BMW E39 M54B30
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- benvistaxd
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.01.2025
- Пол: Мъж
BMW E39 M54B30
Здравейте, интересувам се от темата относно E39 с двигател M54B30. Кои са слабите страни на този двигател конкретно. За какво трябва да се гледа? Какво трябва задължително да се смени, ако не е сменяно скоро като компоненти по двигател и т.н. Като цяло всякакви съвети биха били полезни за поддръжката на такъв автомобил. Благодаря предварително на всички!
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 861
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: BMW E39 M54B30
Слаби страни няма много много здрав мотор ,които върви много добре.Единствения най-голям проблем е харча на масло.Друго на което да обърнеш внимание диса клапа,да няма теч на масло антифриз Абц блока рейка и най-вече да няма ръжда понеже модела е много стар вече,и няма намиране на такава...Аз лично 2г търсих такава,но така ,и не успях да намеря..
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: BMW E39 M54B30
E39 с M54B30 e, или по-точно беше прекрасен автомобил. Към момента незнам къде ще намериш жив такъв. Варианта е старт от скрапа и реставрация, но няма да е лесно или евтино и при положение, че го правиш сам. Ако нямаш условия и умения и разчиташ на чужда помощ е по-скоро невъзможно.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: BMW E39 M54B30
Колегите са споменали доста от нещата.
Този мотор страда от разход на масло - може да се ремонтира, но си е разход.
Охладителната система трябва да се ревизира ако няма данни това да е правено.
Най-важното е купето да е здраво. Аз сега се мъча точно с това - здрав мотор, хубав салон, прилично окачване, обаче купето почва да се предава. Десния праг го правя втори път вече и може би за последно. Гледай около стойките за крика как е положението, около резервоара, по вратите и багажника.
Окачването е сложно и сравнително скъпо - имаш 8 носача, които ако са от топ бранд са цифра за подменя, всеки е по 200+лв, освен ако не вземеш нещо бюджетно разбира се. Ако е М-техник окачването, амортисьорите са доста скъпи също.
Пробвай всички стъкла дали слизат и се качват безпроблемно - не е скъп ремонт, но е досаден, а е детска болест на Е39. Пробвай парното и климатика на всички степени - на тия години вентилатора почва да се предава, а смяната е скъпа ако не можеш да се справиш сам - таблото се сваля при такъв ремонт.
Гумите на Е39 са кофти размер и са скъпи, да се има предвид.
Този мотор страда от разход на масло - може да се ремонтира, но си е разход.
Охладителната система трябва да се ревизира ако няма данни това да е правено.
Най-важното е купето да е здраво. Аз сега се мъча точно с това - здрав мотор, хубав салон, прилично окачване, обаче купето почва да се предава. Десния праг го правя втори път вече и може би за последно. Гледай около стойките за крика как е положението, около резервоара, по вратите и багажника.
Окачването е сложно и сравнително скъпо - имаш 8 носача, които ако са от топ бранд са цифра за подменя, всеки е по 200+лв, освен ако не вземеш нещо бюджетно разбира се. Ако е М-техник окачването, амортисьорите са доста скъпи също.
Пробвай всички стъкла дали слизат и се качват безпроблемно - не е скъп ремонт, но е досаден, а е детска болест на Е39. Пробвай парното и климатика на всички степени - на тия години вентилатора почва да се предава, а смяната е скъпа ако не можеш да се справиш сам - таблото се сваля при такъв ремонт.
Гумите на Е39 са кофти размер и са скъпи, да се има предвид.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани