Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Яну 2025, 9:19

Според мен това не е нейната кола. :mhihi: Или някой я е хванал за базик за клипа, или някак се е наложило да я вземе само този път, я ще е на дете, я на някой друг.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 815
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Don_Diego » 07 Фев 2025, 12:23

St.Trinity написа:Някак си по-естествено ми се струва лелка с Navigator отколкото със спортно купе.



Аз преди да започна да търся Z4 отидох да видя дали се събирам вътре, че по това време бях 120 литра :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от slatanic » 07 Фев 2025, 21:10

Сега стигна ли до размер Миата?! :ok: :mhihi:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Мар 2025, 11:12

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 815
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Don_Diego » 31 Май 2025, 12:25

Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_POWER » 29 Авг 2025, 5:20

Един американски спортист на пазара. Кръгло $2млн с всичко включено до София излиза цената.

https://www.autotrader.ca/a/ford/gt/oak ... ncedSearch

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.05.2017

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от St.Trinity » 29 Авг 2025, 18:40

Имаме от тия тука, но покрай вдигнатия шум от българската хиперкола престанаха да ги купуват. :ok:

Изображение [Обява]

Изображение [Обява]

Изображение [Обява]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alekangg » 17 Сеп 2025, 8:13

steeN написа:Отвори ми се парашута да покарам най-накрая стария вече мустанг ГТ 5.0 и реших малко да ви отегча с впечатленията ми. С доста смесени чувства съм. Първото впечатление като седнах вътре е издутия преден капак, който е... хаха да кажем, че дава самочувствие.
Мислех, че ще ми е проблем с видимостта, но се свиква много бързо. Иначе назад обръщането е безмислено, трябва да се ползват само огледала... но това е проблем на всички коли вече.

Волана е доста директен и явно умишлено по-тежък. Прецизен и бърз, добра работа е свършена там, изненадам съм, аз очаквах това да е слаба част... спирачките се модулират много добре, което си е проблем на повечето коли, като се има предвид, че това все пак е Форд, браво :) Естествено са успели да омажат сток окачването - прекалено меко и това разваля първоначалното захапване (дали за спиране или завиване), защото колата ляга доста... съотвено също и кляка при ускорение. Все досадни трансфери на маса, които ти пречат да караш прецизно. На магистралата няма проблеми, там напълно си оправдава името ГТ. Автоматика са го направили прекалено нервен, малко да се облегнеш на газта и се изнервя и минава на по-ниска предавка, но се свиква... пък и аз до сега автоматик, които да не ме дразни не съм карал.

Имам сериозно оплакване от окачването отзад... Това дето гредата нямала значение, ще баламосвате някой друг :) Осезаемо подскача задницата като има неравности в завои, а тука магистралите не са от най-равните. Освен това е толкова меко, че и почва леко да плува (което съм сигурен, че пак е заради гредата) и това се случва дори по по-остри магистрални завои със скорости 120-130 км/ч, през места където с М3то съм като на релси (но пък то иска да недозавива, докато мустанга има много повече грип... което също не е изненада, като се има предвид разликата в диаметъра на гумите и 25мм повече отпред). На мен това да си призная малко ми изправи косите, защото коли с предно с греда отзад съм свикнал така да правят и няма кой знае какво да стане... ама кола със задно, почвам да си представям едни мантинели :) После я покарах, по един доста навит път... нещо като Симеоново нагоре, но със доста по-спънати завои. Отпред също е прекалено меко и първоначалното завиване си изисква смелост, понеже заляга доста, но вътре в завоя, вече има доста грип и иска да презавива. Въпреки това животното си тежи и в комбинация с мекото окачване, не обича резки смени на посоката. Като цяло, колата си има характер, но не ме грабна, защото иска МНОГО работа за да караш бързо... нещо друго, което ме впечатли, седалките са УНИКАЛНО удобни.

Предполагам с правилното окачване и скоростна кутия, това ще е коренно различен автомобил. Може би и малко по-нисък профил на гумите няма е лошо. Но в сток вариант :no: В същност с това окачване, ще е перфектна за България...

И така след 100 мили магистрала със голям трафик, градско и 30на мили доста навити планински пътища, което си е впечатляващо икономично, като се има предвид как го карах...


Не съм чел толкова добро мнение от теб! Браво, наистина :bchug:

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook