Предпазна кора под двигатела
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- plamenM
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: София
- Кара: каквото му падне
Като в снега ена ледена буца ми удари онези тръбички на сервото и си я направих за два дни! Та вземаш алуминиева ламарина 1-2 мм. и вземаш мерките на място под колата с един лист от кашон.Нямах онази малката кора под бронята, но двете крайни пластмаси под тръбопроводите за охлаждането на спирачките си бяха там, че замерваш от предната броня до онази щанга където е на двете греди. И по шаблона си го напасваш. Относно закрепването - отпред с три самонарезни винта направо на бронята , - отстрани - на щипките на пластмасите, - отзад - със скоби и гумени тампончета за щангата ( не знам как се казва точно това желязо). Като я правиш отпред имай предвид овала на бронята и да влиза поне 1 см в нея. Отстрани вземи предвид завъртането на гумите . На предния мост съм залепил два тампона от аспух - да не се предават вибрации. От алуминии е но върши страхотна работа в снега. Е сега е лято! Не съм я карал по вълните! ако искате точни размери пишете , че навън е тъмно и не ми се слиза.
- Zlatev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 s65b40
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=2331863
погледнах темата и се заинтересувах.това е снимка от моята кола.някой може ли да сподели от къде и до къде стига тази кора под двигателя и по пирнцип дали се пордава,защото като четох съм почти сигурен,че и на мен ми липсва голяма част от пластамсите отдолу.мерси.
погледнах темата и се заинтересувах.това е снимка от моята кола.някой може ли да сподели от къде и до къде стига тази кора под двигателя и по пирнцип дали се пордава,защото като четох съм почти сигурен,че и на мен ми липсва голяма част от пластамсите отдолу.мерси.
- 6tur4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
6tur4o написа:по 140лв оригинал железна
и на мен ми трябва е ако става за компакта казвай къде да дойда да я гледам
- 6tur4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
jasamon написа:6tur4o написа:по 140лв оригинал железна
и на мен ми трябва е ако става за компакта казвай къде да дойда да я гледам
даи майл да ти прата снимки
смисъл тя толкова си струва в дару просто един колега ги продава съшто ако има интерес ще ви сваржа пак са оригинални
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Аз пък си мисля, че такава кора би възпрепятствала охлаждането на картера....
Единствената причина да не съм си сложил такава все още...
Единствената причина да не съм си сложил такава все още...
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
anton.gaidarov@abv.bg прати да я видя
- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
ivopicha написа:И аз си търся такава кора. по простата причина, че като завали дъжд и взема за ми пекъсва мотора. Бях писъл преди време тук, но никой нищо не каза от какво може да е. Логиката е че се мокри нещо отдолу и спира подаването на ток. Двигателя спира за момент, не може да се форсира. После се оправя. И това САМО в мокро време.
Туй е пълна простотия, аз също нямам кора отдолу и съм газил в огромни локви и в голям дъжд направо като лодка бях и водата стигаше до праговете, но пак не ми прекъсваше... Проблема ти може да я някъде другаде както ти казаха

п.с. Като видях снимките на корите дето сте правили видях, че имате много масло по кормилната щанга и по рейката нагоре си личи, че е текло... Вие май хич не си пазите колите като дрифтвате.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Mr.President написа:
п.с. Като видях снимките на корите дето сте правили видях, че имате много масло по кормилната щанга и по рейката нагоре си личи, че е текло... Вие май хич не си пазите колите като дрифтвате.
Това е от семерината на коляновия вал,тя заминава и без да дрифтиш.

- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
6tur4o написа:jasamon написа:6tur4o написа:по 140лв оригинал железна
и на мен ми трябва е ако става за компакта казвай къде да дойда да я гледам
даи майл да ти прата снимки
смисъл тя толкова си струва в дару просто един колега ги продава съшто ако има интерес ще ви сваржа пак са оригинални
опа къде са ми снимките
- 6tur4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
ivopicha написа:И аз си търся такава кора. по простата причина, че като завали дъжд и взема за ми пекъсва мотора. Бях писъл преди време тук, но никой нищо не каза от какво може да е. Логиката е че се мокри нещо отдолу и спира подаването на ток. Двигателя спира за момент, не може да се форсира. После се оправя. И това САМО в мокро време.
Колега, проблемът ти мисля че е следния: Мокрят ти се обилно лентовите ремъци отпред и преплъзват на моменти-ако си забелязал това се случва след като влезеш в по-голяма локва.за момент преплъзват-мотора се освобождава за момент, а след това зацепва-имаш чуството че за малко гасне....поне при мен беше така-смених ремъците и се оправи. А иначе има кори за под двигателя които са алуминиеви-доста по-добро решение от пластмасовата.
- Zlatev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 s65b40
VENBO написа:ivopicha написа:И аз си търся такава кора. по простата причина, че като завали дъжд и взема за ми пекъсва мотора. Бях писъл преди време тук, но никой нищо не каза от какво може да е. Логиката е че се мокри нещо отдолу и спира подаването на ток. Двигателя спира за момент, не може да се форсира. После се оправя. И това САМО в мокро време.
Колега, проблемът ти мисля че е следния: Мокрят ти се обилно лентовите ремъци отпред и преплъзват на моменти-ако си забелязал това се случва след като влезеш в по-голяма локва.за момент преплъзват-мотора се освобождава за момент, а след това зацепва-имаш чуството че за малко гасне....поне при мен беше така-смених ремъците и се оправи. А иначе има кори за под двигателя които са алуминиеви-доста по-добро решение от пластмасовата.
Алуминиева която се продава оригинална ли или имаш предвид сам да си направиш?
е36 м52b20 1995
e46 m54b22 2002
e46 m57tud30 2004
е39 m52b28 1998
e60 m57tu2d30 2007
e92 s65b40 2009
e46 m54b22 2002
e46 m57tud30 2004
е39 m52b28 1998
e60 m57tu2d30 2007
e92 s65b40 2009
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани