Съвети и въпроси относно избор на F3х

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от astrapower » 16 Окт 2024, 16:44

Честито, със здраве и кеф да си я караш! Е, "Космос" разбира се не е, но се мести горе-долу, а пък и винаги има вариант за bootmod3 :yes: Има няколко клипа на един украинец, който направи stage3 на една n20-ka за да покаже колко държи на бой.... забавни са доста.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от vicho » 16 Окт 2024, 17:41

аз повече не бих рискувал повече от stage 1 (демек с катализатори) на евридейка :mhihi:

честито, изглежда яко ! :bchug:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.08.2020
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Dawidko » 16 Окт 2024, 18:05

Като цяло не мисля изобщо да пипам нещо, в момента е пълен сток със катализатори. 46цата беше саденяк 330ка със колектори генерация надуваше ми главата. Вече предпочитам да съм изряден и да ми е мирна главата


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от astrapower » 17 Окт 2024, 9:10

Да, определено повече от stage1 си е риск. Въпреки, че точно катализатора е ограничаващия фактор, с downpipe имаше солидна разлика във върт. момент и мощността, това при stage 2. Като цяло, за ежедневна кола е ОК и съотношението мощност/разход/надеждност е приемливо! Гледал съм downpipes със вградени спортни катализатори, но цената не беше благоприлична, като предполагам с него ще си мине нормално тех. преглед.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от vicho » 17 Окт 2024, 9:16

astrapower написа:Да, определено повече от stage1 си е риск. Въпреки, че точно катализатора е ограничаващия фактор, с downpipe имаше солидна разлика във върт. момент и мощността, това при stage 2. Като цяло, за ежедневна кола е ОК и съотношението мощност/разход/надеждност е приемливо! Гледал съм downpipes със вградени спортни катализатори, но цената не беше благоприлична, като предполагам с него ще си мине нормално тех. преглед.


и аз в момента съм пред същата дилема, дали да си сложа спортен катализатор или да си карам със стоковия ... и май ще е второто ... хич не ми се занимава с глупости :D

преглед се минава без проблем със спортен катализатор, тествано от приятели :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от astrapower » 17 Окт 2024, 9:22

Бях сигурен :) благодаря за инфото! Ще помисля по въпроса, stage 2 + спортен катализатор дават приблизително 22% повече мощност и 25% повече торк (по данни на производителя разбира се), което не звучи никак зле. :yes: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Leon » 17 Окт 2024, 15:06

И аз не виждам смисъл за повече от stage1 на ежедневна кола. Сложих и интейк на MST, за да диша по-добре, а и температурата на входящия въздух е осезаемо по-ниска така.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от astrapower » 18 Окт 2024, 9:21

Явно този интейк се отрзява доста благоприятно на мотора! В сайта им има графика само с него +30 НМ и 13 кс...което е доста осезаемо без ремап и тн. Засега подмених кулера, boost и charge pipes на FTP и толкова с тунинга. Остана само BM3 флаш... :yes: Някой от вас тествал ли е реално stage 1, че само от клипчета и сухи тех. данни не се разбира кой знае колко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 11.08.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: M3 & 320i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от kpa » 18 Окт 2024, 10:07

Аз съм с Bm3 на n20 вече четвърта година и мога да кажа само хубави неща. Усеща се като коренно различен автомобил спрямо сток.
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател :)

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от astrapower » 18 Окт 2024, 13:42

kpa написа:Аз съм с Bm3 на n20 вече четвърта година и мога да кажа само хубави неща. Усеща се като коренно различен автомобил спрямо сток.
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател :)

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Благодаря за полезната информация! Предполагам, техническия преглед не е проблем предвид последните промени?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 11.08.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: M3 & 320i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от kpa » 18 Окт 2024, 13:43

astrapower написа:
kpa написа:Аз съм с Bm3 на n20 вече четвърта година и мога да кажа само хубави неща. Усеща се като коренно различен автомобил спрямо сток.
Слагайте смело само софтуер и не се занимавате с даунпайпи и кулери. Тези 15-20 коня допълнително едва ли ще ги усетите, а ако наистина ви липсват, може би е по-добре да се насочите към друг двигател :)

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Благодаря за полезната информация! Предполагам, техническия преглед не е проблем предвид последните промени?
Минах преди няколко седмици без никакви драми.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от astrapower » 18 Окт 2024, 13:49

Определено полезна информация! :bchug: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Leon » 21 Окт 2024, 16:08

3-4 месеца имах 2 на практика еднакви F30 - едната на ВМ stage1 само, преди интейка, другата сток. Често ги карах една след друга и разликата е неоспорима и категорична.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.10.2024
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Statev » 26 Окт 2024, 15:12

Здравейте! Някой може ли да я провери по вин или да каже мнение ако я е гледал.
Кога и какво се обслужва освен масла и филтри?
Vin: WBA8T51050B455949
https://www.mobile.bg/11724502357654678

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Leon » 28 Окт 2024, 15:35

Ами... вериги, маслена помпа, лагери евентуално... каквото всички 4-цил.дизели.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook