загадка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
загадка
Сега както вече казах я взех с чукащи повдигачи явно но се оказа че 2 кобилици са паднехали от клапанните на 4 цилиндър но колата си вървеше само дето тракаше като сингер .Смених вала кобилиците и повдигачите и си ееееее ..... майката сега пък работи като на три цилиндъра по зле от преди. Мериха го въпросния цилиндър ту има компресия ту не явно отивам на свалянне на глава .ХА сега да видим предполагайте какво му се е случило пък аз като го сваля ще видим кой е познал И да това не е реклама на мотор но все пак е М43
Последна промяна jasamon на 18 Фев 2007, 11:23, променена общо 4 пъти
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Най-логично е да има калпав клапан на този цилиндър и без сваляне на главата няма да се разминеш.
П.П.: ЗагаДка се пише с "Д" и проверката се прави с "гадая"...
П.П.: ЗагаДка се пише с "Д" и проверката се прави с "гадая"...

- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
да поправката е вярна .а за клапана чул те господ защото проявиха съмнения че работата може да слезе по към буталото
- andro_venom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 22.10.2006
- Местоположение: София
Ако е бутало компресия изобщо няма да има. А щом по някога има остава да е нещо по клапаните, кобилиците или маистора 

GTI Не Мерси! M Power
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
като сложиха новия вал нови две кобилици и нови повдигачи и я запалиха работеше зле и премериха компресия 0 майсторите сложиха масло в цилиндъра и дойде компресия яко НО след работа на място около 20 минути премериха пак компресия и имаше 9.5 Маслото дето сложиха в цилиндъра след 20 минути работа на място би трябвало да го няма и имаше компресия 9.5 И на мен ми се ще да вярвам че нещо се случва с клапаните на този цилиндърно дали е така кой ще ми каже .Май ще разбера като свалим главата в понеделник
- ///milko way
- ентусиаст
-
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
стискай палци да сваляш само главата
Аз за пръв път чувам за износен вал на М43--да не е карано с приста ойл
-поне кажи защо си ги сменял тея карантии та да мислим в правилната посока за настоящия проблем

Аз за пръв път чувам за износен вал на М43--да не е карано с приста ойл
-поне кажи защо си ги сменял тея карантии та да мислим в правилната посока за настоящия проблем

Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
проблема е друг бе колега кобилицете на 4 цилиндър бяха излезли от клапаните де да знам поради каква причина така я взех с леко чукане и са надрали вала не е от масло ми се струва по вероятно е повдигачи да не са сработили от там луфт и готово но това са само мой предположения ако някой знае ще каже как могат да излязат от там
- ///milko way
- ентусиаст
-
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
наистина странно
пиши в понеделник отговора на тази мистика
-залагам,че шума идва от износени водачи на клапаните--просто щото на мен ми се е случвало

пиши в понеделник отговора на тази мистика
-залагам,че шума идва от износени водачи на клапаните--просто щото на мен ми се е случвало

Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
значи до тук ми се връзва вал 2 кобилици гарнитура на глава 2 клапана повдигачи гумички шлайфане и напасване на клапаните на главата и труд към 700лв.Та какво е станало повдигачите на 4 цилиндър не са се разпънали и оттам кобилиците са паднали отстрани при което излиза кученцето на единия клапан и когато кобилицата го е удряла се е поизкривил .Та не знам дали е скъпо но за пълен основен ремонт на глава и труд мисля че е поносимо
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
герги написа:само труда ли е 700 или всичко



Ако беше само труда толкова, представи си колко щяха да струват частите

Колега, радвам се, че си си оправил колата най-сетне, без лоши чувства


Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]