Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Честито, със здраве и кеф да си я караш! Е, "Космос" разбира се не е, но се мести горе-долу, а пък и винаги има вариант за bootmod3
Има няколко клипа на един украинец, който направи stage3 на една n20-ka за да покаже колко държи на бой.... забавни са доста.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
аз повече не бих рискувал повече от stage 1 (демек с катализатори) на евридейка 
честито, изглежда яко !

честито, изглежда яко !

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Като цяло не мисля изобщо да пипам нещо, в момента е пълен сток със катализатори. 46цата беше саденяк 330ка със колектори генерация надуваше ми главата. Вече предпочитам да съм изряден и да ми е мирна главата 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Да, определено повече от stage1 си е риск. Въпреки, че точно катализатора е ограничаващия фактор, с downpipe имаше солидна разлика във върт. момент и мощността, това при stage 2. Като цяло, за ежедневна кола е ОК и съотношението мощност/разход/надеждност е приемливо! Гледал съм downpipes със вградени спортни катализатори, но цената не беше благоприлична, като предполагам с него ще си мине нормално тех. преглед.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
astrapower написа:Да, определено повече от stage1 си е риск. Въпреки, че точно катализатора е ограничаващия фактор, с downpipe имаше солидна разлика във върт. момент и мощността, това при stage 2. Като цяло, за ежедневна кола е ОК и съотношението мощност/разход/надеждност е приемливо! Гледал съм downpipes със вградени спортни катализатори, но цената не беше благоприлична, като предполагам с него ще си мине нормално тех. преглед.
и аз в момента съм пред същата дилема, дали да си сложа спортен катализатор или да си карам със стоковия ... и май ще е второто ... хич не ми се занимава с глупости

преглед се минава без проблем със спортен катализатор, тествано от приятели

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Бях сигурен
благодаря за инфото! Ще помисля по въпроса, stage 2 + спортен катализатор дават приблизително 22% повече мощност и 25% повече торк (по данни на производителя разбира се), което не звучи никак зле.




- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
И аз не виждам смисъл за повече от stage1 на ежедневна кола. Сложих и интейк на MST, за да диша по-добре, а и температурата на входящия въздух е осезаемо по-ниска така.
Never mistake motion for action...
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Явно този интейк се отрзява доста благоприятно на мотора! В сайта им има графика само с него +30 НМ и 13 кс...което е доста осезаемо без ремап и тн. Засега подмених кулера, boost и charge pipes на FTP и толкова с тунинга. Остана само BM3 флаш...
Някой от вас тествал ли е реално stage 1, че само от клипчета и сухи тех. данни не се разбира кой знае колко.

- kpa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 11.08.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: M3 & 320i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Аз съм с Bm3 на n20 вече четвърта година и мога да кажа само хубави неща. Усеща се като коренно различен автомобил спрямо сток.
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
kpa написа:Аз съм с Bm3 на n20 вече четвърта година и мога да кажа само хубави неща. Усеща се като коренно различен автомобил спрямо сток.
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател![]()
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Благодаря за полезната информация! Предполагам, техническия преглед не е проблем предвид последните промени?
- kpa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 11.08.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: M3 & 320i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Минах преди няколко седмици без никакви драми.astrapower написа:kpa написа:Аз съм с Bm3 на n20 вече четвърта година и мога да кажа само хубави неща. Усеща се като коренно различен автомобил спрямо сток.
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател![]()
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Благодаря за полезната информация! Предполагам, техническия преглед не е проблем предвид последните промени?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Определено полезна информация!



- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
3-4 месеца имах 2 на практика еднакви F30 - едната на ВМ stage1 само, преди интейка, другата сток. Често ги карах една след друга и разликата е неоспорима и категорична.
Never mistake motion for action...
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте! Някой може ли да я провери по вин или да каже мнение ако я е гледал.
Кога и какво се обслужва освен масла и филтри?
Vin: WBA8T51050B455949
https://www.mobile.bg/11724502357654678
Кога и какво се обслужва освен масла и филтри?
Vin: WBA8T51050B455949
https://www.mobile.bg/11724502357654678
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ами... вериги, маслена помпа, лагери евентуално... каквото всички 4-цил.дизели.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани