загадка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

загадка

Мнение от jasamon » 18 Фев 2007, 10:00

Сега както вече казах я взех с чукащи повдигачи явно но се оказа че 2 кобилици са паднехали от клапанните на 4 цилиндър но колата си вървеше само дето тракаше като сингер .Смених вала кобилиците и повдигачите и си ееееее ..... майката сега пък работи като на три цилиндъра по зле от преди. Мериха го въпросния цилиндър ту има компресия ту не явно отивам на свалянне на глава .ХА сега да видим предполагайте какво му се е случило пък аз като го сваля ще видим кой е познал И да това не е реклама на мотор но все пак е М43
Последна промяна jasamon на 18 Фев 2007, 11:23, променена общо 4 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 18 Фев 2007, 10:48

Най-логично е да има калпав клапан на този цилиндър и без сваляне на главата няма да се разминеш.

П.П.: ЗагаДка се пише с "Д" и проверката се прави с "гадая"... :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 18 Фев 2007, 11:29

да поправката е вярна .а за клапана чул те господ защото проявиха съмнения че работата може да слезе по към буталото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 22.10.2006
Местоположение: София

Мнение от andro_venom » 18 Фев 2007, 12:28

Ако е бутало компресия изобщо няма да има. А щом по някога има остава да е нещо по клапаните, кобилиците или маистора :!:
GTI Не Мерси! M Power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 18 Фев 2007, 12:44

като сложиха новия вал нови две кобилици и нови повдигачи и я запалиха работеше зле и премериха компресия 0 майсторите сложиха масло в цилиндъра и дойде компресия яко НО след работа на място около 20 минути премериха пак компресия и имаше 9.5 Маслото дето сложиха в цилиндъра след 20 минути работа на място би трябвало да го няма и имаше компресия 9.5 И на мен ми се ще да вярвам че нещо се случва с клапаните на този цилиндърно дали е така кой ще ми каже .Май ще разбера като свалим главата в понеделник

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1089
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
Кара: не кара пил-ама пий карал

Мнение от ///milko way » 18 Фев 2007, 18:41

стискай палци да сваляш само главата ;)
Аз за пръв път чувам за износен вал на М43--да не е карано с приста ойл
-поне кажи защо си ги сменял тея карантии та да мислим в правилната посока за настоящия проблем
Изображение
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 18 Фев 2007, 19:20

проблема е друг бе колега кобилицете на 4 цилиндър бяха излезли от клапаните де да знам поради каква причина така я взех с леко чукане и са надрали вала не е от масло ми се струва по вероятно е повдигачи да не са сработили от там луфт и готово но това са само мой предположения ако някой знае ще каже как могат да излязат от там

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1089
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
Кара: не кара пил-ама пий карал

Мнение от ///milko way » 18 Фев 2007, 21:48

наистина странно :roll:
пиши в понеделник отговора на тази мистика
-залагам,че шума идва от износени водачи на клапаните--просто щото на мен ми се е случвало
Изображение
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 19 Фев 2007, 21:16

хайде имам резултат мога да дам информация кво стана и цени за услугите излезе малкия дявол

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Фев 2007, 21:21

ако около 1000 лв за тебе са малкия дявол ок .. кажи поне кво беше

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 19 Фев 2007, 21:30

значи до тук ми се връзва вал 2 кобилици гарнитура на глава 2 клапана повдигачи гумички шлайфане и напасване на клапаните на главата и труд към 700лв.Та какво е станало повдигачите на 4 цилиндър не са се разпънали и оттам кобилиците са паднали отстрани при което излиза кученцето на единия клапан и когато кобилицата го е удряла се е поизкривил .Та не знам дали е скъпо но за пълен основен ремонт на глава и труд мисля че е поносимо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от герги » 19 Фев 2007, 22:21

само труда ли е 700 или всичко

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 19 Фев 2007, 22:27

герги написа:само труда ли е 700 или всичко

:weed: :weed: :weed:
Ако беше само труда толкова, представи си колко щяха да струват частите :mhihi:

Колега, радвам се, че си си оправил колата най-сетне, без лоши чувства :mhihi: :mhihi:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 19 Фев 2007, 22:45

благодаря за моралната подкрепа .това е труд части и то възможно най качествените

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 19 Фев 2007, 23:14

Браво, колега! Супер е, че всичко вече е ОК! Дано вече само да те радва бегачката.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook