СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
немо написа:Какво се впечатлявате от тез Е24-ки не знам.... Ей на, и по селските дворове ги карат![]()
![]()
![]()
Като гледам 30ката на Глорчето и 28цата на мъжа и, си у нашиО район. Или пак има някоя шарк сбирка нейде.


- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: СПАМ ТЕМА
drifty написа:Като гледам 30ката на Глорчето и 28цата на мъжа и, си у нашиО район. Или пак има някоя шарк сбирка нейде.
Туй беше по време на парада през юни , Холмс


Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
Вярно, че бенвистите рано се изнизаха от събора тогава.
Тъкмо си викам да ти покажа родно творчество
Тъкмо си викам да ти покажа родно творчество

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: СПАМ ТЕМА
Днеска обслужих гегата… ново масло (почти 9 литра събра кочината), филтър, въздушни филтри, филтри за купето, свещи (майката ми се ева), ново масло в предния, централния и задния диф, смяна на спирачната течност… пристягане на рейката… И сега всичко ме боли…. Лолз…
Дилъра искаше около $4500 за това, моята цена- около $400 за консумативите.
Много му се изкефих обаче как е направен… дори не трябваше да го вдигам да бачкам отдолу, точно е висок да му легнеш и да имаш място… всичко здраво, качествено, с много болтове (за свещите трябваше доста да разглабя)… всичко вързано, пристегнато, изолирано здраво... И така.
Между другото никога не бях работил върху мотор дето има индексирани свещи… натягаш ги на 23 нм и всичките застават така, че електрода да е под определен ъгъл спрямо инжекторите. Маркирах ги с маркер и ги гледах- всичките застанаха еднакво- баси как са ги смятали тия резби…
Сега ще си лижа раните и ше си запаля една хубава пура
Дилъра искаше около $4500 за това, моята цена- около $400 за консумативите.
Много му се изкефих обаче как е направен… дори не трябваше да го вдигам да бачкам отдолу, точно е висок да му легнеш и да имаш място… всичко здраво, качествено, с много болтове (за свещите трябваше доста да разглабя)… всичко вързано, пристегнато, изолирано здраво... И така.
Между другото никога не бях работил върху мотор дето има индексирани свещи… натягаш ги на 23 нм и всичките застават така, че електрода да е под определен ъгъл спрямо инжекторите. Маркирах ги с маркер и ги гледах- всичките застанаха еднакво- баси как са ги смятали тия резби…
Сега ще си лижа раните и ше си запаля една хубава пура

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: СПАМ ТЕМА
Сменяш спирачна течност, и ти лиalx написа:Днеска обслужих гегата… ново масло (почти 9 литра събра кочината), филтър, въздушни филтри, филтри за купето, свещи (майката ми се ева), ново масло в предния, централния и задния диф, смяна на спирачната течност… пристягане на рейката… И сега всичко ме боли…. Лолз…
Дилъра искаше около $4500 за това, моята цена- около $400 за консумативите.
Много му се изкефих обаче как е направен… дори не трябваше да го вдигам да бачкам отдолу, точно е висок да му легнеш и да имаш място… всичко здраво, качествено, с много болтове (за свещите трябваше доста да разглабя)… всичко вързано, пристегнато, изолирано здраво... И така.
Между другото никога не бях работил върху мотор дето има индексирани свещи… натягаш ги на 23 нм и всичките застават така, че електрода да е под определен ъгъл спрямо инжекторите. Маркирах ги с маркер и ги гледах- всичките застанаха еднакво- баси как са ги смятали тия резби…
Сега ще си лижа раните и ше си запаля една хубава пура

Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
Всички правилно конструирани мотори са така - със свещите по спецификация електрода е в точно опеделена позиция на всичките свещи . Като се приложи усилието за затягане по спецификация . Колко е "потопена" свеща в горивната камера също зависи от това усилие , много свещи имат уплътняващ пръстен който не трябва да се премачква . Ако не застава електрода в нужното положение може да има "отвяване" на искрата от горивната смес , особено при турбо моторите . Резбите в главата са напълно идентични като начало тъй като се правят от автоматизиррана машина и тя има точно определена позиция за старт нарязване на резбата . Остава да се ползват правилните свещи и винаги ще застават в една и съща позиция спрямо клапана .Между другото никога не бях работил върху мотор дето има индексирани свещи… натягаш ги на 23 нм и всичките застават така, че електрода да е под определен ъгъл спрямо инжекторите. Маркирах ги с маркер и ги гледах- всичките застанаха еднакво- баси как са ги смятали тия резби…
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: СПАМ ТЕМА
alx написа:... ново масло в предния, централния и задния диф, смяна на спирачната течност… пристягане на рейката ...
А, кутията на колко км. се обслужва и можеш ли да го направиш сам или си трябва сервиз?
Има ли специфики при смяна масло на дифовете - или само точиш и наливаш, докато протече?
Питам, щот когато имам време, много обичам да си правя подобни неща за кеф.
Re: СПАМ ТЕМА
carmanf1 написа:alx написа:... ново масло в предния, централния и задния диф, смяна на спирачната течност… пристягане на рейката ...
А, кутията на колко км. се обслужва и можеш ли да го направиш сам или си трябва сервиз?
Има ли специфики при смяна масло на дифовете - или само точиш и наливаш, докато протече?
Питам, щот когато имам време, много обичам да си правя подобни неща за кеф.
Дифовете са елементарни- развиваш горната пробка (че ако заяде и си източил вече маслото - ще се видиш в чудо), отвиваш долната, източваш маслото, завиваш, наливаш отгоре докато прелее и си ти…
Кутията е на всеки 75к мили. Малко е пиниз там и не е за начинаещи защото се източва маслото през пробката, после й се сваля картера, филтъра… аз лично свалям и шасито със соленоидите- и там се излизват още едни 2-3 литра. После продухвам филтърчетата/ мрежички на всеки соленоид… после сглобяваш всичко наново с нови болтове и гарнитура за картера, напомпваш няколко литра през пробката (няма откъде да се налее отгоре) и палиш мотора, минаваш през всичките предавки на място и мериш (аз през стар/ дас) температурата докато стигне определена температура и продължаваш да наливаш масло като периодично проверяваш дали като махнеш помпата от пробката е започнало едвам да капе (вътре има преливник)… като капе едвам на една определена температура- си ти.
Аз товс упражнение съм го правил поне 10-тина пъти та ми е ясно, но първия път бях леко нервен

Това е може би единственото обслужване което домашния механик си струва да даде на дилъра да го прави- цената е $1200 което е приемливо за усилието и експертизата нужна за процедурата. Но аз както съм казал и преди- не давам на дилъра да пипа- особено по- сложните процедури.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: СПАМ ТЕМА
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
https://youtu.be/E0ozmU9cJDg?si=Vo4TFx9xt5eEuXx9
На 13-ти юни някой ще ходи ли в Будапеща?
На 13-ти юни някой ще ходи ли в Будапеща?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bereta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 20.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
- Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC
Re: СПАМ ТЕМА
Предполагам това е с “руска без аналогова” машина. Шапка ви свалям. Така де, каскет по вашему!
Ride on
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани