Проблем с бензиномера

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Проблем с бензиномера

Мнение от Lacho » 15 Дек 2006, 12:59

Поблема е следния:
Когато имам около 30 или по-малко литра в резервоара си показва както трябва, а когато е над 30л. понякога си показва, ама понякога както си карам и резервоара започва да се пълни и спира примерно на около 50 литра, задържа се така примерно 5мин. или повече и после спада или се повишава още и така непрекъсната стрелката си се движи през някакъв неопределен период от време между 30 и 60л. На някой случвало ли му се такова нещо, ако знаете кажете как да го отстраня, че като заредя над 30 литра и много ме дразни. :help:
Последна промяна Lacho на 18 Дек 2006, 0:18, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 15 Дек 2006, 14:04

Отвори и виж другия датчик от другата страна на резервоара, ако си проверил преди това този който е на помпата!
Датчика взима двете стойности и ги осреднява!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 15 Дек 2006, 14:16

Левия датчик(поплавък) съм го сменил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 15 Дек 2006, 21:24

Никой ли незнае от какво може да е проблема :?: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 18 Дек 2006, 0:16

Аре бе специалисти къде се изгубихте, нали уж от всичко разбирате или този форум е само, за да се коментират едни и същи проблеми всеки ден. Отделете малко време и на моя проблем както аз отделям на вас когато мога да помогна. :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 18 Дек 2006, 4:51

не че имам изобщо идея каква логика и датчици са вкарали за меренето при БМВ (и не че обяснихте ;)), но ако са два или повече и прави някакво осредняване, то логично единия да е шашнат. или дори да е нов може да не пасва с втория и да побърква компа.
разрових малко, ето ти цитатче:

Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E36 (3 series) including BMW 318ti produced from January 1995
Complaint:
Due to the formation of a non-conducting deposit on the conductor surface of the fuel level sensor, the fuel gauge does not read full after re-fuelling, or the fuel gauge is erratic.
Remedy:
Remove and replace both fuel level sensors with “Gold system” sensors.


та препоръчват смяна и на ДВАТА комплект, явно има защо :) са какъв тип точно...

... и понеже не мога само да спамна толкова, а и понеже се идразних че незнам как се мери нивото, си загубих време да ти намеря ТОЗИ линк който ми се струва не-излишен - надявам се четеш английски ;)

http://autorepair.about.com/library/a/1f/bl654f.htm

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 19 Дек 2006, 1:47

.. е ако кажеш че и този текст от линка не ти помага .. или превод ли кво ли :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 19 Дек 2006, 3:10

Абе помогна да ти кажа сега само трябва да си намеря един поплавък и ще пиша какво е станало. ;)

Много ти благодаря :bchug:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Мар 2007, 22:21

Оправи ли си проблема, че и аз имам някакъв подобен от няколко дни... с тая разлика, че при мен като налея до горе и се шашкаше и дълго време показваше "FULL", а сега пък от вчера вече седи в крайно ляво т.е. празен... а има поне 40 литра... какви пари са тия датчици и трудно ли се сменят?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 12 Мар 2007, 23:20

Аз имам подобен проблем,стрелката не ще да мърда а колата бе пълна догоре, в следващия ден пък показа фул догоре и пак не мърда,затова вдигнах задната седалка и размърдах кабелите за двата датчика и като запалих колата вече отчете вярно. Възможно е да е съвпадение, но те съветвам най-напред да започнеш оттам. Ако имаш късмет няков кабелче ще се окаже проблема.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Мар 2007, 23:58

Я дай повече инфо къде и какво да ровя.... че да не остана с кабелчета в ръка... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 13 Мар 2007, 0:04

Honzik написа:Я дай повече инфо къде и какво да ровя.... че да не остана с кабелчета в ръка... :D


Като вдигнеш задната седалка и отдолу ще видиш два кръга отляво и отдясно във всеки влизат кабели този зад пасажерското място ти е и помпата .........Та колегата ти казва за тях да размърдаш ;) ама уекинко че прегарят точно до буксите и може да направиш беля :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Мар 2007, 0:06

Веднъж отварях под седалката,колегата е прав ,там всичко е прахоляк,възможно е лош контакт,едно почистване и напръскване със спрей би било решение :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 21 Апр 2007, 23:07

Според мен преди да се търси проблема по датчиците или където и да били било то поплаваци или т.н. първо може да се провери дали самия ти удер на таблото отчита правилно. Задръж копчето за зануляване на временните километри, дай на средно положение ключа и следи данните, които ти изкарва. Най-накрая ще тръгне да ти мести всички възможни стрелки до крайното им положение и да ги върне обратно. Ако си се мърдат плавно без да насичат и прекъсват и са си стигнали плътно до края и обратно значи проблема не е в таблото. От там вече почвай кабеляци и стигай до поплаваци и т.н. Винаги и според мен е добре да се почне с най-безобидния и евтин вариянт :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Апр 2007, 23:48

Теста на таблото го направих веднага..... там всичко е ток.... та си мисля, че е от поплавъка.... ма пусто нямам време да ходя да го видят... другата седмица съм говорил и ше ходя да го прегледат...

То стана след едно зверско зареждане до горе... направо до отвора го накарах да я налее.... и после не го отчете, седеше си както до момента.... и от там се почна...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook