Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Американските VS Европейските спортисти
Според мен това не е нейната кола.
Или някой я е хванал за базик за клипа, или някак се е наложило да я вземе само този път, я ще е на дете, я на някой друг.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Американските VS Европейските спортисти
St.Trinity написа:Някак си по-естествено ми се струва лелка с Navigator отколкото със спортно купе.
Аз преди да започна да търся Z4 отидох да видя дали се събирам вътре, че по това време бях 120 литра

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Американските VS Европейските спортисти
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Американските VS Европейските спортисти
Един американски спортист на пазара. Кръгло $2млн с всичко включено до София излиза цената.
https://www.autotrader.ca/a/ford/gt/oak ... ncedSearch

https://www.autotrader.ca/a/ford/gt/oak ... ncedSearch

- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.05.2017
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Отвори ми се парашута да покарам най-накрая стария вече мустанг ГТ 5.0 и реших малко да ви отегча с впечатленията ми. С доста смесени чувства съм. Първото впечатление като седнах вътре е издутия преден капак, който е... хаха да кажем, че дава самочувствие.
Мислех, че ще ми е проблем с видимостта, но се свиква много бързо. Иначе назад обръщането е безмислено, трябва да се ползват само огледала... но това е проблем на всички коли вече.
Волана е доста директен и явно умишлено по-тежък. Прецизен и бърз, добра работа е свършена там, изненадам съм, аз очаквах това да е слаба част... спирачките се модулират много добре, което си е проблем на повечето коли, като се има предвид, че това все пак е Форд, бравоЕстествено са успели да омажат сток окачването - прекалено меко и това разваля първоначалното захапване (дали за спиране или завиване), защото колата ляга доста... съотвено също и кляка при ускорение. Все досадни трансфери на маса, които ти пречат да караш прецизно. На магистралата няма проблеми, там напълно си оправдава името ГТ. Автоматика са го направили прекалено нервен, малко да се облегнеш на газта и се изнервя и минава на по-ниска предавка, но се свиква... пък и аз до сега автоматик, които да не ме дразни не съм карал.
Имам сериозно оплакване от окачването отзад... Това дето гредата нямала значение, ще баламосвате някой другОсезаемо подскача задницата като има неравности в завои, а тука магистралите не са от най-равните. Освен това е толкова меко, че и почва леко да плува (което съм сигурен, че пак е заради гредата) и това се случва дори по по-остри магистрални завои със скорости 120-130 км/ч, през места където с М3то съм като на релси (но пък то иска да недозавива, докато мустанга има много повече грип... което също не е изненада, като се има предвид разликата в диаметъра на гумите и 25мм повече отпред). На мен това да си призная малко ми изправи косите, защото коли с предно с греда отзад съм свикнал така да правят и няма кой знае какво да стане... ама кола със задно, почвам да си представям едни мантинели
После я покарах, по един доста навит път... нещо като Симеоново нагоре, но със доста по-спънати завои. Отпред също е прекалено меко и първоначалното завиване си изисква смелост, понеже заляга доста, но вътре в завоя, вече има доста грип и иска да презавива. Въпреки това животното си тежи и в комбинация с мекото окачване, не обича резки смени на посоката. Като цяло, колата си има характер, но не ме грабна, защото иска МНОГО работа за да караш бързо... нещо друго, което ме впечатли, седалките са УНИКАЛНО удобни.
Предполагам с правилното окачване и скоростна кутия, това ще е коренно различен автомобил. Може би и малко по-нисък профил на гумите няма е лошо. Но в сток вариантВ същност с това окачване, ще е перфектна за България...
И така след 100 мили магистрала със голям трафик, градско и 30на мили доста навити планински пътища, което си е впечатляващо икономично, като се има предвид как го карах...
Не съм чел толкова добро мнение от теб! Браво, наистина

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани