблем с бензиномера
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Проблем с бензиномера
Поблема е следния:
Когато имам около 30 или по-малко литра в резервоара си показва както трябва, а когато е над 30л. понякога си показва, ама понякога както си карам и резервоара започва да се пълни и спира примерно на около 50 литра, задържа се така примерно 5мин. или повече и после спада или се повишава още и така непрекъсната стрелката си се движи през някакъв неопределен период от време между 30 и 60л. На някой случвало ли му се такова нещо, ако знаете кажете как да го отстраня, че като заредя над 30 литра и много ме дразни.
Когато имам около 30 или по-малко литра в резервоара си показва както трябва, а когато е над 30л. понякога си показва, ама понякога както си карам и резервоара започва да се пълни и спира примерно на около 50 литра, задържа се така примерно 5мин. или повече и после спада или се повишава още и така непрекъсната стрелката си се движи през някакъв неопределен период от време между 30 и 60л. На някой случвало ли му се такова нещо, ако знаете кажете как да го отстраня, че като заредя над 30 литра и много ме дразни.

Последна промяна Lacho на 18 Дек 2006, 0:18, променена общо 1 път
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Отвори и виж другия датчик от другата страна на резервоара, ако си проверил преди това този който е на помпата!
Датчика взима двете стойности и ги осреднява!!!
Датчика взима двете стойности и ги осреднява!!!
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Левия датчик(поплавък) съм го сменил.
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Никой ли незнае от какво може да е проблема



0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Аре бе специалисти къде се изгубихте, нали уж от всичко разбирате или този форум е само, за да се коментират едни и същи проблеми всеки ден. Отделете малко време и на моя проблем както аз отделям на вас когато мога да помогна. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
не че имам изобщо идея каква логика и датчици са вкарали за меренето при БМВ (и не че обяснихте
), но ако са два или повече и прави някакво осредняване, то логично единия да е шашнат. или дори да е нов може да не пасва с втория и да побърква компа.
разрових малко, ето ти цитатче:
та препоръчват смяна и на ДВАТА комплект, явно има защо
са какъв тип точно...
... и понеже не мога само да спамна толкова, а и понеже се идразних че незнам как се мери нивото, си загубих време да ти намеря ТОЗИ линк който ми се струва не-излишен - надявам се четеш английски
http://autorepair.about.com/library/a/1f/bl654f.htm

разрових малко, ето ти цитатче:
Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E36 (3 series) including BMW 318ti produced from January 1995
Complaint:
Due to the formation of a non-conducting deposit on the conductor surface of the fuel level sensor, the fuel gauge does not read full after re-fuelling, or the fuel gauge is erratic.
Remedy:
Remove and replace both fuel level sensors with “Gold system” sensors.
та препоръчват смяна и на ДВАТА комплект, явно има защо

... и понеже не мога само да спамна толкова, а и понеже се идразних че незнам как се мери нивото, си загубих време да ти намеря ТОЗИ линк който ми се струва не-излишен - надявам се четеш английски

http://autorepair.about.com/library/a/1f/bl654f.htm
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Абе помогна да ти кажа сега само трябва да си намеря един поплавък и ще пиша какво е станало.
Много ти благодаря

Много ти благодаря

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Оправи ли си проблема, че и аз имам някакъв подобен от няколко дни... с тая разлика, че при мен като налея до горе и се шашкаше и дълго време показваше "FULL", а сега пък от вчера вече седи в крайно ляво т.е. празен... а има поне 40 литра... какви пари са тия датчици и трудно ли се сменят?
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Аз имам подобен проблем,стрелката не ще да мърда а колата бе пълна догоре, в следващия ден пък показа фул догоре и пак не мърда,затова вдигнах задната седалка и размърдах кабелите за двата датчика и като запалих колата вече отчете вярно. Възможно е да е съвпадение, но те съветвам най-напред да започнеш оттам. Ако имаш късмет няков кабелче ще се окаже проблема.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Honzik написа:Я дай повече инфо къде и какво да ровя.... че да не остана с кабелчета в ръка...
Като вдигнеш задната седалка и отдолу ще видиш два кръга отляво и отдясно във всеки влизат кабели този зад пасажерското място ти е и помпата .........Та колегата ти казва за тях да размърдаш


НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Веднъж отварях под седалката,колегата е прав ,там всичко е прахоляк,възможно е лош контакт,едно почистване и напръскване със спрей би било решение 

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Според мен преди да се търси проблема по датчиците или където и да били било то поплаваци или т.н. първо може да се провери дали самия ти удер на таблото отчита правилно. Задръж копчето за зануляване на временните километри, дай на средно положение ключа и следи данните, които ти изкарва. Най-накрая ще тръгне да ти мести всички възможни стрелки до крайното им положение и да ги върне обратно. Ако си се мърдат плавно без да насичат и прекъсват и са си стигнали плътно до края и обратно значи проблема не е в таблото. От там вече почвай кабеляци и стигай до поплаваци и т.н. Винаги и според мен е добре да се почне с най-безобидния и евтин вариянт 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Теста на таблото го направих веднага..... там всичко е ток.... та си мисля, че е от поплавъка.... ма пусто нямам време да ходя да го видят... другата седмица съм говорил и ше ходя да го прегледат...
То стана след едно зверско зареждане до горе... направо до отвора го накарах да я налее.... и после не го отчете, седеше си както до момента.... и от там се почна...
То стана след едно зверско зареждане до горе... направо до отвора го накарах да я налее.... и после не го отчете, седеше си както до момента.... и от там се почна...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани