.. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Модератор: Общи модератори
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Най много ме дразни, че трябва да я включа в спортен режим, ако искам като отворя вратата да не се изгаси...
- Southside
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
На първо място неинтуитивните контроли. Било десетките копчета, каквато беше модата в интериора преди 15 години, до тоталната липса на физически бутони, заменени с капацитивни или тъч скрийн днес.
Второ- липсата на резервна гума.
Трето- кожен салон без обдухване. Винаги кофти тръпка за тялото спрямо сезона.
Четвърто- всякаквите алтернативи на традиционните автоматични скоростни кутии- CVT, DCT, SMG и т.н. Просто не трябва да ги има. PDK на порше уж ок, не съм имал
В горната връзка- липса на алтернатива с ръчна кутия в болшинството от съвременните модели.
Пето- големите джанти с нископрофилни гуми като мода в новите автомобили. Компрометиран комфорт и много ядове в Бг действителността.
Шесто- екологичните модели гуми. Пластмасови и опасни.
Спирам до тук и няма да споменавам за разните еко регулации, налагащи ад блу чорби с отделен резервоар в печките или филтри за твърди частици в новите бензини.
Второ- липсата на резервна гума.
Трето- кожен салон без обдухване. Винаги кофти тръпка за тялото спрямо сезона.
Четвърто- всякаквите алтернативи на традиционните автоматични скоростни кутии- CVT, DCT, SMG и т.н. Просто не трябва да ги има. PDK на порше уж ок, не съм имал

В горната връзка- липса на алтернатива с ръчна кутия в болшинството от съвременните модели.
Пето- големите джанти с нископрофилни гуми като мода в новите автомобили. Компрометиран комфорт и много ядове в Бг действителността.
Шесто- екологичните модели гуми. Пластмасови и опасни.
Спирам до тук и няма да споменавам за разните еко регулации, налагащи ад блу чорби с отделен резервоар в печките или филтри за твърди частици в новите бензини.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Преди години, мерцедесите масово имаха светли арматурни табла. Това как се отразява в предното стъкло, не е истина... Да не споменавам малоумните им парктроници и претовареното лостче за фарове, чистачки и т.н. Поне да беше евтина кола, ама те нарочно са го направили да ти е гадно.
БМВ пък отвън гледаш огромна кола, а няма място на задните седалки, но това поне се вижда веднага и всеки си преценя
И също ме дразнят малките и неудобни седалки в колите... има някои азиатски седалчици дето са толкова къси, че половината ми крак виси във въздуха, а не съм висок.
БМВ пък отвън гледаш огромна кола, а няма място на задните седалки, но това поне се вижда веднага и всеки си преценя

И също ме дразнят малките и неудобни седалки в колите... има някои азиатски седалчици дето са толкова къси, че половината ми крак виси във въздуха, а не съм висок.
I love the sound of V8 in the morning...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Southside написа:На първо място неинтуитивните контроли. Било десетките копчета, каквато беше модата в интериора преди 15 години, до тоталната липса на физически бутони, заменени с капацитивни или тъч скрийн днес.
Второ- липсата на резервна гума.
Трето- кожен салон без обдухване. Винаги кофти тръпка за тялото спрямо сезона.
Четвърто- всякаквите алтернативи на традиционните автоматични скоростни кутии- CVT, DCT, SMG и т.н. Просто не трябва да ги има. PDK на порше уж ок, не съм имал![]()
В горната връзка- липса на алтернатива с ръчна кутия в болшинството от съвременните модели.
Пето- големите джанти с нископрофилни гуми като мода в новите автомобили. Компрометиран комфорт и много ядове в Бг действителността.
Шесто- екологичните модели гуми. Пластмасови и опасни.
Спирам до тук и няма да споменавам за разните еко регулации, налагащи ад блу чорби с отделен резервоар в печките или филтри за твърди частици в новите бензини.
PDK -то при по-новите поршета (след 2018) е СТРАШНО добро !
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
1. Най-мразя планираното остаряване, нарочно затруднената ремонтопригодност и все по-евтините материали.
2. На второ място слагам тъчовете. Всички ги мразим явно, дано да отмине тая тъпотия.
3. Downsizing, липсата на големи мотори, липсата на задно предаване...
4. СУВ манията.
5. Излишното пускане на нови модели. Има почти перфектни коли през годините, които щяха да са много по-добри с някакъв ъпдейт на инфотеймънта и сейфти фийчърс, без нужда да ги сменят с изцяло нови модели...
2. На второ място слагам тъчовете. Всички ги мразим явно, дано да отмине тая тъпотия.
3. Downsizing, липсата на големи мотори, липсата на задно предаване...
4. СУВ манията.
5. Излишното пускане на нови модели. Има почти перфектни коли през годините, които щяха да са много по-добри с някакъв ъпдейт на инфотеймънта и сейфти фийчърс, без нужда да ги сменят с изцяло нови модели...
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
dhtj написа:1. Най-мразя планираното остаряване, нарочно затруднената ремонтопригодност и все по-евтините материали.
2. На второ място слагам тъчовете. Всички ги мразим явно, дано да отмине тая тъпотия.
3. Downsizing, липсата на големи мотори, липсата на задно предаване...
4. СУВ манията.
5. Излишното пускане на нови модели. Има почти перфектни коли през годините, които щяха да са много по-добри с някакъв ъпдейт на инфотеймънта и сейфти фийчърс, без нужда да ги сменят с изцяло нови модели...
Те новите модели ги пускат, защото са намерили начин да ги направят по-евтино и да ги продадат по-скъпо.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
ildivvy написа:Дразни ме капачката за пълнене на резервоара да е от шофьорската страна! Също не харесвам, че вкарват управлението на важни функции в тъч-скрийна. Някои неща трябва по закон да са на физически копчета и врътки!
Aз пък най ме кефи ,че капачката е от шофьорската страна на Тойотата , Хюндая и кемпера - винаги има свободна колонка на бензиностанцията и не обикалям цялата кола

Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Със спирачния асистент вече една година не можем да се разберем. И съответно ме дразни.
А на всичкото отгоре ми бърка и спирането на старите коли, защото кракът ми привиква на тази компютърна шитня.

А на всичкото отгоре ми бърка и спирането на старите коли, защото кракът ми привиква на тази компютърна шитня.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
mr_petroff написа:ildivvy написа:Дразни ме капачката за пълнене на резервоара да е от шофьорската страна! Също не харесвам, че вкарват управлението на важни функции в тъч-скрийна. Някои неща трябва по закон да са на физически копчета и врътки!
Aз пък най ме кефи ,че капачката е от шофьорската страна на Тойотата , Хюндая и кемпера - винаги има свободна колонка на бензиностанцията и не обикалям цялата колаДразни ме ,че за смяна на крушка на някоя кола ,трябва да ходя в сервиз ...
Всъщност, в капачката ме дразни 'комбинация' от фактори... Понеже колата е по-голямка, съответно и вратата и е по-голяма, съответно трябва да спра малко по-далеч от колонката, за да си я отворя нормално, съответно колата е по-далеч от колонката, което не е толкова проблем, но разстоянието между колонките не е много голямо обикновено и като спре и някой 'селянин' на съседната колонка винаги съм на нокти дали няма да си отвори вратата в моята! Това всъщност ми е проблема с местоположението на капачката... Има решения - спирам на най-дясната колонка, за да няма други в дясно от мен, най-често/обикновено зареждам в 'часови пояси', които не са масови и така


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
mr_petroff написа:ildivvy написа:Дразни ме капачката за пълнене на резервоара да е от шофьорската страна! Също не харесвам, че вкарват управлението на важни функции в тъч-скрийна. Някои неща трябва по закон да са на физически копчета и врътки!
Aз пък най ме кефи ,че капачката е от шофьорската страна на Тойотата , Хюндая и кемпера - винаги има свободна колонка на бензиностанцията и не обикалям цялата колаДразни ме ,че за смяна на крушка на някоя кола ,трябва да ходя в сервиз ...
Еми кат си с дясна капачка просто спираш назад на колонката и си пълниш, нали левите все са свободни

По темата, гледам да си купувам коли които не ме дразнят, случвало се е да сменям често коли защото нещо ме дразни в тях, били са различни неща, много твърда возия, лошо поведение на пътя, недозавиване, шум при висока скорост, скърцания некви вътре и тн. Общо взето различни неща

В сегашната ми смея да твърдя,че нищо не ме дразни, освен това че остарява и ще трябва да я сменя все някога.

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
На Е39 къпхолдърите наистина са страшно тъпи. За щастие въобще не ми трябват, та съм ги ползвал няколко пъти само.
Другото, което ме дразни е, че когато подлакътника е в най-предна позиция, ако опънеш ръчната, имат допирна точка и се отваря подлакътника, защото лоста на ръчната го закача. И затова рядко го слагам напред, където реално е удобен за ползване, основно на дълго като карам.
Другото, което ме дразни е идеята за self-leveling фарове, с кантари на окачването. Всичко супер, докато нещо по системата не сгъне и фаровете се забият в земята. Какво толкова им има на обикновените фарове с ръчно управление от купето по желание на шофьора?
Другото, което ме дразни е, че когато подлакътника е в най-предна позиция, ако опънеш ръчната, имат допирна точка и се отваря подлакътника, защото лоста на ръчната го закача. И затова рядко го слагам напред, където реално е удобен за ползване, основно на дълго като карам.
Другото, което ме дразни е идеята за self-leveling фарове, с кантари на окачването. Всичко супер, докато нещо по системата не сгъне и фаровете се забият в земята. Какво толкова им има на обикновените фарове с ръчно управление от купето по желание на шофьора?

Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
На Е39 и аварийните са на кофти място и все пак за мен е най-оптималното и читаво БМВ, особено с правилен двигател.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Първите купъри от БМВ ерата - предния капак се освобождава с ръчка някъде изпод левия фар. Бях на път да търся в интернет как се отваря капака, въобще не ми дойде на акъла да търся под фаровете.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: .. кое ви дразни най- много в един автомобил?
Абсолютно всичко свързано с фалшивата загриженост за екологията от джендърите в ЕС, което рефлектира върху качеството на колите. Като започнеш от:
- скопени двигатели умишлено чрез десетки усложнения по периферията и добавки по изпускателната система, висока работна температура
- даунсайзинг
- джанти тип "Илиенски тасове" с цел минимално въздушно съпротивление (всички по-нови БМВ-та заводско излизат с такива, без никаква дълбочина и красиви форми)
- евтини рециклирани интериорни материали (вече храних в другата тема
)
- гаранционни сервизни интервали на 30 000 км.
- старт-стоп системи
Отделно:
- xDrive
тъй като никога не съм имал нужда от него, докато не ми потрябва наистина не бих си го причинил и винаги ще ме дразни
- всякакви екстри, дърпащи в посока "автономно шофиране"
Абе много са...
- скопени двигатели умишлено чрез десетки усложнения по периферията и добавки по изпускателната система, висока работна температура
- даунсайзинг
- джанти тип "Илиенски тасове" с цел минимално въздушно съпротивление (всички по-нови БМВ-та заводско излизат с такива, без никаква дълбочина и красиви форми)
- евтини рециклирани интериорни материали (вече храних в другата тема

- гаранционни сервизни интервали на 30 000 км.
- старт-стоп системи
Отделно:
- xDrive

- всякакви екстри, дърпащи в посока "автономно шофиране"
Абе много са...

60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Spunky, St.Trinity