M550d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Iliyaz7777
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 18.09.2025
- Пол: Мъж
Re: M550d
Здравейте, младежи!
Пред голяма дилема съм – дали да стана собственик на M50d. Понеже за този мотор има както много позитивни, така и доста отрицателни мнения, обръщам се към вас с молба някой да внесе малко яснота. Интересува ме основно доколко двигателят е надежден.
Пред голяма дилема съм – дали да стана собственик на M50d. Понеже за този мотор има както много позитивни, така и доста отрицателни мнения, обръщам се към вас с молба някой да внесе малко яснота. Интересува ме основно доколко двигателят е надежден.
- ekalchev
- ентусиаст
-
- Мнения: 801
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: M550d
30d e по-надежден. Лично мнение е че 35д/40д са по-малко надеждни от 50д ако са експлоатирани при еднакви условия. 50д е подсилен много сериозно, ако е обслужван на 10к км ще имаш по-малко проблеми с него от 35д/40д. Проблема е че много от тези 50д са с чипове напомпани на 480-500 коня, тогава ще я някакъв филм.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: M550d
Ако ще я караш в България си вземи 30д и си направи 1 софтуер. Ако издумка мотора, сменяш и продължаваш, 30д има под път и над път.
Ако някой ти казва, че е същия 3л дизел и се обслужва за същите пари, то никога е нямал истински допир или никога не е правил нищо по мотора.
Колегата ти каза, ако се поддържа от началото добре - няма проблем. Трябва обаче да се има предвид, че вече са стари автомобили, масово са на много километри и не са обслужвани добре. Докато върви е много приятна за каране и материалите вътре са добри, дори и да е вече по-старичка.
От темата се придобива добра представа.
Ако някой ти казва, че е същия 3л дизел и се обслужва за същите пари, то никога е нямал истински допир или никога не е правил нищо по мотора.
Колегата ти каза, ако се поддържа от началото добре - няма проблем. Трябва обаче да се има предвид, че вече са стари автомобили, масово са на много километри и не са обслужвани добре. Докато върви е много приятна за каране и материалите вътре са добри, дори и да е вече по-старичка.
От темата се придобива добра представа.
- ekalchev
- ентусиаст
-
- Мнения: 801
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: M550d
Интересно наблюдение над ускорението на F10 550d на 206 хил. км срещу нова G30 540d LCI комби и при качване на Хемус на Боаза от скорост 50 -> 160км ги натиснахме и 2те. 550d си върви видимо повече. Аз лично очаквах заради саждите по колекторите, ДПФ-а и т.н. 550д да е загубило някакъв % мощност и да върви наравно с новия модел, но имаше разлика в полза на 550д, въпреки че g30 е около 150кг по-лека. Тоест, на тези години и тези километри, колата още си върви добре за мое учудване.
- primo1
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.05.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60, e84, F10
Re: M550d
Здравейте Колеги. Отскоро съм собственик на М550д. Искам да запитам с какво масло слагате на мотора . Нали работи на 100 градуса , в сравнение с 90 градуса на 530д и за това ми е чудно дали маслото трябва да е същото като на 530д или по-гъсто. Благодаря:)
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Sent from my 22101316G using Tapatalk
Re: M550d
Няма как да е на 90 градуса. На и над 100 държат, освен Ф сериите и Г сериите са така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12851
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: M550d
Термостата е на всички дизели в F1x е на 88 градуса, маслото обаче стопля повече в сравнение с това на М57 примерно.
На моята кола мотора е N57Z маслото редовно си стои на 102-105 градуса, като при много жега стига 110-115 градуса.
Антифриза си седи около 90 градуса, като трудно стига 100 при много яко натоварване и адска жега от 40 градуса околна температура.
При нормална употреба си е постоянно 87/88 градуса антифриза.
При G серията термостата на дизелите пак е на 88 градуса, но има някаква променлива в вункцията на водната помпа, вероятно за намаляване на дебита с цел по бързо загряване.
При F няма такова нещо и всичко е твърдо като функция, за да загрява обикновенно причината е в затлачени радиатор и кондензатор на климатика от прах и мухи.
На моята кола мотора е N57Z маслото редовно си стои на 102-105 градуса, като при много жега стига 110-115 градуса.
Антифриза си седи около 90 градуса, като трудно стига 100 при много яко натоварване и адска жега от 40 градуса околна температура.
При нормална употреба си е постоянно 87/88 градуса антифриза.
При G серията термостата на дизелите пак е на 88 градуса, но има някаква променлива в вункцията на водната помпа, вероятно за намаляване на дебита с цел по бързо загряване.
При F няма такова нещо и всичко е твърдо като функция, за да загрява обикновенно причината е в затлачени радиатор и кондензатор на климатика от прах и мухи.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
